Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77741 Del Skrevet 19. mai 2012 Haha overtale ja. Kjære pus, kan du slutte å ule, hyle, frese og vræle, samt sloss, klore og bli helt gal bare fordi du ser en annen katt? Hvordan overtaler man pelsbelagte sinnatagger? Den sinnataggen din altså Har du prøvd å stille spørsmål inne på Kjæledyrsforumet, utrolig mange som kan mye rart der. Følger med i en tråd for tiden om en katt som har lagt eierens kjæreste for hat, og hun er fortvilet og får råd der inne fra folk, som hun så prøver ut. Fascinerende tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77742 Del Skrevet 19. mai 2012 Enkelte puser er bare sure av natur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77743 Del Skrevet 19. mai 2012 Fin ny avatar forresten, eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77744 Del Skrevet 19. mai 2012 Tulle-Mynona! Du får det til å høres så enkelt ut! Det er aldri enkelt!!!!! Jo, en ting til. Husk å ha på lokket. Da slipper du å vaske hele kjøkkenet (inkl kjøkkenskapene) etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77745 Del Skrevet 19. mai 2012 Den sinnataggen din altså Har du prøvd å stille spørsmål inne på Kjæledyrsforumet, utrolig mange som kan mye rart der. Følger med i en tråd for tiden om en katt som har lagt eierens kjæreste for hat, og hun er fortvilet og får råd der inne fra folk, som hun så prøver ut. Fascinerende tråd! Haha har lest den tråden jeg og Min pus er kjempe snill med mennensker, absolutt ikke noe problem der. Veldig kosete og oppmerksomhetsglad. Men hun skal eie hele huset, hele gata og hele byen. hadde en annen katt her en liten periode od det var rabalder i over en måned. Det ble aldri bra. Den ene nabopusen har en vane med å komme på verandaen vår og da blir det.... krig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77746 Del Skrevet 19. mai 2012 Haha har lest den tråden jeg og Min pus er kjempe snill med mennensker, absolutt ikke noe problem der. Veldig kosete og oppmerksomhetsglad. Men hun skal eie hele huset, hele gata og hele byen. hadde en annen katt her en liten periode od det var rabalder i over en måned. Det ble aldri bra. Den ene nabopusen har en vane med å komme på verandaen vår og da blir det.... krig. er hun sterilisert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77747 Del Skrevet 19. mai 2012 Jo, en ting til. Husk å ha på lokket. Da slipper du å vaske hele kjøkkenet (inkl kjøkkenskapene) etterpå. Det vet jeg, har jo hatt flere som jeg har ødelagt før Helte en gang en hel eske med linfrø oppi, og tenkte at det sikkert ikke var nødvendig med lokk, de skulle jo bare så vidt knuses ... 1 sekund senere hadde jeg ca. 1 milliard linfrø over absolutt hele kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77748 Del Skrevet 19. mai 2012 Det vet jeg, har jo hatt flere som jeg har ødelagt før Helte en gang en hel eske med linfrø oppi, og tenkte at det sikkert ikke var nødvendig med lokk, de skulle jo bare så vidt knuses ... 1 sekund senere hadde jeg ca. 1 milliard linfrø over absolutt hele kjøkkenet :skratte: Haha, ser for meg en måpende Rumle som ikke skjønte hva som skjedde nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77749 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) :skratte: Haha, ser for meg en måpende Rumle som ikke skjønte hva som skjedde nå! Jaaaa, jeg kan love deg at jeg måpte! Gjorde forresten en annen veldig lite smart ting rett etterpå. Støvsugde alt fra gulvet, og tenkte at jeg skulle vaske bort med kjøkkenkluten oppå diskene. Men, jeg tenkte ikke på at linfrøene blir meget klistrete nesten med en gang de kommer i kontakt med vann! Ahhh det var så mye arbeid å få det vekk! Endret 19. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. mai 2012 #77750 Del Skrevet 19. mai 2012 mmmm....linfrø = masse protein,godt for kroppen (musklene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77751 Del Skrevet 19. mai 2012 mmmm....linfrø = masse protein,godt for kroppen (musklene) Nemlig! Men for at du skal få skikkelig utbytte av de må de knuses litt, før det går i brøddeigen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77752 Del Skrevet 19. mai 2012 Fin ny avatar forresten, eple Takk Ja pus er sterilisert. (Hvis ikke hadde jeg ikke hatt henne ute. Da hadde jeg garantert hatt mer en en katt). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mai 2012 #77753 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Hihi, jeg har lyst å se noen gjøre slikt med linfrø Lurer veldig på hvem RoflGirl er jeg også Min pus er bare sinna på noen av kattene utenfor. Spesielt en svær hvit en. Om den kommer på besøk blir det masse rabalder og jeg må ut slik at den går sin vei Endret 19. mai 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77754 Del Skrevet 19. mai 2012 Hihi, jeg har lyst å se noen gjøre slikt med linfrø Ja, det er sikkert morsomt å se på, om man slipper å rydde etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77755 Del Skrevet 19. mai 2012 Takk Ja pus er sterilisert. (Hvis ikke hadde jeg ikke hatt henne ute. Da hadde jeg garantert hatt mer en en katt). Bra Bra! Er ikke alle som tenker sånn - desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77756 Del Skrevet 19. mai 2012 Vi må invitere roflgirl hit. Hehe nå sitter pus på veranda gelender (tronen) og vokter plassen (kongeriket). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77757 Del Skrevet 19. mai 2012 Hvordan løste du knuse-linfrø-utfordringen til slutt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2012 #77758 Del Skrevet 19. mai 2012 så fint at kg har stabile servere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77759 Del Skrevet 19. mai 2012 så fint at kg har stabile servere. Jeg kjente et lite snev av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 19. mai 2012 #77760 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg spiser linfrø. Man kan dø hvis du spiser mer enn 3 spiseskjeer, pga det omdannes til blåsyre i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg