FruN Skrevet 16. mai 2012 #77321 Del Skrevet 16. mai 2012 Men tegningene er fine! Det er derfor jeg ikke kunne stå imot å kjøpe boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smithereens Skrevet 16. mai 2012 #77322 Del Skrevet 16. mai 2012 disse folka i denne tråden er så innihampen herlige og omtenksomme at jeg skal love deg at du bare blir hekta... forsøk å kom inn her en dag du er skikkelig lei deg, fustrert, sint eller drittlei livet- skal love deg at det blir fort glemt her inne hvor gammel er du da, og hvor i landet tråkker du rundt? Så kjekt da. Det er fint. Du, den alderen og det bostedet der velger jeg å holde knyst om. Og om det fører til at du sier "du er AKKURAT som min mor!!!" så får det bare bli den ekle prisen å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2012 #77323 Del Skrevet 16. mai 2012 ... Du, den alderen og det bostedet der velger jeg å holde knyst om. Og om det fører til at du sier "du er AKKURAT som min mor!!!" så får det bare bli den ekle prisen å betale. Tror de fleste respekterer din rett til privatliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2012 #77324 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvorfor havner jeg stadig nederst på en side? Hmf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. mai 2012 #77325 Del Skrevet 16. mai 2012 Selvsagt respekterer vi folks privatliv og anonymitet. Velkommen i tråden, Smithereens! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2012 #77326 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg skal bake foccatia nå, men vil egentlig at den skal være helt fersk imorgen, men orker ikke stå opp tidligere enn jeg må for å bake den da. Hmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2012 #77327 Del Skrevet 16. mai 2012 Nå har ikke jeg peiling på baking eple, men er halvstekt et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2012 #77328 Del Skrevet 16. mai 2012 Nå har ikke jeg peiling på baking eple, men er halvstekt et alternativ? Hmmm..... aner ikke. Jeg får bare bake nå også får det smake som det smaker. Går sikkert ned uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2012 #77329 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg er så amatør, skal våt gjær blandes i vann? Eller rett i mel? Jeg pleier å bruke tørr gjær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. mai 2012 #77330 Del Skrevet 16. mai 2012 Fersk gjær bør blandes ut i væske ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. mai 2012 #77331 Del Skrevet 16. mai 2012 Tre leiligheter og en etasje opp spiller de musikk med så mye bass at jeg hører det over tv og HerrNs spillsnakk... Innflyttnings/16.mai-fest. Bare de har forsvunnet ut på byen kl 12, gir jeg f videre. Har ihvertfall sagt ifra nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 16. mai 2012 #77332 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Nozze, du vet hvordan jeg bækka opp det du sa i den tråden mot xs barnligheter som alltid er så morsomme? Vel, syns du det innlegget var frekt? Endret 16. mai 2012 av + Carnage + Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 16. mai 2012 #77333 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvorfor havner jeg stadig nederst på en side? Hmf! Jeg tror det er sånn at hvis man trykker rett på tittelen til tråden, så kommer man direkte til det siste svaret...? Det skjer i hvert fall ikke for meg hvis jeg klikker på sidetallet i stedet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 16. mai 2012 #77334 Del Skrevet 16. mai 2012 Nozze, du vet hvordan jeg bækka opp det du sa i den tråden mot xs barnligheter som alltid er så morsomme? Vel, syns du det innlegget var frekt? Jeg tror jeg forstår hva du sikter til. Det var ikke frekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2012 #77335 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg tror det er sånn at hvis man trykker rett på tittelen til tråden, så kommer man direkte til det siste svaret...? Det skjer i hvert fall ikke for meg hvis jeg klikker på sidetallet i stedet :gjeiper: Jeg tror kanskje du misforstod litt, jeg tolket Eple slik at hun havner som siste innlegg på en side hver gang hun poster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2012 #77336 Del Skrevet 16. mai 2012 ... Vel, syns du det innlegget var frekt? Det var velplassert, du bare la deg ut med feil fanklubb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2012 #77337 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg tror kanskje du misforstod litt, jeg tolket Eple slik at hun havner som siste innlegg på en side hver gang hun poster Jess riktig, dårlig timing kalles det Takk frun, jeg blandet det med vann, hørtest mest logiskt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 16. mai 2012 #77338 Del Skrevet 16. mai 2012 Det var velplassert, du bare la deg ut med feil fanklubb Sånn går det hvis man taler i mot de populære, tenker jeg. Er ikke mange som tør under nick å motsi, eller konfrontere kanskje en håndfull av medlemmene her inne. God 17 mai folkens Nå ble jeg sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. mai 2012 #77339 Del Skrevet 16. mai 2012 Om man har klaget på støynivået til naboen en gang, hva gjør man når det ikke har gitt seg? Sier ifra igjen, eller venter en halvtime til og ser om de faktisk forsvinner på byen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 16. mai 2012 #77340 Del Skrevet 16. mai 2012 Sånn går det hvis man taler i mot de populære, tenker jeg. Er ikke mange som tør under nick å motsi, eller konfrontere kanskje en håndfull av medlemmene her inne. ... Er vel mer det at selvinnsikten hos enkelte virker totalt fraværende så ignorerknappen virker fort som et bedre alternativ God 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg