Gjest SummerJudith Skrevet 20. mai 2012 #77921 Del Skrevet 20. mai 2012 Kjære Aaleyah. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke tar dette direkte opp med meg. Men siden du vil ha det her, så er det greit. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Jeg hater deg ikke. Jeg hater faktisk ingen. Jeg misliker heller ikke deg som person, for det har jeg ingen forutsetninger for å gjøre i det hele tatt! Jeg tror du er et fint menneske på alle mulige måter. Grunnen til at jeg skriver som jeg skriver til deg er fordi du alltid tar ting i verste mening og aldri tar til deg det folk sier til deg. Jeg synes det er fryktelig slitsomt at du sporer av FF-tråden på den måten du gjør, for jeg synes debatten i den tråden er interessant å følge. Og som jeg har skrevet gjentatte ganger før, så er det absolutt ikke noe galt i å beskytte Fotballfruen! Men jeg skulle ønske at du gjorde det på en saklig måte, som gjorde at vi kunne diskutere saken, ikke gå hen til personangrep og lavmål med en eneste gang. Om du vil snakke videre med meg om dette, er det bare å ta kontakt med meg på PM, for jeg hater deg ikke, på noen som helst måte. jeg tok det ikke opp med deg for jeg trodde du hata meg skikkelig. at jeg tar ting i verste mening kan jeg ikke noe får, jeg bare er sånn. og det irriterer faktisk meg også men lite jeg kan gjøre med det for hjernen min bare fungerer sånn. det går ikke ann å gjøre om på det uansett hvor mye jeg vil. jeg sporer den ikke av, jeg svarer sånn for å få dere til å se at jeg er imot at folk slenger dritt om fotballfrue, hadde jeg bare svart vanlig hadde folk bare forsatt som vanlig, derfor jeg ikke gjør det på en saklig måte som dere sier. da blir ikke poenget i det man sier lagt merke til. men bra du ikke hater meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 20. mai 2012 #77922 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) SURREHOOODEEET - har du ikke noe godteri til meg? >: ( Hvem skulle tro at du hadde sånn jobb, d-parties er jo sikkert morsomt Endret 20. mai 2012 av + Carnage + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 20. mai 2012 #77923 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg tok det ikke opp med deg for jeg trodde du hata meg skikkelig. at jeg tar ting i verste mening kan jeg ikke noe får, jeg bare er sånn. og det irriterer faktisk meg også men lite jeg kan gjøre med det for hjernen min bare fungerer sånn. det går ikke ann å gjøre om på det uansett hvor mye jeg vil. jeg sporer den ikke av, jeg svarer sånn for å få dere til å se at jeg er imot at folk slenger dritt om fotballfrue, hadde jeg bare svart vanlig hadde folk bare forsatt som vanlig, derfor jeg ikke gjør det på en saklig måte som dere sier. da blir ikke poenget i det man sier lagt merke til. men bra du ikke hater meg.. Aaleyah, dette kan du snu på hvis du vil. Men det krever langvarig og systematisk jobbing fra din side - noe jeg tror du vil tjene på i lengden. Jeg anbefaler deg å reflektere lidt rundt dine egne refleksjoner før du svarer, når du kjender på disse følelsene. Ellers synes jeg det er rosverdig at du reagerer på drittslenging, selv om "offeret" - FF - tydeligvis er akseptert som et legalt mål på KG. Jeg har ikke lest disse trådene, så jeg aner ikke hva du skriver. Men husk at det går an å imødegå usaklig kritikk med saklige og nøkterne svar. Det er ikke nødvendig å la følelsene galoppere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 20. mai 2012 #77924 Del Skrevet 20. mai 2012 Har vel ikke noe med å gjøre, at du er fra Bergen? hehe Jo litt kanskje? Tjuuuuagutter fra fotballrepublikken vi esje fra noooorge vi e fra beeeeeerrrgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. mai 2012 #77925 Del Skrevet 20. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. mai 2012 #77926 Del Skrevet 20. mai 2012 Åh, det så godt ut Mynona! Oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #77927 Del Skrevet 20. mai 2012 gikk det bra??? jada, jeg ble bare litt forfjamset, så i stedet for å legge ham i bakken klappet jeg ham litt i fjeset. han løp avgårde og truet noen andre. de fikk fatt i ham nede på bryggesiden, elns. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. mai 2012 #77928 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg gomlet to pakker smurfedrops i går, og nå kan jeg knapt tyggge med kjeven - det gjør voooondt! Åh, det er så godt! Lenge sida jeg har spist. De gule er best! Hannee Paul & Paulina er beste leketøy i verden Rofl, vi som er venner på FB, ser du ikke linken på siden min? Jeg er heldig som har et godteskap bare dumt at jeg ikke driver med nettsalg, hadde nok tjent mye mer på det. Men akk så gøy det er med homeparties, treffer masse hyggelige mennesker, og like mye hver gang Tusen takk Skal sjekke det ut Det høres ut som en skikkelig gøyal jobb altså! Si fra hvis du starter med nettsalg, da får du meg som gooood kunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 20. mai 2012 #77929 Del Skrevet 20. mai 2012 Nom nom Mynona. De ser meget gode ut. God aften ærede Giacomo. Hvordan har den herren det i dag? Lurer på om Surre har hatt slik for bare gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #77930 Del Skrevet 20. mai 2012 hey, det er jo faen deise meg sol ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. mai 2012 #77931 Del Skrevet 20. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 20. mai 2012 #77932 Del Skrevet 20. mai 2012 hey, det er jo faen deise meg sol ute! Yup. Meget snålt men meget deilig i hengekøyen hos mamma og de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #77933 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg har tatt dere med ut på terrassen, her er det jo jaggu meg varmt og godt. dette kan umulig være bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #77934 Del Skrevet 20. mai 2012 dagens t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. mai 2012 #77935 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg har aldri slengt dritt til tekola for hun har ikke sagt noe dritt om forballfrue men alikevel slenger hun alltid dritt til meg selvom jeg ikke har gjort henne noenting. aaaaahhhhhhhh når skal du gi deg med dette våset?? Jeg begynner å tro at du bare er et troll jeg, for makan til masete paronid *piiip* skal en lete lenge etter! Eh....en heeel ferie på sykling!!? Og dette orker du? Danmark er jo kjent for å ha lite bakker da,så du er veeel heldig sånn sett,men om du ikke er en sykkelentusiast så vet jeg ikke helt hvorfor du har valgt dette Husky...ferie er til for å slappe av og ta det med ro i Har du aldri hørt om sykkelferie i danmark jelly? det er jo helt normalt, og mange som gjør det da chartertur, sykkelferie i danmark ellerhyttetur- alt er like vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mai 2012 #77936 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Åh, det så godt ut Mynona! Oppskrift? 1 egg 0,5 dl honning saften fra 1 appelsin 4 ss olje 1/2 ts bakepulver 1/2 ts vaniljesukker Piskes sammen Tilsett 1 dl mandelmel (jeg brukte hvetemel) 1,5 dl havregryn også skal det være 1,5 dl muslimix - men jeg tok en haug linfrø, enda mer solsikkekjerner og enda litt mer havregryn i steden. (ble vel nærmere 2,5dl av dette Blandes godt! TIlsett 1dl rosiner 0,5 dl tørkede aprikoser (oppkuttet) 0,5 dl opphakket valnøtter 0,5 dl tørket papaya Legg ut på en stekeplate med bakepapir. 1,5cm tykk ca. Settes i ovnen i 30 min på 170 grader. Avkjøes i kjøleskap i 2 timer - deretter skjeres opp. Bør oppbevares i kjøleskap/fryser. Har tenkt å kjøpe tørkede tranebær og mandelmel til uka. Kanskje noe mer nøtter/frø også. Prøve med det. Ganske enkelt og greit. Måtte bare kjøpe en hel masse greier jeg ikke hadde da... Edit: det var sjokoladebiter i oppskriften også - men det droppet jeg. Også var det egentlig bare aprikoser og rosiner i oppskriften. Endret 20. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. mai 2012 #77937 Del Skrevet 20. mai 2012 Oi, det virker kjempegodt Tenker jeg lager en moderert versjon selv, siden jeg ikke tåler nøtter. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2012 #77938 Del Skrevet 20. mai 2012 jeg tåler heller ikke nøtter. det er litt slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. mai 2012 #77939 Del Skrevet 20. mai 2012 Ja, det er det WT Hvordan gikk det med tebriksene, Tekola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 20. mai 2012 #77940 Del Skrevet 20. mai 2012 Nom nom Mynona. De ser meget gode ut. God aften ærede Giacomo. Hvordan har den herren det i dag? Lurer på om Surre har hatt slik for bare gutter? Ja, dro til Osterøy for en tid tilbake og møtte 12 staute menn som handlet til seg selv og sine fruer Fantastisk bra, bare si ifra så skal jeg åpne godteskapet for deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg