Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Hannee

Brennesle var i sin tid Nordens viktigste tekstilplante, og ble blant annet brukt til klær, fiskegarn og -snører, tauverk og papir.

Det er mulig jeg dikter dette opp

Nei, tror jeg har hørt dette før :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppdaget at det er brukere her som jeg trodde var rundt 40, som faktisk er yngre en meg. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ganske så varmt her. Så jeg skal kjøpe meg en is på 7/11 mens en kamerat skal kjøpe seg en ipad eller sekk så skal vi grille :)

eller ipad eller sekk? :klo:

Hadde skjønte det om han skulle ha en sekk eller en bag :ler:

litt kronglete om han bare ender opp med en ipad, for å stappe grillmaten oppi ipaden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg oppdaget at det er brukere her som jeg trodde var rundt 40, som faktisk er yngre en meg. :overrasket:

hvem da??

nyskjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og lykke til med flytting! Så spennende :)

tenker forvirrende på kjærligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

10 dager igjen til vi overtar hus!! Woho!!

Nå skal jeg bake fylte horn, og i hevepausene skal jeg være så effektiv at jeg trener.

Hva har du gjort Wildthing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

tenker forvirrende på kjærligheten...

Var det noen grunn til at du svarte Hannee, eller trykket du litt feil nå..? :klo:

Og ja, kjærligheten er forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort Wildthing?

vet ikke om jeg tør si det :/ både flaut og dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger får jeg idiotisk oppheng. Som nå. Har på meg en topp jeg tror er passe lengde. Men så syns jeg den er for kort. Også går jeg å drar i den konstant. Men den er eeegentlig passe. Men så er den for kort.

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Har funnet ny serie å se på. Det passet dårlig når man burde bruke tiden på eksamensforberedelser :sjenert: Har jo bare 26 episoder igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger får jeg idiotisk oppheng. Som nå. Har på meg en topp jeg tror er passe lengde. Men så syns jeg den er for kort. Også går jeg å drar i den konstant. Men den er eeegentlig passe. Men så er den for kort.

Høres ut som du beskrev meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du beskrev meg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HuskyPusky

vet ikke om jeg tør si det :/ både flaut og dumt.

Det kan ikke være flauere eller dummere enn å tro at dalai lama er en lama, (noe jeg klarte å lirke av meg for noen år siden), så bare spytt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

10 dager igjen til vi overtar hus!! Woho!!

Nå skal jeg bake fylte horn, og i hevepausene skal jeg være så effektiv at jeg trener.

så du kan spise et ekstra horn? :fnise:

Ånei! Har funnet ny serie å se på. Det passet dårlig når man burde bruke tiden på eksamensforberedelser :sjenert: Har jo bare 26 episoder igjen....

hehee...oooh yes! det er også de utroligste teite og kjedelige tingene som bare plutselig mååå gjøres når eksamen nærmer seg. i går klippa jeg gresset, og luka hagen for absolutt all mulig drit jeg fant! og i dag var jeg med pappa på shopping og så kjørte vi en lang tur, bare fordi vi visste at vi måtte tilbake til jobb og eksamenslesing :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollhouse - kanskje Strange Doll er med i den??

Det gikk på norsk TV en eller annen gang. For jeg har sett et par episoder her og der.

Handler om en "fabrikk" med mennesker som ikke har noe minne. Man kan leie et menneske (doll) til forskjellige oppgaver (date, leiemorder, osv) og da blir de fylt opp med et minne. Også slettes minnet igjen når de er ferdig med oppgaven. Sånn kort fortalt. Når jeg skrev det her hørtes det skikkelig sært ut.... :gjeiper: Men det er litt spennende.

http://www.youtube.com/watch?v=yDcEKo4V7fA

Forrige serien jeg så på ble cancelled i USA etter første sesong. Og den avsluttet med såå mange løse tråder. :(

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det kan ikke være flauere eller dummere enn å tro at dalai lama er en lama, (noe jeg klarte å lirke av meg for noen år siden), så bare spytt ut :)

hæææ? :skratte:

virkelig?

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...