Gjest Tekola Skrevet 18. mai 2012 #77581 Del Skrevet 18. mai 2012 Så deilig Tekola!! Har du sommerferie nå da?? Ingen ferie før 6. juni, men to uker til neste eksamen kan jeg leve med! Skal ta opp ExPhil og nordisk litteraturhistorie, så det blir en rolig periode fremover HuskyPusky: Bones, Bones? Booth, Brennan og resten av gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #77582 Del Skrevet 18. mai 2012 å? har du lagt ut bilde her MY? fant du deg noen fargede bukser? kanskje vi skal kle oss som noen skikkelige fargekladder på tirsdag? jeg har grønn bukse! ( ikke kiwigrønn!) Jelly- glemte å si det, men det var en veldig herlig sjriaff du postet oppi her Husky- det er kanskje tryggest det å spise en kebabish er jo å be om trøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 18. mai 2012 #77583 Del Skrevet 18. mai 2012 Hehehe...tenkte faktisk litt på deg da jeg postet den Noz. Det er så dårlig vær her i dag at jeg syns det måtte markeres litt med en trist og oppgitt giraff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 18. mai 2012 #77584 Del Skrevet 18. mai 2012 Ingen ferie før 6. juni, men to uker til neste eksamen kan jeg leve med! Skal ta opp ExPhil og nordisk litteraturhistorie, så det blir en rolig periode fremover HuskyPusky: Bones, Bones? Booth, Brennan og resten av gjengen? bones bones 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77585 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg har kjøpt en turkis bukse! Skrekk og gru! Jeg kommer jo til å synes plutselig Har ikke prøvd den enda da. Prøvde en str mindre, og satsa på at en opp satt fint! Også har jeg funnet en grønn (ikke kiwigrønn) bukse som jeg driver å bestiller nå.. *føler seg tøff* Men HuskyPusky - er ikke 6 mil langt for 12-13åringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. mai 2012 #77586 Del Skrevet 18. mai 2012 bones bones Det er den eneste tv-serien jeg har klart å følge så mange sesonger av (borsett fra Sex og singelliv, da, men det tells liksom ikke). Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 18. mai 2012 #77587 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg har kjøpt en turkis bukse! Skrekk og gru! Jeg kommer jo til å synes plutselig Har ikke prøvd den enda da. Prøvde en str mindre, og satsa på at en opp satt fint! Også har jeg funnet en grønn (ikke kiwigrønn) bukse som jeg driver å bestiller nå.. *føler seg tøff* Men HuskyPusky - er ikke 6 mil langt for 12-13åringer?? Det er ganske langt for de ja, så jeg tipper de føler seg ganske stolte når de klarer det.. Det er lagt inn matstasjoner og fruktstasjoner og badinguunderveis, og det vil være følgebiler dersom noen gir opp el.l. Men det er ofte innstillingen det står på og ikke formen. Men jeg synes fortsatt det er litt langt for dem ja! Blir spennende å se hvordan det går. Er fortsatt noen uker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonslayer123 Skrevet 18. mai 2012 #77588 Del Skrevet 18. mai 2012 halla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77589 Del Skrevet 18. mai 2012 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonslayer123 Skrevet 18. mai 2012 #77590 Del Skrevet 18. mai 2012 er det ditt øye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77591 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Jepp. Mitt høyre øye.. Tror jeg.. hvis ikke bildet er speilvendt Edit: sjkket nå - det er venstre øye. Endret 18. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 18. mai 2012 #77592 Del Skrevet 18. mai 2012 For meg ser det mer ut som venstre øye. :l Se på øyebrynet f.eks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77593 Del Skrevet 18. mai 2012 Ja, det var venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #77594 Del Skrevet 18. mai 2012 er det din unge? neida, Heiii dragemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. mai 2012 #77595 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Var en fin bunad Mynona Hihi, jeg vet hva Surre heter og hvordan hun ser ut nå Må ikke gi opp Surre. Du klarer den selv om det er matte. Matte (så lenge det ikke er bokstaver! i den) er alltid logisk Nop ikke fått sett den enda Jelly men tror nok det er en god mindless action film Hei "dragonslayer" Endret 18. mai 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonslayer123 Skrevet 18. mai 2012 #77596 Del Skrevet 18. mai 2012 det er meg. tok bilde på badet i sta hehe hei rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77597 Del Skrevet 18. mai 2012 Synes matte som det ikke er bokstaver i er mer logisk jeg Rofl! Eller bokstavene er forsåvidt greie, det er når man har brukt opp alfabetet og begynner på de greske logikken blir litt borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 18. mai 2012 #77598 Del Skrevet 18. mai 2012 ¡Ìa+¡Ça=2 b, b=6 / ¡Æn=2, p, p=18 - 3¦Õ Meh det ble merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 18. mai 2012 #77599 Del Skrevet 18. mai 2012 IIIKKKKKKKK Skal du ha meg ut av denne tråden for alltid Carnage??? Jeg sliter fryktelig med matte, dessverre har jeg store STORE hull fra barneskolen og fikk derfor aldri med meg det grunnleggende ....... Det sliter jeg med enda, og når man da skal regne ut masse rare ting så klarer jeg det ikke Jeg vet hvordan Rofle ser ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. mai 2012 #77600 Del Skrevet 18. mai 2012 Jepp, det er visst noe de pleier å gjøre. Det er bare 6 og 7 klasse da, men uansett. Blei litt satt ut i starten jeg og.. De sykla til eidsvollbygninge her om dagen og. Men det er bare litt over en mil hver vei. Jeg sykla helt bakerst og var til tider ganske oppgitt over noe giring.... Ikke snakk om at jeg sykler bakerst på neste tur Vi pleier å holde oss til den hyggelige kafeen på andre siden av gata vi, Noz :gjeiper: (v kiwi) Utrolig langt, synes jeg! Men virkelig imponerende om de klarer det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg