Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Hvor stor er sjansen for at jeg finner mandelmel i en innvandrerbutikk??

Det er jo lov til å håpe at du finner en innvandrerbutikk av typen vi-har-så-mye-forskjellig-i-hyllene-at-du-må-holde-inn-magen-når-du-handler-her og at de har? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo lov til å håpe at du finner en innvandrerbutikk av typen vi-har-så-mye-forskjellig-i-hyllene-at-du-må-holde-inn-magen-når-du-handler-her og at de har? :fnise:

Hehe! Jeg vet om et par av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

En Nozze bak en disk i et forkle høres meget spennende ut :jepp:

et sånt forkle med en naken kropp på, så det "ser ut som" man er naken :fnise:

Eh...Rofl du hadde syns Noz var spennende uansett hva hun hadde hatt på seg..

Am I right,or am I right?

kanskje jeg skal bli burka-nozze-bejb? :fnise:

åja..ok.. det er bra :P

det var et bilde der man ser deg veldig godt, og så har du på et forkle og husker ikke helt om du hadde på en liten hatt også men du smiler til kamera bak en disk. det var du som la ut bilde, og etter du la ut det bilde har jeg trodd du jobba på bakeri :P er hundre prosent sikker på det var deg

du må nok rett og slett ta feil, for jeg aner ikke hva du prater om :klo: du blander meg nok med en annen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

du blir ikke smålig fysen av denne godterinekten Mynona?

aner ikke om du får tak i det- vil nesten tro det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er alltid fysen jeg Noz! Men det går egentlig ganske greit nå som jeg har sjokolade i hus. Men tenkte å lage muslibarer å ha til frokost - og det er så mye ingredienser jeg ikke har i de, så da må jeg handle litt da vetu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ingen av oss to her hjemme husket å handle inn digg i dag, og jeg holder på å gå på veggen av fysenhet! :daane:

Men kanskje jeg er heldig og har en mann som husker på å kjøpe med seg noe godis til kona si på vei hjem fra kinotur? *Håpefull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

et sånt forkle med en naken kropp på, så det "ser ut som" man er naken :fnise:

kanskje jeg skal bli burka-nozze-bejb? :fnise:

du må nok rett og slett ta feil, for jeg aner ikke hva du prater om :klo: du blander meg nok med en annen!

nei det var seiøst av deg!! du var på et bakeri. åhh irriterer meg at jeg ikke husker hvor du la ut bilde. hvor har du lagt du bilde av deg? jeg kan vise hvem bilde jeg mener (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Her er det Tarantinokveld i kveld. Vi så først from dusk till dawn(og dere kan tro jeg ble satt ut når alle plutselig ble vampyrer, jeg hadde jo ikke fått med meg at det var en vampyrfilm) og nå ser vi desperado.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg har spist snop og mat og chips i hele kveld.

Har vært fyllesyk siden i morges og bare ligget på soffen og sett tv :popcorn: men nå :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist snop og mat og chips i hele kveld.

Har vært fyllesyk siden i morges og bare ligget på soffen og sett tv :popcorn: men nå :natti:

Jeg er på oppadstigende tur.. Jeg har spist mat, trenet, sittet med gutta å tatt et par øl på kroa.. nå har jeg tatt feil, og fylt opp ølglasset med rødvin.. Kommer til å bli en kjempefun aften før jeg kommer meg i seng.. Har forsåvidt ringt å plaget flere kjente alt.. Har vært hos naboen å lånt både egg og sukker.. Men fanes kjipe nabo.. Fikk låne bare 1 egg..

Sååååeee.. Nå skal jeg kausa meg.. Skal også løse alle KGås sine problemer, fordi... Som jeg har sagt det før.. Fuck Google, Ask me!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå får jeg ta disse ryggøvelsene mine før jeg legger meg. Må tidlig opp for å lese i morgen!

Good night alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er på oppadstigende tur.. Jeg har spist mat, trenet, sittet med gutta å tatt et par øl på kroa.. nå har jeg tatt feil, og fylt opp ølglasset med rødvin.. Kommer til å bli en kjempefun aften før jeg kommer meg i seng.. Har forsåvidt ringt å plaget flere kjente alt.. Har vært hos naboen å lånt både egg og sukker.. Men fanes kjipe nabo.. Fikk låne bare 1 egg..

Sååååeee.. Nå skal jeg kausa meg.. Skal også løse alle KGås sine problemer, fordi... Som jeg har sagt det før.. Fuck Google, Ask me!

kanskje de ikke hadde sukker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...