Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2012 #77841 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvor stor er sjansen for at jeg finner mandelmel i en innvandrerbutikk?? Det er jo lov til å håpe at du finner en innvandrerbutikk av typen vi-har-så-mye-forskjellig-i-hyllene-at-du-må-holde-inn-magen-når-du-handler-her og at de har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77842 Del Skrevet 19. mai 2012 Det er jo lov til å håpe at du finner en innvandrerbutikk av typen vi-har-så-mye-forskjellig-i-hyllene-at-du-må-holde-inn-magen-når-du-handler-her og at de har? Hehe! Jeg vet om et par av de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2012 #77843 Del Skrevet 19. mai 2012 En Nozze bak en disk i et forkle høres meget spennende ut et sånt forkle med en naken kropp på, så det "ser ut som" man er naken Eh...Rofl du hadde syns Noz var spennende uansett hva hun hadde hatt på seg.. Am I right,or am I right? kanskje jeg skal bli burka-nozze-bejb? åja..ok.. det er bra det var et bilde der man ser deg veldig godt, og så har du på et forkle og husker ikke helt om du hadde på en liten hatt også men du smiler til kamera bak en disk. det var du som la ut bilde, og etter du la ut det bilde har jeg trodd du jobba på bakeri er hundre prosent sikker på det var deg du må nok rett og slett ta feil, for jeg aner ikke hva du prater om du blander meg nok med en annen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2012 #77844 Del Skrevet 19. mai 2012 du blir ikke smålig fysen av denne godterinekten Mynona? aner ikke om du får tak i det- vil nesten tro det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77845 Del Skrevet 19. mai 2012 Hehe, er alltid fysen jeg Noz! Men det går egentlig ganske greit nå som jeg har sjokolade i hus. Men tenkte å lage muslibarer å ha til frokost - og det er så mye ingredienser jeg ikke har i de, så da må jeg handle litt da vetu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2012 #77846 Del Skrevet 19. mai 2012 Ingen av oss to her hjemme husket å handle inn digg i dag, og jeg holder på å gå på veggen av fysenhet! Men kanskje jeg er heldig og har en mann som husker på å kjøpe med seg noe godis til kona si på vei hjem fra kinotur? *Håpefull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mai 2012 #77847 Del Skrevet 19. mai 2012 Har en skuff full av masse rart snop jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 19. mai 2012 #77848 Del Skrevet 19. mai 2012 et sånt forkle med en naken kropp på, så det "ser ut som" man er naken kanskje jeg skal bli burka-nozze-bejb? du må nok rett og slett ta feil, for jeg aner ikke hva du prater om du blander meg nok med en annen! nei det var seiøst av deg!! du var på et bakeri. åhh irriterer meg at jeg ikke husker hvor du la ut bilde. hvor har du lagt du bilde av deg? jeg kan vise hvem bilde jeg mener (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 19. mai 2012 #77849 Del Skrevet 19. mai 2012 Her er det Tarantinokveld i kveld. Vi så først from dusk till dawn(og dere kan tro jeg ble satt ut når alle plutselig ble vampyrer, jeg hadde jo ikke fått med meg at det var en vampyrfilm) og nå ser vi desperado. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mai 2012 #77850 Del Skrevet 19. mai 2012 Hehe. Lenge siden jeg har sett den. Kanskje jeg også skal se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 19. mai 2012 #77851 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg har spist snop og mat og chips i hele kveld. Har vært fyllesyk siden i morges og bare ligget på soffen og sett tv men nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 19. mai 2012 #77852 Del Skrevet 19. mai 2012 Kanskje du skal se begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn82 Skrevet 19. mai 2012 #77853 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg har spist snop og mat og chips i hele kveld. Har vært fyllesyk siden i morges og bare ligget på soffen og sett tv men nå Jeg er på oppadstigende tur.. Jeg har spist mat, trenet, sittet med gutta å tatt et par øl på kroa.. nå har jeg tatt feil, og fylt opp ølglasset med rødvin.. Kommer til å bli en kjempefun aften før jeg kommer meg i seng.. Har forsåvidt ringt å plaget flere kjente alt.. Har vært hos naboen å lånt både egg og sukker.. Men fanes kjipe nabo.. Fikk låne bare 1 egg.. Sååååeee.. Nå skal jeg kausa meg.. Skal også løse alle KGås sine problemer, fordi... Som jeg har sagt det før.. Fuck Google, Ask me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 19. mai 2012 #77854 Del Skrevet 19. mai 2012 Litt av en kamp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77855 Del Skrevet 19. mai 2012 Nei, nå får jeg ta disse ryggøvelsene mine før jeg legger meg. Må tidlig opp for å lese i morgen! Good night alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 19. mai 2012 #77856 Del Skrevet 19. mai 2012 Flinke Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mai 2012 #77857 Del Skrevet 19. mai 2012 God natt Mynona. Sove godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77858 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg er på oppadstigende tur.. Jeg har spist mat, trenet, sittet med gutta å tatt et par øl på kroa.. nå har jeg tatt feil, og fylt opp ølglasset med rødvin.. Kommer til å bli en kjempefun aften før jeg kommer meg i seng.. Har forsåvidt ringt å plaget flere kjente alt.. Har vært hos naboen å lånt både egg og sukker.. Men fanes kjipe nabo.. Fikk låne bare 1 egg.. Sååååeee.. Nå skal jeg kausa meg.. Skal også løse alle KGås sine problemer, fordi... Som jeg har sagt det før.. Fuck Google, Ask me! kanskje de ikke hadde sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. mai 2012 #77859 Del Skrevet 19. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. mai 2012 #77860 Del Skrevet 19. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg