Gjest SummerJudith Skrevet 19. mai 2012 #77821 Del Skrevet 19. mai 2012 Jogging hører ikke til lørdager i mine øyner Helg er kosetid! Ja det er sant! Skader jo ikke å sende et brev Om jeg sender et og så har de tross alt to klager. haha, vi kan be alle vi kjenner og på kg sende brev å klage for da kommer tv folka definitivt til å få MASSE klager xD og de må sende den :DD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2012 #77822 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) taco-panne My? du kan jo jogge til butikken for å handle? kanskje litt lettere å komme seg ut på en joggings om man har et mål? Endret 19. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77823 Del Skrevet 19. mai 2012 haha, vi kan be alle vi kjenner og på kg sende brev å klage for da kommer tv folka definitivt til å få MASSE klager xD og de må sende den :DD Haha ja, det hadde vært noe! Du er full av visdom du Strange Doll!! Ingen jogging her i gården! (jeg var kanskje litt i overkant lett å overtale der...) Ja, bare spør meg om du vil ha de svarene jeg vet du ønsker å høre! Men du kan jo gjøre som Noz sier å jogge til butikken, om du virkelig ønsker deg en joggetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77824 Del Skrevet 19. mai 2012 taco-panne My? du kan jo jogge til butikken for å handle? kanskje litt lettere å komme seg ut på en joggings om man har et mål? Jeg tror det er ca. 100 meter til butikken, så det er ikke no vits å jogge dit :gjeiper: Ja, ikke noe fancy - bare sånn ildfast form med tortillachips, kjøttdeig og ost som man setter i ovnen. Sikkert mange navn på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 19. mai 2012 #77825 Del Skrevet 19. mai 2012 nozmonster er du baker? husker du la ut et bilde der du var i en kafe eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2012 #77826 Del Skrevet 19. mai 2012 Aaleyah- det er jo voldsomt mye enklere om du bare går å leier deg den filmen da My: aaah, sånn ja- det har jeg jo hørt om før vet at du har kort vei, men tenkte kanskje du kunne velge deg en butikk som er lengre unna. Bislett kanskjeeem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 19. mai 2012 #77827 Del Skrevet 19. mai 2012 ... Ja, ikke noe fancy - bare sånn ildfast form med tortillachips, kjøttdeig og ost som man setter i ovnen. Sikkert mange navn på det. Nachos..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77828 Del Skrevet 19. mai 2012 Nachos..? Er det jeg kaller det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2012 #77829 Del Skrevet 19. mai 2012 nozmonster er du baker? husker du la ut et bilde der du var i en kafe eller no really!?! ikke at jeg husker det bilde- jeg tror nesten du må blande meg med en annen, men sansynligheten for at jeg var gjest på den kafeen, er vel kanskje litt større enn at jeg er baker... hadde jeg må meg baker-uniform kanskjeeem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 19. mai 2012 #77830 Del Skrevet 19. mai 2012 Aaleyah- det er jo voldsomt mye enklere om du bare går å leier deg den filmen da My: aaah, sånn ja- det har jeg jo hørt om før vet at du har kort vei, men tenkte kanskje du kunne velge deg en butikk som er lengre unna. Bislett kanskjeeem? er du sur på meg eller noe? .___. det tegnet du brukte var litt ja.. som om du er sint på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 19. mai 2012 #77831 Del Skrevet 19. mai 2012 really!?! ikke at jeg husker det bilde- jeg tror nesten du må blande meg med en annen, men sansynligheten for at jeg var gjest på den kafeen, er vel kanskje litt større enn at jeg er baker... hadde jeg må meg baker-uniform kanskjeeem? nei det var deg xD du var bak diskeen og hadde på sånn uniform greie eller no sånn forkle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mai 2012 #77832 Del Skrevet 19. mai 2012 Jaha, hvilket bilde er dette av Nozze? Spent jeg nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77833 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja, er kanskje nachos det heter.. hvorfor si det enkelt når man kan si det langt! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77834 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Ja, er kanskje nachos det heter.. hvorfor si det enkelt når man kan si det langt! :gjeiper: Fordi da slipper man å tenke! Endret 19. mai 2012 av Strange Doll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2012 #77835 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) er du sur på meg eller noe? .___. det tegnet du brukte var litt ja.. som om du er sint på meg.. jeg trodde du hadde lært deg det nå Aaleyah- ingen her er sinte på deg, men det er nok siste gangen jeg sier det, siden jeg har sagt det så mange ganger før..ingen sure miner nei det var deg xD du var bak diskeen og hadde på sånn uniform greie eller no sånn forkle ........ Jaha, hvilket bilde er dette av Nozze? Spent jeg nå ....... ja, det er jeg også spent på? har da aldri hatt på meg noe forkle? ..jeg prøver å tenke så det knaker nå.. Endret 19. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mai 2012 #77836 Del Skrevet 19. mai 2012 En Nozze bak en disk i et forkle høres meget spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. mai 2012 #77837 Del Skrevet 19. mai 2012 En Nozze bak en disk i et forkle høres meget spennende ut Eh...Rofl du hadde syns Noz var spennende uansett hva hun hadde hatt på seg.. Am I right,or am I right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 19. mai 2012 #77838 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) jeg trodde du hadde lært deg det nå Aaleyah- ingen her er sinte på deg, men det er nok siste gangen jeg sier det, siden jeg har sagt det så mange ganger før..ingen sure miner ........ ....... ja, det er jeg også spent på? har da aldri hatt på meg noe forkle? ..jeg prøver å tenke så det knaker nå.. åja..ok.. det er bra det var et bilde der man ser deg veldig godt, og så har du på et forkle og husker ikke helt om du hadde på en liten hatt også men du smiler til kamera bak en disk. det var du som la ut bilde, og etter du la ut det bilde har jeg trodd du jobba på bakeri er hundre prosent sikker på det var deg Endret 19. mai 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mai 2012 #77839 Del Skrevet 19. mai 2012 Eh...Rofl du hadde syns Noz var spennende uansett hva hun hadde hatt på seg.. Am I right,or am I right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77840 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvor stor er sjansen for at jeg finner mandelmel i en innvandrerbutikk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg