pinar Skrevet 19. mai 2012 #77781 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg holdt på å bli nedkjørt av et barn med handlevogn istad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 19. mai 2012 #77782 Del Skrevet 19. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77783 Del Skrevet 19. mai 2012 hahah jeg ler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77784 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg holdt på å bli nedkjørt av et barn med handlevogn istad. Enkelte folk har bare ikke kontroll! - eller respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77785 Del Skrevet 19. mai 2012 Enkelte folk har bare ikke kontroll! - eller respekt! Han rånet rundt på Rimi uten å se seg for. Stupte frem fra en hylle. 5 meter bak gikk moren og smilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77786 Del Skrevet 19. mai 2012 Han rånet rundt på Rimi uten å se seg for. Stupte frem fra en hylle. 5 meter bak gikk moren og smilte. "ååååå så søt ungen min er som leker med vognen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 19. mai 2012 #77787 Del Skrevet 19. mai 2012 Han rånet rundt på Rimi uten å se seg for. Stupte frem fra en hylle. 5 meter bak gikk moren og smilte. Hun skulle f... meg fått høre det hvis det var meg ungen kjørte på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77788 Del Skrevet 19. mai 2012 "ååååå så søt ungen min er som leker med vognen" Blikket jeg sendte henne var "åååååå såååå dum og uansvarlig du er". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 19. mai 2012 #77789 Del Skrevet 19. mai 2012 Den har veldig gode bringebær faktisk. Så en gjeng med kinesiske (?) turister utenfor den en gang. De stod å pekte på alle grønnsakene og fruktene med forundring i stemmen. Så ut som de diskuterte hva det var fornoe. Akkurat som jeg gjorde i butikken i Kina Skjønner nå hvorfor de så så rart på oss når vi tok bilde av de blå eggene f.eks. har de ikke frukt i kina da? skulle jo tro at vi har den samme frukten som dem, siden mesteparten av frukten vår er impotert blå egg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77790 Del Skrevet 19. mai 2012 har de ikke frukt i kina da? skulle jo tro at vi har den samme frukten som dem, siden mesteparten av frukten vår er impotert blå egg?? Nei, altså jeg har ikke vært i Kina, men i Vietnam og de har lite av de fruktene vi spiser som eple, pære, diverse bær osv. Der hadde de bare melon, banan og ananas av det som er vanlig for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77791 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja... de har frukt i Kina, men ikke sånn frukt som er vanlig her. Eller de har sikkert noe epler, pærer osv, men de er vel mer vant til å spise stjernefrukt, dragefrukt og melon kanskje... Og grønnsakene dems er jo heeelt anderledes enn våre. Frukt, blå egg og fiskedisken på et supermarked i Beijing: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77792 Del Skrevet 19. mai 2012 Blikket jeg sendte henne var "åååååå såååå dum og uansvarlig du er". Og hun bare "meeen han er jo såååååå søt så du mååå jo godta dette" blikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77793 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Eneste frukten vi klarte å finne i Karibien har vært kokosnøtt, ananas og stjernefrukt forresten. Og sånne rare pærelignende frukter med som så ut som appelsiner inni. Sånn apropos frukt i utlandet. Vi prøvde veeeeldig å finne melon, mango osv. Edit. JOOo også kjempestore pasjonsfrukter! Endret 19. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. mai 2012 #77794 Del Skrevet 19. mai 2012 har de ikke frukt i kina da? skulle jo tro at vi har den samme frukten som dem, siden mesteparten av frukten vår er impotert blå egg?? Hehehe...mye av den frukten vi får kommer fra sør i europa,ikke asia... Den frukten som er valig for dem der borte finns bare i eksotisk avdelingen her...eks.dragonfruit,lychee,pasjonsfrukt og mango til en viss grad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77795 Del Skrevet 19. mai 2012 Og hun bare "meeen han er jo såååååå søt så du mååå jo godta dette" blikk Ja! Det var akkurat det blikket hennes sa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77796 Del Skrevet 19. mai 2012 I utlandet har jeg ofte savnet bær! Blåbær, bringebær, jordbær etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. mai 2012 #77797 Del Skrevet 19. mai 2012 Frukten på bildet ditt er Durian,Mynona...de lukter død og pine, men er regnet som delikatesser av folk i Asia Eneste frukten som er total forbudt på all offentlig transport i Singapore,du får deg en SVÆR bot om du blir tatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77798 Del Skrevet 19. mai 2012 Haha.. godt vi ikke kjøpte den da. Vi visste ikke hvordan vi skulle angripe den, og den så så stikkete ut. Var ikke så lett når alle skilt stod på kinategn Vi lurte fælt på hva det var. Vi kjøpte noe annet, men husker ikke hva. Dvs, vi visste ikke hva.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77799 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja! Det var akkurat det blikket hennes sa! Har en del sånne mødre der jeg jobber.. de kommer inn i butikken, ungene river ned ting fra hyller og slenger fra seg overalt, så går de ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 19. mai 2012 #77800 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja, har hørt gjennom CDen en gang Rofl.. Får høre igjen. Jeg er så dårlig på å sette på musikk. Setter som regel på radio jeg. Nyklipt! Deilig. Men hun farget øyenbrynene min så vanvittig mørke Jeg ser jo snål ut! Surre: Er det sånn her du føler? Everytime I see a math word problem it looks like this: If I have 10 ice cubes and you have 11 apples; how many pancakes will fit on the roof? Answer: Purple because aliens don't wear hats... Ja kanskje litt verre også...... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg