Gjest Hannee Skrevet 21. mai 2012 #78141 Del Skrevet 21. mai 2012 Brennesle var i sin tid Nordens viktigste tekstilplante, og ble blant annet brukt til klær, fiskegarn og -snører, tauverk og papir. Det er mulig jeg dikter dette opp Nei, tror jeg har hørt dette før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mai 2012 #78142 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg oppdaget at det er brukere her som jeg trodde var rundt 40, som faktisk er yngre en meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2012 #78143 Del Skrevet 21. mai 2012 Ganske så varmt her. Så jeg skal kjøpe meg en is på 7/11 mens en kamerat skal kjøpe seg en ipad eller sekk så skal vi grille eller ipad eller sekk? Hadde skjønte det om han skulle ha en sekk eller en bag litt kronglete om han bare ender opp med en ipad, for å stappe grillmaten oppi ipaden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2012 #78144 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg oppdaget at det er brukere her som jeg trodde var rundt 40, som faktisk er yngre en meg. hvem da?? nyskjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 21. mai 2012 #78145 Del Skrevet 21. mai 2012 Greit med litt pause innimellom og, Hannee! Tusen takk, og lykke til med flytting! Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
initium Skrevet 21. mai 2012 #78146 Del Skrevet 21. mai 2012 Tusen takk, og lykke til med flytting! Så spennende tenker forvirrende på kjærligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 21. mai 2012 #78147 Del Skrevet 21. mai 2012 10 dager igjen til vi overtar hus!! Woho!! Nå skal jeg bake fylte horn, og i hevepausene skal jeg være så effektiv at jeg trener. Hva har du gjort Wildthing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 21. mai 2012 #78148 Del Skrevet 21. mai 2012 tenker forvirrende på kjærligheten... Var det noen grunn til at du svarte Hannee, eller trykket du litt feil nå..? Og ja, kjærligheten er forvirrende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mai 2012 #78149 Del Skrevet 21. mai 2012 Hva har du gjort Wildthing? vet ikke om jeg tør si det :/ både flaut og dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. mai 2012 #78150 Del Skrevet 21. mai 2012 vet ikke om jeg tør si det :/ både flaut og dumt. Har du sagt A, må du også si B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. mai 2012 #78151 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen ganger får jeg idiotisk oppheng. Som nå. Har på meg en topp jeg tror er passe lengde. Men så syns jeg den er for kort. Også går jeg å drar i den konstant. Men den er eeegentlig passe. Men så er den for kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mai 2012 #78152 Del Skrevet 21. mai 2012 Ånei! Har funnet ny serie å se på. Det passet dårlig når man burde bruke tiden på eksamensforberedelser Har jo bare 26 episoder igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78153 Del Skrevet 21. mai 2012 vet ikke om jeg tør si det :/ både flaut og dumt. Hva gjorde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 21. mai 2012 #78154 Del Skrevet 21. mai 2012 Hva da Mynona? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78155 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen ganger får jeg idiotisk oppheng. Som nå. Har på meg en topp jeg tror er passe lengde. Men så syns jeg den er for kort. Også går jeg å drar i den konstant. Men den er eeegentlig passe. Men så er den for kort. Høres ut som du beskrev meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 21. mai 2012 #78156 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen ganger får jeg idiotisk oppheng. Som nå. Har på meg en topp jeg tror er passe lengde. Men så syns jeg den er for kort. Også går jeg å drar i den konstant. Men den er eeegentlig passe. Men så er den for kort. Høres ut som du beskrev meg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 21. mai 2012 #78157 Del Skrevet 21. mai 2012 vet ikke om jeg tør si det :/ både flaut og dumt. Det kan ikke være flauere eller dummere enn å tro at dalai lama er en lama, (noe jeg klarte å lirke av meg for noen år siden), så bare spytt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2012 #78158 Del Skrevet 21. mai 2012 10 dager igjen til vi overtar hus!! Woho!! Nå skal jeg bake fylte horn, og i hevepausene skal jeg være så effektiv at jeg trener. så du kan spise et ekstra horn? Ånei! Har funnet ny serie å se på. Det passet dårlig når man burde bruke tiden på eksamensforberedelser Har jo bare 26 episoder igjen.... hehee...oooh yes! det er også de utroligste teite og kjedelige tingene som bare plutselig mååå gjøres når eksamen nærmer seg. i går klippa jeg gresset, og luka hagen for absolutt all mulig drit jeg fant! og i dag var jeg med pappa på shopping og så kjørte vi en lang tur, bare fordi vi visste at vi måtte tilbake til jobb og eksamenslesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. mai 2012 #78159 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Dollhouse - kanskje Strange Doll er med i den?? Det gikk på norsk TV en eller annen gang. For jeg har sett et par episoder her og der. Handler om en "fabrikk" med mennesker som ikke har noe minne. Man kan leie et menneske (doll) til forskjellige oppgaver (date, leiemorder, osv) og da blir de fylt opp med et minne. Også slettes minnet igjen når de er ferdig med oppgaven. Sånn kort fortalt. Når jeg skrev det her hørtes det skikkelig sært ut.... :gjeiper: Men det er litt spennende. http://www.youtube.com/watch?v=yDcEKo4V7fA Forrige serien jeg så på ble cancelled i USA etter første sesong. Og den avsluttet med såå mange løse tråder. Endret 21. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. mai 2012 #78160 Del Skrevet 21. mai 2012 Det kan ikke være flauere eller dummere enn å tro at dalai lama er en lama, (noe jeg klarte å lirke av meg for noen år siden), så bare spytt ut hæææ? virkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg