Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjeder meg på nattevakt............... :sovne:

Hva jobber du med? Jeg fant akkurat ut at en eksamen jeg har bestått står som "ikke møtt" på studentweb og ble med et lysvåken og super stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Huffda, Eplingen! Studentweb er ganske så teit i blant synes jeg. Jeg hadde det sånn at alle karakterene var borte en gang, men sa i fra også ble det fiksa.

God morgen til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne periodens første eksamen på onsdag og alt er bare kaos. Aner ikke i hvilken ende jeg skal begynne! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgon alle saman :):sol:

Huff Eple,snakk med admin på høgskulen/ved universitetet så fiksar dei det nok. Studentweb har vore mongo med meg også,der stod lengje feil studieprogram endå eg sa i frå,no stend det heldigvis rett :)

:klemmer: til Daemonia. Går sikkert betre enn du trur,og som regel kan ein meir enn ein innbillar seg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: til Daemonia. Går sikkert betre enn du trur,og som regel kan ein meir enn ein innbillar seg :)

Takk for oppmuntring!

Det er den erfaringen jeg har gjort meg hvert halvår så jeg regner med at det går slik denne gang også. Men nå er det enda viktigere, for hvis jeg består alt så er jeg ferdig utdannet etter 3 kjipe år med hodet ned i bøkene. Da blir jeg ekstra stressa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

God morgen

Surre har litt vondt i hodet idag :sjenert: Men når jeg tenker etter var det verdt det.

Akk for en koselig kveld jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååååååå trøtt. Nå er det noen timer norsk før det er Kattens vern tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen. Litt tung i hode jeg. Tar på og spille diablo i flere dager :fnise:

Fikk du kost deg masse i går Surre?

Ooo stakkars søsteren din LB. Håper det går mye bedre nå :jepp:

Glad det er betong over alt der jeg bor. Til og med meg med min hørsel hører ikke så mye der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag (var det riktig odi?)!

Jeg sjekker studentweb 2 ggr om dagen. Makan så trege de er på å rette da! Selv om ikke fristen har gått ut da. :sjenert: men det er jo en maskin som retter!! Hmpf! Er såååå spent på hvordan det gikk.

Og surre!! Ikke gi opp matteeksamen din!! Selv om du føler deg usikker, gjør et forsøk. Ikke dropp den uten å ha prøvd!! Tenk om du bare får oppg som du kan nesten.

Jeg glemte å ta med meg muslibar til frokost i dag :( sulten!!

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå!! Blir gal av den autokorrekturen på tlf. Den ble enda verre etter oppdatering.

"I dag" prøvde den å få til å være "i Agder"

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...