Giacomo_P Skrevet 19. mai 2012 #77701 Del Skrevet 19. mai 2012 Har hørt at Gem-pulver, før man går til sengs, er bra. (Fåes på apoteket og blandes i vann) Det er et glukose- elektrolytt pulver for normalisering av væske- og elektrolyttbalansen. Det er sikkert bra - men så lenge alkoholen hemmer reabsorbsjon av natrium og vand i nyrene, vil dette også gå rett gjennom systemet uden særlig virkning, i likhed med alle andre forsøk på å stabilisere vædskebalansen. Man er avhengig av tilførsel som kroppen kan nyttiggjøre seg, så på en stigende og/eller massiv rus, er det kanskje mere virksomt å indta slikt når man våkner. Eller legge seg med venekateter og langsom infusjon.... Da fikk jeg litt mer innsikt i dette fenomenet....tenk hvor mye penger de som oppfant den 'vidunderkuren' kunne ha gjort seg om de hadde tatt patent og lagt det ut på markedet... Høres litt ut som den 'perfekte lyspæren' som varer uendelig,(som er oppfunnet) men som ble kjøpt opp av de som produserte den 'gamle',og nedlåst i ett hvelv en plass...i dette tilfellet kunne jo de som produserer alko gjort seg penger på dette,dvs.når en våkner dagen etter kan en jo bare gjenoppta drikkingen der en slapp... Og i samme åndedrett kan vi sette av en post på statsbudgettet til egne sykehus for alkoholrelaterte skader..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 19. mai 2012 #77702 Del Skrevet 19. mai 2012 Er det bare for meg det oppleves som fyllesyken blir verre med årene? Siden vi først lurte på ting rund dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77703 Del Skrevet 19. mai 2012 Nei, nu fikk jeg jammen lyst på et godt glass :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 19. mai 2012 #77704 Del Skrevet 19. mai 2012 Er det bare for meg det oppleves som fyllesyken blir verre med årene? Siden vi først lurte på ting rund dette Nei, det tror jeg absoludt ikke. Jeg opplever nøyaktig det samme. Nei, nu fikk jeg jammen lyst på et godt glass :gjeiper: Jeg tror jeg står over idag, men ikke si det til noen. Hilsen anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77705 Del Skrevet 19. mai 2012 Er det bare for meg det oppleves som fyllesyken blir verre med årene? Siden vi først lurte på ting rund dette Jeg har ikke den erfaring i det hele tatt, jeg minnes med gru noen grusomme "fyllesyker" fra min ungdom! Men, nå drikker jeg også veldig sjelden så mye at jeg blir fyllesyk nå da, så det kan jo ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. mai 2012 #77706 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg tror jeg står over idag, men ikke si det til noen. Hilsen anonym. :vin: til med da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 19. mai 2012 #77707 Del Skrevet 19. mai 2012 Du er alltid så flink du Hannee! samboeren er heldig som har deg, som varter han opp og stiller opp. Håper virkelig han gjør det for deg også! (?) Tusen takk du Han stiller veldig opp for meg også Da jeg var syk så hjalp han meg med det meste. Han var veldig flink til å gjøre husarbeid, lage mat til meg og sette meg foran tv'en med diverse filmer og tv-serier. Han hjalp meg til og med å dusje! Så ja, han er virkelig fantastisk Nå har jeg gjort det fint og rent her, også har jeg lest bittelitt. Tar meg en lang pause Her starter sendinga klokka 18.00, og da skal jeg servere hjemmelagd pizza og nachos. Da bør vel mannfolka bli fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 19. mai 2012 #77708 Del Skrevet 19. mai 2012 God morgen Gjett hvem som satt oppe til klokken 5 og spilte Diablo med 2 kamerater? Hmm, der for jeg nesten aldri er fyllasyk siden jeg holder meg til Rom og cola samt drikker en del vann før jeg legger meg. Tråden hvor man lærer masse nyttig informasjon Bra dere er 2 snille som har funnet hverandre Hannee. Mynona den Fun gruppen som har "We are young" sin nyeste cd er meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. mai 2012 #77709 Del Skrevet 19. mai 2012 Da er første steg i forbereding gjort i gangen igjen - resten skal males etterhvert. Har fjernet listene og skrudd ned det ene rekkeverket. Bare pusse rekkeverk, dørkarmer og sparkel (når det er tørt) og vaske. Så male rekkeverk og karmer, så kan naboene male resten. Har kjøpt mer maling og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. mai 2012 #77710 Del Skrevet 19. mai 2012 Har en plate Smash liggende på kjøkkenbenken nå,og den får som jeg hadde mistanke om ikke ligge mye i fred,nei...er egentlig ganske viljesterk på de fleste områder,men her så er det epic fail :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 19. mai 2012 #77711 Del Skrevet 19. mai 2012 I dag skal jeg ikke gjøre noen verdens ting, ikkeno, nada, zip! DEILIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 19. mai 2012 #77712 Del Skrevet 19. mai 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Catwalk-til-et-bedre-liv-2707044.html#.T7eij-00tNK Jeg er stolt av å være frivillig i denne organisasjonen, og stolt over å kjenne denne fantastiske damen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 19. mai 2012 #77713 Del Skrevet 19. mai 2012 I dag skal jeg ikke gjøre noen verdens ting, ikkeno, nada, zip! DEILIG Hmmm...favorittsysselen min med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. mai 2012 #77714 Del Skrevet 19. mai 2012 Kan noen dra meg opp av sofaen? Den har fanget meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2012 #77715 Del Skrevet 19. mai 2012 Rofl- jeg så en bruker her med navnet "roflgirl"....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. mai 2012 #77716 Del Skrevet 19. mai 2012 Jeg skal ut snart og lete etter en hjulkapsel som spratt av da jeg var uoppmerksom et øyeblikk og kjørte inn i fortauskanten i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 19. mai 2012 #77717 Del Skrevet 19. mai 2012 jeg tror jeg har massert nakken for mye "/ har lugget og deiget meg i solen, men kanskje feil stilling og nå klarer jeg ikke slutte å "massere" oppi nakken der og det gjør vondt. hjelper paracet mot det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 19. mai 2012 #77718 Del Skrevet 19. mai 2012 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Catwalk-til-et-bedre-liv-2707044.html#.T7eij-00tNK Jeg er stolt av å være frivillig i denne organisasjonen, og stolt over å kjenne denne fantastiske damen Jaa det bør du være :D alle i kattens vern gjør en fantastisk jobb! senest i dag tenkte jeg på hvor herlig det skal bli å være kattefostermor i fremtiden og samtidig gjøre en innsats for alle de herlige pusene i byen. Meow, lenge leve <3<3 katt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2012 #77719 Del Skrevet 19. mai 2012 fader, det var godt å få sove ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 19. mai 2012 #77720 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja, har hørt gjennom CDen en gang Rofl.. Får høre igjen. Jeg er så dårlig på å sette på musikk. Setter som regel på radio jeg. Nyklipt! Deilig. Men hun farget øyenbrynene min så vanvittig mørke Jeg ser jo snål ut! Surre: Er det sånn her du føler? Everytime I see a math word problem it looks like this: If I have 10 ice cubes and you have 11 apples; how many pancakes will fit on the roof? Answer: Purple because aliens don't wear hats... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg