Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest LightBulb

Neida, jeg er bare absolutt ærlig! Syns du fortjente å bli nevnt der! :)

Enig! Fordi du fortjener det, Hog :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hogwash

Neida, jeg er bare absolutt ærlig! Syns du fortjente å bli nevnt der! :)

Enig! Fordi du fortjener det, Hog :klem:

Nå gjør dere det igjen! :rodmer:

Men takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja! Jeg tar ikke hver natt, men jeg kan ligge våken hele natten selv om jeg er trøtt. Innsovningsproblemer heter det vel. Jeg hadde noen andre før som virket fint (bortsett fra at de smakte herk), men jeg hadde null problemer med å stå opp dagen etterpå. De er selvsagt ute av produksjon.

Og sånn når vi er inne på legemidler, jeg fikk resept på D-vitaminer fo å ta en gang om dagen, når jeg kom på apoteket blir apotekeren veldig skeptisk og sier at det er svært uvanlig å ta disse hver dag, det er vanlig og de ta en gang i uken.... Hmmm!

Så rart, kan det være feil på resepten? Sjekke med legen for sikkerhets skyld kanskje?

dette er en liten motor, ikke ulik den du har på kjøleskap eller varmepumpen hjemme. inni denne er et lite stempel. når hjulet foran drives rundt så pumper stempelet inni rundt den væsken som kjøler ned "radiatoren" tilknyttet varme/kjøleanlegget i kupeen - sånn at den kjøler ned temperaturen, og vips - så blir det deilig og kjølig på varme sommerdager!

Okay! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess, skal gjøre det. Jeg er bare litt tiltaksløs, eventuelt treig når det kommer til å løfte opp den telefonen å slå nummeret. Men vil jo ikke bli D-vitamin forgiftet heller.

Endret av eplebit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble en veldig brå overgang nå! Men, jeg skal ikke klage, enda i alle fall :fnise: Men enig med deg, jeg fungerer ikke særlig godt i mye varme heller! Bortsett fra is-spisemuskelen, den fungerer alltid! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så varmt :daane: 24 grader i skyggen og vindstille.. jeg takler varme svært dårlig :fnise:

Jeg også. Spesielt slik varme vi har her i landet. Den sniker seg inn på meg og slår meg ned :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, skal gjøre det. Jeg er bare litt tiltaksløs, eventuelt treig når det kommer til å løfte opp den telefonen å slå nummeret. Men vil jo ikke bli D-vitamin forgiftet heller.

Nei, det er best å være på den sikre siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så flink med varme selv, men idag var det usannsynlig deilig etter så ufattelig mye regn det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Jeg også. Spesielt slik varme vi har her i landet. Den sniker seg inn på meg og slår meg ned :snurt:

Huff, ja.. kroppen får jo ikke sjanse til å vende seg til det heller for været her er jo kjempevarmt! nei, kjempekaldt! nei, eh.. Varmt, nei kaldt, VARMT! brr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

538141_10150975496286605_600121604_12559799_888681309_n.jpg

fikk litt leketøy også fra USA. liten ombygging må til, bytte front mellom dem - men så blir det en liten modell av min egen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske så varmt her. Så jeg skal kjøpe meg en is på 7/11 mens en kamerat skal kjøpe seg en ipad eller sekk så skal vi grille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gaaaah!! Bolig-limbo!! *kom torsdag for svarte svingende*

Jeg har vært til behandling igjen. Knekk, knekk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budrunde ferdig, men forkjøpsretten står t.o.m. torsdag.

Og jeg vet en del må/bør gjøres her før vi legger ut leiligheten vi har nå for salg, men får liksom ikke begynt før vi vet 100% sikkert at vi flytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...