Gjest HuskyPusky Skrevet 18. mai 2012 #77561 Del Skrevet 18. mai 2012 Da var jeg ferdig med sykkelturen. Jeg kommer til å være støl i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. mai 2012 #77562 Del Skrevet 18. mai 2012 (endret) Hei alle hyggelige små Da har jeg spilt ferdig Diablo 3 på normal vanskelighetsgrad Ikke høre på tullat idioter WT. Det er nok ikke lett men han var en dust. Eplebit til deg. Ikke kjekt å være nedfor Må finne på noe kjekt så du får opp humøret litt Kose med pus pleier alltid hjelpe meg Kjempe fin den drakt/bunaden din Tekola Lykke til med syklingen som sikkert er igang nå Husky Lykke til med flyttingen Frun! Håper alt går fort og greit Endret 18. mai 2012 av Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 18. mai 2012 #77563 Del Skrevet 18. mai 2012 Nu skal jeg ud og drikke vin med en landflyktig italiener. Ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. mai 2012 #77564 Del Skrevet 18. mai 2012 Nu skal jeg ud og drikke vin med en landflyktig italiener. Ønsk meg lykke til! Tanti auguri, Giacomo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77565 Del Skrevet 18. mai 2012 Det er jammen meg helg igjen!! Kort uke. Bare 1 dag. Sånt liker jeg! Nå har jeg spist kake 3 dager på rad. Kommer til å rulle snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2012 #77566 Del Skrevet 18. mai 2012 Kake 3 dager på rad? *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77567 Del Skrevet 18. mai 2012 Jaaaa.. Pavlova på 16. mai, også var det rester av den, så da ble det det på 17. mai og. Også i dag var vi ute med jobben å spiste lunsj, så da ble det kake da og. Men det var jo bær på alle kakene, så det er jo nesten sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2012 #77568 Del Skrevet 18. mai 2012 ... Men det var jo bær på alle kakene, så det er jo nesten sunt Dette tankesettet må jeg adoptere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. mai 2012 #77569 Del Skrevet 18. mai 2012 Lykke til Giacomo Hmm, tror jeg skal ha noe tullete hobo mat i dag. Egentlig spist ganske bra hele uken så får vel spise noe tull i dag siden det er fredag Men må vel kanskje ta på noe litt mer "normale" klær en mega slask som jeg er nå Mmm kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77570 Del Skrevet 18. mai 2012 Dette tankesettet må jeg adoptere Ja, man må være positiv vetu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 18. mai 2012 #77571 Del Skrevet 18. mai 2012 ... Men må vel kanskje ta på noe litt mer "normale" klær en mega slask som jeg er nå Mmm kake! Jeg har på pysjbukse, ser ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 18. mai 2012 #77572 Del Skrevet 18. mai 2012 Men jeg skal på butikken Hadde ikke gjort med så mye om jeg gikk slik jeg gjør nå men kan jo ikke se helt teit ut for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 18. mai 2012 #77573 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg har kapitulert på sofaen og prøver å få samboeren til å stikke ut å kjøpe noe junk.. Også er jeg litt redd for at jeg har ødelagt det ene kneet mitt litt.. Hmm. Også ville hundene så gjerne se på litt bones, så vi ligger her å ser på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. mai 2012 #77574 Del Skrevet 18. mai 2012 tjoooooooooooohei! skal dere kjøpe fra kebabish husky? My: du var veeeldig fin i bunad! så bildet ditt på facebukken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. mai 2012 #77575 Del Skrevet 18. mai 2012 Skal skolebarna sykle 6 mil, Husky?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 18. mai 2012 #77576 Del Skrevet 18. mai 2012 Nå er begge småsurrene syke Mamsen må på butikken og kjøpe is til såre halser. Ikke minst må jeg innse at kino og grillplanene mine blir byttet bort med "sykepleier"rollen. Ellers har jeg det ganske bra idag, har bestemt meg for å droppe hele eksamen. Og satse på at jeg kommer inn på noen av fagene jeg har søkt som ikke trenger duste matte karakteren. Og om ikke jeg kommer inn, emigrer jeg til "somewhere" og skaper meg ett nytt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 18. mai 2012 #77577 Del Skrevet 18. mai 2012 Skal skolebarna sykle 6 mil, Husky?!! Jepp, det er visst noe de pleier å gjøre. Det er bare 6 og 7 klasse da, men uansett. Blei litt satt ut i starten jeg og.. De sykla til eidsvollbygninge her om dagen og. Men det er bare litt over en mil hver vei. Jeg sykla helt bakerst og var til tider ganske oppgitt over noe giring.... Ikke snakk om at jeg sykler bakerst på neste tur Vi pleier å holde oss til den hyggelige kafeen på andre siden av gata vi, Noz :gjeiper: (v kiwi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 18. mai 2012 #77578 Del Skrevet 18. mai 2012 I morgen har min deilige lille Papillongutt sin siste valpeutstilling. På søndag går han over i juniorklasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 18. mai 2012 #77579 Del Skrevet 18. mai 2012 Aaaah!!! Biff i dag,stekt slik Gia har anbefalt det,på glovarm panne med max. steketid 2-3 min. på hver side. Dette blir bra,god start på helga... Skal sette meg ned og se filmen John Carter etterpå,har du sett den Rofl? Er den bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mai 2012 #77580 Del Skrevet 18. mai 2012 Takk Noz (og Jelly i den andre tråden) Er glad i bunaden min! Arvegods fra bestemoren min! Har shoppa i dag jeg! Klar for sommern! Det skulle bli varmt til uka, så det passer bra! To bukser, en shorts, bikini og 6 skjorte/topper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg