Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg kjente et lite snev av :frustrert:

neida, bare ironi ^^

jeg sitter og leker gitar, sjeldent jeg er sint da

ooog, har endelig bestilt den jeg egentlig ville ha - fant litt ekstra kroner på kistebunnen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe neida, men jeg var midt i et innlegg da det skjedde. Havnet på ebay istdenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme skjedde her. ebay og youtube. så var det en kjapp tur til 4sound.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Jeg spiser linfrø. Man kan dø hvis du spiser mer enn 3 spiseskjeer, pga det omdannes til blåsyre i magen :popcorn:

Er det sant????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okai, dette ble en dyr lørdag. jeg har gjort nok netthandel for en liten stund, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skylder på kg for at jeg nettopp handlet på ebay!

samme her! kg sin skyld! de får regningen!

ps; gratulerer med innlegg 77777 i tråden eplebit!

Endret av WildThing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osloboere: er innvandrersjappene åpne i morgen?

Jeg skal lage muslibarer- så da trenger jeg litt greier derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme skjedde her. ebay og youtube. så var det en kjapp tur til 4sound.

Hvilken el-gitar er din favoritt/har du da? Gibson,Fender eller no annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her! kg sin skyld! de får regningen!

ps; gratulerer med innlegg 77777 i tråden eplebit!

Hehe gratulerer tilbake, var visst du som fikk det nr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken el-gitar er din favoritt/har du da? Gibson,Fender eller no annet?

jeg begynte spille på gibson SG, og har denne tett til mitt hjerte. en genial gitar med en flott rocke-sound.

veien til les paul var kort, les paul passer uansett hva jeg skal gjøre. i den senere tid gjør jeg ingen forskjell på epiphone eller gibson, det er like gode mic's på begge produsenter - og gibson eier uansett epiphone.

min egen musikk er veldig steve earle-relatert, og jeg trives med en litt rockabilly-sound. derfor var gretch et herlig møte også. det er hovedsaklig disse tre variantene jeg holder meg til.

idag har jeg en gibson sg angus young ed., en gibson les paul robo - genial gitar med ekstrem teknikk. den er helt perfekt å ha med på spillejobb siden den kan stilles om med enkle tastetrykk! har en epiphone les paul standard, en gibson les paul studio, og en gretch tennessee rose.

og, nå er det en epiphone les paul ultra III på veg. med den tror jeg at jeg får en kreativ frihet jeg egentlig savner litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte spille på gibson SG, og har denne tett til mitt hjerte. en genial gitar med en flott rocke-sound.

veien til les paul var kort, les paul passer uansett hva jeg skal gjøre. i den senere tid gjør jeg ingen forskjell på epiphone eller gibson, det er like gode mic's på begge produsenter - og gibson eier uansett epiphone.

min egen musikk er veldig steve earle-relatert, og jeg trives med en litt rockabilly-sound. derfor var gretch et herlig møte også. det er hovedsaklig disse tre variantene jeg holder meg til.

idag har jeg en gibson sg angus young ed., en gibson les paul robo - genial gitar med ekstrem teknikk. den er helt perfekt å ha med på spillejobb siden den kan stilles om med enkle tastetrykk! har en epiphone les paul standard, en gibson les paul studio, og en gretch tennessee rose.

og, nå er det en epiphone les paul ultra III på veg. med den tror jeg at jeg får en kreativ frihet jeg egentlig savner litt.

Holy Shit!!! Angus Young signature,tror du steg x antall hakk på coool-meteret mitt

akkurat nå,det er den vintage cherry-red utgaven med svart pickguard,eller?,

er tailpiecen med vib arm også? og EMG 'buckere? Hva ga du for denne skatten da?

Tja,nå er ikke jeg noen ekspert,men mange hevder at materialene er mye bedre i standard

Gibson gitarer,noe epiphone mangler (derav den billige prisen) det samme gjelder studio

utgavene av les paul for eks.mange sverger dyrt og hellig til standard utgavene...

(avhenger selvfølgelig av hva du bruker de til,skjønner det).

Den les Paul Robo'en,er det en signature utgave av gitaren til han gitaristen ifra

Thin Lizzy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Er det bare for meg det oppleves som fyllesyken blir verre med årene? Siden vi først lurte på ting rund dette ;)

:kaffekopp:

Er sånn jeg også! Veldig! pluss at det ikke funker å drikke 2 dager på rad lengre :ler: husker påskeferien da jeg var 16/17- da var jeg ute på byen 7 kvelder/netter på rad og var ikke edru for å si det mildt, men det hadde jeg aldri i livet klart nå :overrasket:

Rofl- jeg så en bruker her med navnet "roflgirl"....?

hun hadde jeg helt glemt- hun har vært tyst lenge tror jeg!

Osloboere: er innvandrersjappene åpne i morgen?

Jeg skal lage muslibarer- så da trenger jeg litt greier derfra.

jaa-aa, everyday My ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så vidt jeg vet så kom AYspec kun i cherry red? med chrome tailpiece og arm, såklart.

35_3.JPG

gitaren var et røverkjøp, jeg betalte 9000 kroner for herligheten - og da var den rett og slett ubrukt! kjøpt av en desperat fattig student mens jeg selv gikk på HiN ^^

disse forskjellene på gibson og epi stiller jeg meg litt uforstående til - den eneste praktiske forskjellen jeg merker er at epien min er vesentlig lettere enn gibson.

roboen er ingen signaturmodell, den ble rett og slett kjøpt på impuls fordi den var lilla og teknologien pirret meg! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa-aa, everyday My ;)

Thanx! den som er rett ved meg er ikke åpen på søndager serru. Men da får jeg gå litt lenger :)

Jeg har prokrastinert lesingen i flere timer nå :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den har veldig gode bringebær faktisk. :jepp:

Så en gjeng med kinesiske (?) turister utenfor den en gang. De stod å pekte på alle grønnsakene og fruktene med forundring i stemmen. Så ut som de diskuterte hva det var fornoe. Akkurat som jeg gjorde i butikken i Kina :fnise: Skjønner nå hvorfor de så så rart på oss når vi tok bilde av de blå eggene f.eks. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så vidt jeg vet så kom AYspec kun i cherry red? med chrome tailpiece og arm, såklart.

gitaren var et røverkjøp, jeg betalte 9000 kroner for herligheten - og da var den rett og slett ubrukt! kjøpt av en desperat fattig student mens jeg selv gikk på HiN ^^

disse forskjellene på gibson og epi stiller jeg meg litt uforstående til - den eneste praktiske forskjellen jeg merker er at epien min er vesentlig lettere enn gibson.

:wow: *sikle,sikle*....joda,den kom vel opprinnelig bare i cherry-red utgave,men jeg

lurer ikke på om de har lansert en ebony (sort) en i ettertid,dvs.lik den gitaren han

stort sett bare bruker 'live' disse dager...Er det lightning bolt inlays i

gripebrettet på din forresten?

gsga2ebchip.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lightning bolts ja, og angustegning på hodet

jeg kjenner ikke til den sorte modellen på bildet, skal studere nærmere når jeg kommer hjem fra jobb

men nuh! off to work, kos dere folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...