Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

bildene har jeg allerede ført over, men det var et veldig flott objektiv på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er veldig surt å få frastjålet kamera og utstyr, så skjønner deg veldig godt der! Det er ihvertfall godt at øyeblikkene/minnene/bildene (alt etter hvordan man ser det) ikke er borte i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alt fikser seg vel. men nå, rive av meg uniform for å hive på meg jobbe-dress. gratulerer med dagen, folkens!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk forøvrig kjeft idag fordi jeg bærte hærens uniform, noen mener det er respektløst siden jeg er utdannet ved SKSK. sånt vekker et trass og en følelse i meg som gjør at jeg kan finne på å aldri mer bære offisersuniform fra sjøforsvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

fikk forøvrig kjeft idag fordi jeg bærte hærens uniform, noen mener det er respektløst siden jeg er utdannet ved SKSK. sånt vekker et trass og en følelse i meg som gjør at jeg kan finne på å aldri mer bære offisersuniform fra sjøforsvaret.

Folk skal nå legge seg borti alt, da. Ignorer dem!

Jeg tror kanskje jeg må melde avbud til hun jeg skulle på grilling hos. Men med levering av eksamen i morgen og fortsatt 1500 ord i manko (minst) så føler jeg ikke at jeg kan bruke en fire/fem timer på grilling og slikt! (En time på å stelle seg, ca. en time på å komme seg dit (det er på andre siden av byen) et par timer sosialisering (skal etter planen spise der) og så en time hjem igjen.) Jeg føler meg så slem, men føler ikke at jeg har "råd" til å ta meg den tiden i det hele tatt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Jeg føler meg så slem, men føler ikke at jeg har "råd" til å ta meg den tiden i det hele tatt! :sukk:

Noen ganger må du bare tenke litt på deg selv Tekola! :troest:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Takk, Hogwash!

Tenkte jeg skulle foreslå å møte henne i morgen, da. Etter at jeg har levert. Om jeg fortsatt er menneskelig da.

Du er på jobb i dag, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står på jobb midt i Bergen. Liiiite folk. Men det tror jeg ført forandrer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle sammen :goodbye:

Tusen takk for fine ord i tråden LB :rodmer:

Har gjemt meg inne i dag siden det er så dårlig vær og de fleste jeg kjenner er bortreist eller tuller seg med sine barn/bedre halvdeler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Står på jobb midt i Bergen. Liiiite folk. Men det tror jeg ført forandrer seg.

kommer nok en del etterhvert ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Rofle, skal du og jeg en tur til byen og plage WT?

He he jeg er ganske flink til det jeg......(å plage dørvakter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal dere være, står og ventet på dere på Logehaven!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...