Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Oi, det virker kjempegodt :) Tenker jeg lager en moderert versjon selv, siden jeg ikke tåler nøtter. Tusen takk :)

Ja, her er det bare å bruke fantasien tror jeg.

Jeg tenkte på tørkede blåbær f.eks, men det tror jeg aldri jeg har sett i noen butikk... Tror ikke friske ting gjør seg noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

SURREHOOODEEET - har du ikke noe godteri til meg? >: (

:hakeslepp: Hvem skulle tro at du hadde sånn jobb, d-paries er jo sikkert morsomt :fnise:

He he syntes du jeg virket litt for ordentlig???

Jeg er det altså....fryktelig mange som tror jeg er skikkelig S/M bare fordi jeg har godteskapet fiks party du så finner jeg noe til deg og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Ja, her er det bare å bruke fantasien tror jeg.

Jeg tenkte på tørkede blåbær f.eks, men det tror jeg aldri jeg har sett i noen butikk... Tror ikke friske ting gjør seg noe særlig..

Kanskje du kan prøve med sånne frosne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ja, det er det WT :(

Hvordan gikk det med tebriksene, Tekola?

De ble rågode! Litt mindre enn jeg hadde regnet med, men det har sikkert noe å gjøre med tørrgjæren eller for kort heving. Veldig fornøyd, da!

Mannen ble fornøyd også, og siden han er den som er mest kokkete av seg av oss to, så er jeg glad! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg har sendt de 2 syke småsurringene til sin far. Nå sitter jeg med en øl og kjenner at sola har gitt glød i kinnene mine.

Nå i kveld skal jeg sitte og drikke øl og gå "memory lane" har funnet masse minnebøker og bilder/brev fra "svunne tider".

Gud det er deilig å være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Så bra :) Snill du er!

Kan du også legge ut oppskrift? :)

Selvfølgelig! Eneste forskjellen er at jeg ikke brukte valmuefrø.

Ingredienser

ca. 1 l hvetemel

1 ss sukker

2 dl melk

1 dl vann

1 pk gjær (50 g)

1 stk egg

ca. 2 ½ ss halvsmeltet smør

1 stk sammenvispet egg til pensling

valmuefrø

Slik gjør du

1. Varm melk og vann til det er fingervarmt (37 °C). Smuldre gjæren og rør den ut i væsken. Tilsett mel, sukker og egg. Arbeid alt sammen til en jevn deig. La den heve til dobbel størrelse.

2. Kjevle ut deigen til en avlang leiv, ca. 20 x 80 cm. Stryk det halvsmeltede smøret langsetter på 2/3 av deigen. Brett den i tre med den usmurte delen først inn. Snu skjøten ned mot bordet og del lengden i ca. 4 cm brede stykker. Etterhev under klede.

3. Pensle med sammenpisket egg og dryss valmuefrø over. Stek tebriksene ved 250 °C på midterste rille til de er pent gylne. Avkjøl på rist.

Jeg fant den på Matprat.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Wooow, tusen takk Tekola :) Etter eksamen skal jeg prøve å bli bakemester! Matprat er ei god side synes jeg!

Kos deg masse Surringen! Det hørtes skikkelig koselig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest + Carnage +

Jeg har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg bare har trent 1 gang i dag :(:balltre:

.. med godteskapet. (nødt til å ha fet skrift, sant? :klo: )

Husk bare godteri på lørdager da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nom nom Mynona. De ser meget gode ut.

God aften ærede Giacomo. Hvordan har den herren det i dag?

Han er en smule trett.....

aaaaahhhhhhhh :daane:

når skal du gi deg med dette våset??

Jeg begynner å tro at du bare er et troll jeg, for makan til masete paronid *piiip* skal en lete lenge etter!

Jeg skjønner at du bliver irritert, Noz - men jeg tror ikke det løser seg med sånne kommentarer. Det er lov å være ung og usikker.

Jeg har sendt de 2 syke småsurringene til sin far. Nå sitter jeg med en øl og kjenner at sola har gitt glød i kinnene mine.

Nå i kveld skal jeg sitte og drikke øl og gå "memory lane" har funnet masse minnebøker og bilder/brev fra "svunne tider".

Så deilig!

Lov meg at du tar helt fri fra alt i kveld, og bare slapper av. Det trenger du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg kom på et problem med tebriksoppskriften. De ble alt for gode! Oppskriften gir 20, det er nå bare seks igjen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

ååh, det er så koselig å titte på igjen! hender jeg drar frem mine gamle brev og valentineskort og diverse også :rodmer:

Har en full skuff med bare gamle gode skriblerier!

Godt å være alene ja surre- det er nesten for godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Noen som har sett FruN i det siste? Jeg har et spørsmål til henne :)

..eller odisi? :lete:

Gia: ja, jeg vet det egentlig, men det er bare så vanskelig å dy seg..

men det er jo fint at det finnes en ignorere-knapp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiolett

lord. jeg har fått ut mot havet på hjernen.

Takk for den, du. Nå er du ikke alene!

Dessuten har jeg fått noe på øyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frun driver vel med flytting vil jeg tro. Odisi var dagen der på sist hun var her inne men kanskje den varer noen dager :fnise:

Hehe, hadde ikke trudd det var så åpent med gutter som var med på slikt egentlig Surre :) Hehe, du åpner skapet for alle som vil hu :fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...