Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

hæ? eple nytt bilde? :klo:

har du ikke hatt den en stund da? :klo:

hehe, måtte fnise litt i skjegget av historien din My :fnise:

du hører vel ikke like godt naboene dine der du bor nå, som du gjorde hos venninnen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noz,nå må du slutte med de fæle hersketeknikkene dine!

(leste dette i en annen tråd her inne)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet mitt snurrer litt.

Ring en exorcist snarest! Jeg har sett på film at sånn hodesnurring er ikke et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring en exorcist snarest! Jeg har sett på film at sånn hodesnurring er ikke et godt tegn!

:sprettoy: :sprettoy: :sprettoy:

:kari: :kari: :kari: :kari:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

jaaa, jeg skal prøve å skjerpe meg jelly! men det er sørenmeg ikke så lett! jeg er trossalt dronninga over alle i hele verden og har rett til å herse med absolutt allt! :regler:

eple: jeg ser det bilde fra vinduskarmen med orange bukser. er kg`en min u-oppdatert? :klo:

Hallo på seg Pjatte :vinke: du har så fine billler! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobingsann! Takker for det. Jeg fikk dem faktisk i en dokurv i et bryllup utenfor Brønnøysund for noen år siden. Det var et bryllup uten alkoholservering, så brudeparet gjorde et stort nummer ut av å gi alle gjestene ølbriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Begynner du å bli trøtt nå? :fnise:

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nye gp sang er en god blanding av eurotrash tekno, ringenes herre, gresk utested, house og gebrokken engelsk. Nettopp derfor er det en guilty pleasure. Jeg er ikke så stolt. Men jeg får en god lengte etter sommer følelse. Og en liten savn følelse.

Ja noz, nytt bilde uten oransje bukser hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

heheee, hørte du ikke ironien min helt dit hvor du er da Arabella? :fnise:

do-kurvbriller er jo det aller aller nyeste nå- alle stjernene i hollywood bruker det, det er bare så nytt atte se&hør ikke vet det enda. ingen vet det, utenom Pjatte! Jeg vet det enkli ikke jeg heller :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

heheee, hørte du ikke ironien min helt dit hvor du er da Arabella? :fnise:

do-kurvbriller er jo det aller aller nyeste nå- alle stjernene i hollywood bruker det, det er bare så nytt atte se&hør ikke vet det enda. ingen vet det, utenom Pjatte! Jeg vet det enkli ikke jeg heller :vetikke:

Jeg har humoristisk sans, ingen mangel på det her i gården. Men det jeg ertet deg litt med og spurte om du var trøtt, var at du hadde skrevet b i l l l e r.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant en til gp sang. Nå er jeg å danser i bikini på et gresk utested i varmen til tacky musikk.

:skya::skya::skya:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...