Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :)

Får man dårlig hørsel når man drikker alkohol?? Hvorfor roper man så fælt når drikker?? *irritere seg over noen i bakgården* Er ikke så interessert i å høre alt de sier jeg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man dårlig hørsel når man drikker alkohol?? Hvorfor roper man så fælt når drikker?? *irritere seg over noen i bakgården* Er ikke så interessert i å høre alt de sier jeg. :sukk:

Det lurer jeg på og! Det er kanskje av samme grunn musikken alltid blir satt så utrolig høyt? Greit med høy musikk, men helst ikke som festen til "naboen" her om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj her sitter jeg og spiser også dukker denne overskriften opp "klump ut av skjeden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg overnattet hos en venninne en helg, for jeg skulle på skolen hele helgen og tidlig opp, så jeg skulle slippe å pendle. Naboen sin fest var såppas høy at jeg vet at han fylte 30 år, han fikk en bok av faren sin. De sang mye Jahn Teigen og Bonnie Tyler. og i 4-tiden begynte de å spille kort-skalle. Jeg var med fra andre siden av veggen. Brødhuet skjønte ikke at det Pamela Anderson! :fnise: Jeg hørte absolutt alt de sa.

Det var en bra skolehelg! Sovna i 5 tiden, skulle stå opp i 7 tiden. Hadde jeg visst det på forhånd hadde jeg heller pendlet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj her sitter jeg og spiser også dukker denne overskriften opp "klump ut av skjeden".

Iooouuuu!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt flink etter jobb :) Har rydda kjøkkenet, overskapene vi egentlig aldri bruker (og dermed glemmer hva som er oppi der), lagd middag og ryddet vekk etterpå, og satt på oppvaskmaskinen. OG bytta gardinene i fellesgangen! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eple har nytt bilde. Hva syns? Stakkars fruN. Jeg kan blir full av bare å se på en cider jeg. Nesten hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde Eple ha!

Jeg tåler da mer enn to cider til vanlig. Kan jeg skylde på at jeg bare blir ekstra sliten på jobben for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) Som perfeksjonisten jeg er irriterer jeg meg over den bittelille kjørtekanten som stikker ut.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: ....naaaiiii!!!...Ole Lukkøye prøver å stikke av med meg,*kjemper imot*,

aaaiii!!!!ææææææhhh!!! :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...