Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Takk for den, du. Nå er du ikke alene!

Dessuten har jeg fått noe på øyet.

bare hyggelig! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HuskyPusky

Fy ass, det er helt håpløst å fylle ut egenhelseerklæringskjema når man er hos 4 forskjellige leger ørten ganger i året pga f.eks diabetes... Og alt egentlig bare er vanlige rutinesjekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada, jeg ble bare litt forfjamset, så i stedet for å legge ham i bakken klappet jeg ham litt i fjeset. han løp avgårde og truet noen andre. de fikk fatt i ham nede på bryggesiden, elns.

Du må ikke kose med de, du må ta de i bakken så de blir bura inne å ikke plager folk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Aaleyah, dette kan du snu på hvis du vil. Men det krever langvarig og systematisk jobbing fra din side - noe jeg tror du vil tjene på i lengden. Jeg anbefaler deg å reflektere lidt rundt dine egne refleksjoner før du svarer, når du kjender på disse følelsene.

Ellers synes jeg det er rosverdig at du reagerer på drittslenging, selv om "offeret" - FF - tydeligvis er akseptert som et legalt mål på KG. Jeg har ikke lest disse trådene, så jeg aner ikke hva du skriver. Men husk at det går an å imødegå usaklig kritikk med saklige og nøkterne svar. Det er ikke nødvendig å la følelsene galoppere.

jeg prøver men det er vanskelig :P men det er sykt irriterende å tro det verste hele tiden så håper jeg klarer å tenke annerledes. hva mener du? skjønte ikke helt :3

hehe takk :D de fleste syns jeg bare er en idiot som skriver der. jeg vet men hvis jeg gjør det så vil alle bare skrive masse dritt uten å engang lese hva jeg har skrevet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg er her :fnise:

Godteskapet Godteskapet Godteskapet

Det er på en måte en gåte.....

(det at skriften er B )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg prøver men det er vanskelig :P men det er sykt irriterende å tro det verste hele tiden så håper jeg klarer å tenke annerledes. hva mener du? skjønte ikke helt :3

hehe takk :D de fleste syns jeg bare er en idiot som skriver der. jeg vet men hvis jeg gjør det så vil alle bare skrive masse dritt uten å engang lese hva jeg har skrevet :P

tror du/spør du alle rundt deg i det virkelige liv om de hater deg støtt og stadig også?

.bare lurer, fordi det høres veldig slitsomt/vanskelig ut å være deg til tider..

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

tror du/spør du alle rundt deg i det virkelige liv om de hater deg støtt og stadig også?

.bare lurer, fordi det høres veldig slitsomt/vanskelig ut å være deg til tider..

nei. men jeg er ofte redd for det. jeg er for eksempel kjempe redd for å såre andre så mange ganger blir jeg redd for at jeg har såret noen og kan gå å tenke på det mye, og lure å om personen er sur på meg og tanken går bare vekk hvis jeg ser personen ikke er sur alikevel.

jeg har spurt venner om de ble sint men de bare ler og sier jeg bekymrer meg for mye for de er ikke sint :P så har slutta å spørre. problemet er at det alltid bare er noe jeg tror, det har aldri vært noen som har vært sure på meg når jeg har trodd det.. og ja det er slitsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du nok feil Aaleyha. Hvis du skriver saklig kommer folk til å lese hva du har skrevet og svare deg saklig tilbake. Det er når du skriver dritt du får dritt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke kose med de, du må ta de i bakken så de blir bura inne å ikke plager folk igjen!

JEG HADDE EN BURN I HÅNDEN! var jo opptatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Der tar du nok feil Aaleyha. Hvis du skriver saklig kommer folk til å lese hva du har skrevet og svare deg saklig tilbake. Det er når du skriver dritt du får dritt tilbake.

nei for skriver jeg saklig er det ingen som bryr seg. og ja jeg har merka jeg får dritt tilbake (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper langtdisvarselet stemmer!! Da blir det en strålende pinse!! (og hele uka før pinse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff slitsom helg her også. Kollokvie hele helgen. Føler det er mandag i dag jeg :fnise: Menmen, er bare rundt to uker igjen, så er det sommerferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eplebit, har du prøvd catnip på sintepusen din? :)

Min ene pus ligger å gnikker og koser på det nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplebit, har du prøvd catnip på sintepusen din? :)

Min ene pus ligger å gnikker og koser på det nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, for en slitsom helg! Nå er det bra godt det snart er mandag igjen :fnise:

Det høres ikke sundt ud. Du må passe på få slappet av lidt også.

Jeg håber det var en hyggelig slidsom helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...