Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

slutten av september. LENGE til :( både hus og kjellerleiligheten er utleid for øyeblikket, riktignok flytter de i kjelleren ut nå i juni. blir å frakte ut flyttelass bit for bit og plassere der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! Vi har satt overtagelse til 1. august, og selger aksepterte det heldigvis :)

Nå er det bare å håpe på at de(n) som kjøper her vil ha samme overtagelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører barn leker fint ute.

Det går sånn her:

:rope: VRÆÆÆÆÆÆLLLL, JEG SKAL DREEEEEEPE DEEEEEEEEG UÆÆÆÆÆÆÆ". Ble nesten redd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåler dere ikke varme?? :sjokkert: Det som er såååååå deilig!! I love it! Fungerer utmerket så lenge ting kan gjøres i slow motion!

OG, vet dere hva! (klippet fra facebookstatusen min): Fant nettopp 20 Eastern Caribbean Dollars i shortslomma som har vært med i vaskemaskinen noen ganger - og den er like fin! Kan det være et tegn på at jeg må få brukt den opp??

Skal vi leke "hvor mange grader er det hos deg akkurat nå"?? (ja, jeg blir litt entusiastisk når det er fint vær!)

På min gradestokk står det: 22 i skyggen.

Det er så deilig når det er varmt i lufta - sånn at man ikke blir kald når man går i skyggen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Brennesle var i sin tid Nordens viktigste tekstilplante, og ble blant annet brukt til klær, fiskegarn og -snører, tauverk og papir.

Det er mulig jeg dikter dette opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Uuuppsss, jeg har visst sovet i flere timer på denne vakre solskinnsdagen.

Får komme meg ut med Boffen og nyte varmen før sola går ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har begått en miljøsynd ved et uhell :/

Endret av WildThing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...