Mynona Skrevet 20. mai 2012 #77881 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) En bok lest ut. Da er det bare å ta fatt på neste. Finans here i come! "heldigvis" bare de 4 siste kapitlene av boka. Dvs 300 sider. Skulle ønske jeg hadde åpnet disse bøkene for noen uker siden. Endret 20. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 20. mai 2012 #77882 Del Skrevet 20. mai 2012 Halveis gjennom a Game of Thrones nå,da må jeg også ta fått på neste.A Clash of Kings here I come Jeg må derimot lese hele boka da. Jeg har heldigvis åpnet disse bøkene for maaange år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. mai 2012 #77883 Del Skrevet 20. mai 2012 Surringen, har du noen spesielle nye leketøy å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. mai 2012 #77884 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) ååhh stakar Myyyyy Tørrere lesestoff skal en lete lenge etter! Min plan er å bli flink til å fremme språkutviklingen hos monoritetsbarn i løpet av dagen, og alle andre utviklinger som motorisk utviling, sosial utviikling, kognitiv utvikling og tegneutvikling eksamen snart! Wooho! Litt mer fristende å bare døse i sola idag det er 31 grader på trappa mi(med sol på seg selvfølgelig) Endret 20. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 20. mai 2012 #77885 Del Skrevet 20. mai 2012 Litt underholdning for dere på en Søndags formiddag... (Jesus,begynner å bli NESTEN like ille som Corto nå) http://www.youtube.com/watch?v=1fVrholQnLY&feature=related 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 20. mai 2012 #77886 Del Skrevet 20. mai 2012 Er det noen av dere som har vært på sykkelferie i danmark noen gang og har noen smarte triks? Det kunne jeg tenkt meg i sommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmespill Skrevet 20. mai 2012 #77887 Del Skrevet 20. mai 2012 Imorgen får jeg utlevert min siste eksamen på studiet mitt, som skal leveres om ti dager. Om ti dager er jeg ferdig med den største tålmodighetsprøven i mitt liv, ett år har jeg lidd meg igjennom. Nå skal alt bli så mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2012 #77888 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg skal i gang med å bake tebriks for første gang. Skal jeg ta opp bestillinger her inne? I morgen skal jeg begynne å lese til neste eksamen, men det er så utrolig godt å ha en helg helt av først! God søndag til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mai 2012 #77889 Del Skrevet 20. mai 2012 Ehhhh.. i stedenfor å åpne finans-boka gikk jeg ut for å handle. Og nå har jeg jammen meg en batch med musli-barer i ovnen! Inegnting som eksamensperiode for å sette i gang husmorgenene. Pleier å starte masseproduksjon av cupcakes når eksamen nærmer seg Men NÅ må jeg åpne boka! Og den skal jeg ta med meg ut når muslibarene er ferdig i ovnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 20. mai 2012 #77890 Del Skrevet 20. mai 2012 tekola hater meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mai 2012 #77891 Del Skrevet 20. mai 2012 Aaleyah - du må slutte å ta alt så veldig personlig. Annenhver gang du skriver her så er det fordi noen hater deg. Se heller på måten du "diskuterer" - for eksempel i fotballfrue-tråden. Når du slenger med leppa må du regne med at folk slenger med leppa tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 20. mai 2012 #77892 Del Skrevet 20. mai 2012 Så flink du er Mynona Ingenting får fart på ting man har planlagt å gjøre som en eksamensperiode. Sku hatt en eksamen jeg og, da hadde det kanskje gått litt fremover med pakkinga :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 20. mai 2012 #77893 Del Skrevet 20. mai 2012 Aaleyah - du må slutte å ta alt så veldig personlig. Annenhver gang du skriver her så er det fordi noen hater deg. Se heller på måten du "diskuterer" - for eksempel i fotballfrue-tråden. Når du slenger med leppa må du regne med at folk slenger med leppa tilbake. jeg har aldri slengt dritt til tekola for hun har ikke sagt noe dritt om forballfrue men alikevel slenger hun alltid dritt til meg selvom jeg ikke har gjort henne noenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. mai 2012 #77894 Del Skrevet 20. mai 2012 Kanskje du bør ta dette opp med Tekola, og spørre henne hva hun egentlig mener, og ikke omtale det som drittslenging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2012 #77895 Del Skrevet 20. mai 2012 Kjære Aaleyah. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke tar dette direkte opp med meg. Men siden du vil ha det her, så er det greit. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Jeg hater deg ikke. Jeg hater faktisk ingen. Jeg misliker heller ikke deg som person, for det har jeg ingen forutsetninger for å gjøre i det hele tatt! Jeg tror du er et fint menneske på alle mulige måter. Grunnen til at jeg skriver som jeg skriver til deg er fordi du alltid tar ting i verste mening og aldri tar til deg det folk sier til deg. Jeg synes det er fryktelig slitsomt at du sporer av FF-tråden på den måten du gjør, for jeg synes debatten i den tråden er interessant å følge. Og som jeg har skrevet gjentatte ganger før, så er det absolutt ikke noe galt i å beskytte Fotballfruen! Men jeg skulle ønske at du gjorde det på en saklig måte, som gjorde at vi kunne diskutere saken, ikke gå hen til personangrep og lavmål med en eneste gang. Om du vil snakke videre med meg om dette, er det bare å ta kontakt med meg på PM, for jeg hater deg ikke, på noen som helst måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2012 #77896 Del Skrevet 20. mai 2012 Er det noen av dere som har vært på sykkelferie i danmark noen gang og har noen smarte triks? Det kunne jeg tenkt meg i sommer! Jeg har ikke vært det, men vil bare si at det høres helt fantastisk gøy ut! Skulle veldig gjerne gjort det selv en gang! Danmark må jo bare være drømmelandet å være på sykkeltur i! Tror det ligger masse info om dette på nett, synes å ha sett flere artikler om temaet før. Her er i alle fall litt tips http://www.danmarkstur.no/aktiv-ferie/sykkelferie-danmark.htm http://www.visitdenmark.no/norge/nb-no/menu/turist/inspiration/aktivferie/cykel/sykkelferie.htm http://www.dinside.no/396359/paa-to-hjul-i-danmark Jeg skal i gang med å bake tebriks for første gang. Skal jeg ta opp bestillinger her inne? I morgen skal jeg begynne å lese til neste eksamen, men det er så utrolig godt å ha en helg helt av først! God søndag til alle! Hva tar du for dusinet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 20. mai 2012 #77897 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg gomlet to pakker smurfedrops i går, og nå kan jeg knapt tyggge med kjeven - det gjør voooondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. mai 2012 #77898 Del Skrevet 20. mai 2012 Hva tar du for dusinet? Litt blomstertips i ny og ne? Jeg gomlet to pakker smurfedrops i går, og nå kan jeg knapt tyggge med kjeven - det gjør voooondt! Oh, det er skikkelig vondt det! Støl i kjeven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 20. mai 2012 #77899 Del Skrevet 20. mai 2012 Er det noen av dere som har vært på sykkelferie i danmark noen gang og har noen smarte triks? Det kunne jeg tenkt meg i sommer! Eh....en heeel ferie på sykling!!? Og dette orker du? Danmark er jo kjent for å ha lite bakker da,så du er veeel heldig sånn sett,men om du ikke er en sykkelentusiast så vet jeg ikke helt hvorfor du har valgt dette Husky...ferie er til for å slappe av og ta det med ro i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 20. mai 2012 #77900 Del Skrevet 20. mai 2012 God "morgen" Sol i Bergen i dag også Pus ble nok litt forfjamset hun også men har nå tatt seg en tur ut i solen om jeg ikke tar feil Lykke til med lesingen for de som driver med det Her driver du og sier hva du jobber som etter at jeg har sneket rundt for å finne ut av det Kjenner 2 som driver med det samme jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg