Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

:kaffekopp::goodbye:

Mynona; du kan kanskje bruke frysetørrede blåbær i muslibarene dine? :) De så knallgode ut forresten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

May 21, 2012 09:20:00 AM Bergen XX NO Arrival Scan

May 21, 2012 05:46:00 AM Oslo XX NO Arrival Scan

May 21, 2012 05:45:00 AM Oslo XX NO Completed customs clearance process

May 21, 2012 05:45:00 AM Oslo XX NO Initiated customs clearance process

May 20, 2012 01:46:00 PM Leipzig XX DE Arrival Scan

May 19, 2012 12:54:00 AM Cincinnati Hub OH US Arrival Scan

May 18, 2012 07:32:00 PM Northeast Indianapolis IN US Arrival Scan

May 18, 2012 06:43:00 PM Northeast Indianapolis IN US Shipment received by carrier

May 18, 2012 03:14:28 PM Whitestown IN US Shipment has left seller facility and is in transit

det er faktisk jævlig greit å ha amerikansk bil :rodmer:

SÅ lang tid tok det å få fatt i motordeler til 100 dollar - deler som i norge koster over 4000nkr :)

Eh...må ikke du legge ut dyre dommer i import/tollavgifter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det vel sikkert mulig å få tak i det på typiske helsekostforretninger vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg mener å ha sett frosne blåbær hos de fleste matbutikkene her i nærheten..?

Med mindre jeg blander med skogsbær da...

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh...må ikke du legge ut dyre dommer i import/tollavgifter da?

Denne delen, en aircon kompressor er en brukt del (restaurert og like god som ny), og slike deler er det ikke toll på :)

men generelt sett blir det mye billigere allikevel. har kjøpt deler for totalrestaurering av hele bilen som i norge ville kostet godt over 40.000 - jeg har vel betalt 7000 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars surre, det er kjipt med frekke, kvasse spydige folk. Selv på forum.

Jeg har så sinnsykt søvnproblemer for tiden og de nye sovemedisinene mine gjør at jeg blir helt slått ut når jeg våkner. Hmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Eplebit: Satte veldig pris på at du hadde nevnt meg i en tråd i går kveld, men du må da ikke få en voksen mann til å rødme sånn! Forøvrig synes jeg det var litt ufortjent blant mange bedre kandidater :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei eplebit :goodbye: Åhh sovemedisin er noe herk! :bond:

Hei!

Ja! Jeg tar ikke hver natt, men jeg kan ligge våken hele natten selv om jeg er trøtt. Innsovningsproblemer heter det vel. Jeg hadde noen andre før som virket fint (bortsett fra at de smakte herk), men jeg hadde null problemer med å stå opp dagen etterpå. De er selvsagt ute av produksjon.

Og sånn når vi er inne på legemidler, jeg fikk resept på D-vitaminer fo å ta en gang om dagen, når jeg kom på apoteket blir apotekeren veldig skeptisk og sier at det er svært uvanlig å ta disse hver dag, det er vanlig og de ta en gang i uken.... Hmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en liten motor, ikke ulik den du har på kjøleskap eller varmepumpen hjemme. inni denne er et lite stempel. når hjulet foran drives rundt så pumper stempelet inni rundt den væsken som kjøler ned "radiatoren" tilknyttet varme/kjøleanlegget i kupeen - sånn at den kjøler ned temperaturen, og vips - så blir det deilig og kjølig på varme sommerdager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplebit: Satte veldig pris på at du hadde nevnt meg i en tråd i går kveld, men du må da ikke få en voksen mann til å rødme sånn! Forøvrig synes jeg det var litt ufortjent blant mange bedre kandidater :sjenert:

Neida, jeg er bare absolutt ærlig! Syns du fortjente å bli nevnt der! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...