Giacomo_P Skrevet 16. mai 2012 #77361 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har også lyst til å finde sengen - men det kan jeg ikke før imorgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 16. mai 2012 #77362 Del Skrevet 16. mai 2012 Møkings og finer veien til kg... javel. HAPPY BIRTHDAY NORGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. mai 2012 #77363 Del Skrevet 16. mai 2012 Møkings og finer veien til kg... javel. HAPPY BIRTHDAY NORGE! Ha en fortreffelig grundlovsdag! Pass på at du får sovet noen timer før morgenchampagnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 16. mai 2012 #77364 Del Skrevet 16. mai 2012 Schkål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. mai 2012 #77365 Del Skrevet 16. mai 2012 Hrmph! Jeg er pålagt avhold, og nekter å skåle i kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 16. mai 2012 #77366 Del Skrevet 16. mai 2012 Ha en fortreffelig grundlovsdag! Pass på at du får sovet noen timer før morgenchampagnen! jeg skal på vorsch eller hvordan det staves halv 3... skal spise tiramisu i morgen. Ønsk meg lykke til!skulle liksom ikke rope på elgen idaf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. mai 2012 #77367 Del Skrevet 16. mai 2012 Lykke til Babyblue! Elgen kan holde seg i skogen - ikke rob på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 16. mai 2012 #77368 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Hahaha... Nå blir jeg nedringt av en (forelsket) venninne som åpenbart prøver å få meg sjalu. Bare hun prøver å få meg sjalu på en litt feil måte kan man si. Å invitere en av mine kamerater på fuck er ikke den riktige måten å trigge meg på. Det er heller frastøtende. : / Endret 16. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 16. mai 2012 #77369 Del Skrevet 16. mai 2012 Hahaha... Nå blir jeg nedringt av en (forelsket) venninne som åpenbart prøver å få meg sjalu. Bare hun prøver å få meg sjalu på en litt feil måte. Å invitere en av mine kamerater på fuck er ikke den riktige måten å trigge meg på. Det er heller frastøtende. : / Noen ganger er det vi menn som tenker med feil hode - men når kvinner oppfører seg sånn, så lurer jeg på hva de tenker med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 16. mai 2012 #77370 Del Skrevet 16. mai 2012 Ha en fortreffelig grundlovsdag! Pass på at du får sovet noen timer før morgenchampagnen! Tror jeg er trøtt.. leste "Ha en forferdelig grundlovsdag!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 16. mai 2012 #77371 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jeg tenker likeledes, + Carnage +. Du ringer ikke og spør om vi skal bli et par samtidig som du inviterer andre på overnatting. Det er jo sinnsykt. Endret 16. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 16. mai 2012 #77372 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Jeg tenker likeledes. Du ringer ikke spør om vi skal bli et par samtidig som du inviterer andre på overnatting. Det er jo sinnsykt. Kan gjerne overnatte altså for min del, men altså det er ikke det beste sjakktrekket som sjarmerer meg, for å si det sånn. I tillegg til at hun gjør det på trass, og sier åpenbart at de skal "strikke he he he ;) " sammen. Noe som bare betyr at det ikke er noe særlig gevinst om du får hun uansett. hvis det har noe logikk i seg ohmydayspleasedarling, kall meg Pique Endret 16. mai 2012 av + Carnage + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mai 2012 #77373 Del Skrevet 16. mai 2012 Grattis til silvermist!! Jeg skal bake foccatia nå, men vil egentlig at den skal være helt fersk imorgen, men orker ikke stå opp tidligere enn jeg må for å bake den da. Hmmmm. Sikkert for sent nå, men i fjor lagde jeg deigen, satt til heving 16.mai, og satt i kjøleskap over natten. Stekte på morgenen. Funket veldig bra! alle sammen! Er dere ikke ute å fester i dag? Velkommen til deg, Smithereens jo, jeg er ute å fester. Eller... Var. Det øspøsregner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2012 #77374 Del Skrevet 16. mai 2012 ... Det øspøsregner Send det opp hit! Jeg vil ha fyllikene ut av gatene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2012 #77375 Del Skrevet 16. mai 2012 Deigen står å hever Skal steke snart, tenkte at om jeg steker så sent så er den nesten fersk imorgen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 16. mai 2012 #77376 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg kjøpte noe smågodt på rema i dag( skamme meg!!! ) også den ene sjokoladen ( den med sånn crisp greie i) smakte FISK. Jeg tuller ikke, det smakte fisk. Jeg har smakt de MANGE gsnger, og de er kjempe gode. Men i dag smakte det altså FISK. Sånn ekkel ettersmak av fisk. Hvordan er det mulig? Smakte på flere av de, smakte fisk alle sammen...æsj,jeg liker ikke fisk en gang:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mai 2012 #77377 Del Skrevet 16. mai 2012 Send det opp hit! Jeg vil ha fyllikene ut av gatene Will do! *bruke alle krefter for å flytte skyene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #77378 Del Skrevet 16. mai 2012 Så kjekt da. Det er fint. Du, den alderen og det bostedet der velger jeg å holde knyst om. Og om det fører til at du sier "du er AKKURAT som min mor!!!" så får det bare bli den ekle prisen å betale. heheheee...neeida, privatlivet ditt skal du få ha, men jeg bare er så nyskjerrig av meg jeg, så måtte jo spørre i denne tråden så vet vi ganske mye om hverandre kan man si Nozze, du vet hvordan jeg bækka opp det du sa i den tråden mot xs barnligheter som alltid er så morsomme? Vel, syns du det innlegget var frekt? frekt!? nai... absolutt ikke, og tusen takk for det du skrev Akkurat nå sitter jeg med et lommetørkle og lærer meg nye måter å brette dem på, slik at de ser bra ut i brystlommen. Høres gøy ut? Jååååååååww! hvordan har eksamner gått pene sko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #77379 Del Skrevet 16. mai 2012 har du hatt det hyggelig med venninner, sladder og pavalova My? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2012 #77380 Del Skrevet 16. mai 2012 Will do! *bruke alle krefter for å flytte skyene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg