Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest + Carnage +

Jeg stemmer for Skrottis, men jeg er intetanende om det er best med en eller to s'er. :opplyser:

Endret av + Carnage +
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Heien på deigen. Gikk jeg rett i fella nå altså? Hvilke skumle anretninger er det som vil holde meg fanget her inne, mon tro? :o

Hvem jeg er? En kar som prøver å finne ut om dette forumet er noe for meg. Påstanden om at jeg blir hooked er jo relativt lovende! Skal innrømme det at jeg ikke hadde bevegd meg inn i dette terrenget om jeg ikke hadde visst på forhånd at også en del menn frekventerer her. Kvinneguiden.no er ikke noe jeg tar i bruk ellers for å si det sånn, heh. Hmjah.

Takk til alle som har ønsket meg velkommen.

disse folka i denne tråden er så innihampen herlige og omtenksomme at jeg skal love deg at du bare blir hekta... forsøk å kom inn her en dag du er skikkelig lei deg, fustrert, sint eller drittlei livet- skal love deg at det blir fort glemt her inne :)

hvor gammel er du da, og hvor i landet tråkker du rundt? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja, jeg prøvde det en gang, etter at en haug med facebook-venner la ut svarene sine.

Jeg var tydeligvis ikke helt lett å finne, for det tok tre uker, lang nok tid til at jeg hadde glemt hele greia, før jeg plutselig fikk en meldig ut av det blå: "***, det er jo DEG det! ...(oppramsing av diverse info som hårfarge, hobby og ektemann)"

Da skvatt jeg litt.... :haar:

i knooow!! vet du hvordan adam vet dette her? søker han deg opp på facebukken? jeg må få mamma til å sende essemess til adam, hun er ikke på facebukk! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

i knooow!! vet du hvordan adam vet dette her? søker han deg opp på facebukken? jeg må få mamma til å sende essemess til adam, hun er ikke på facebukk! :lur:

Jeg tror han bruker både facebook og google, men er ikke sikker...

Du får fortelle oss det hvis han greier å finne mammaen din :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg tror han bruker både facebook og google, men er ikke sikker...

Du får fortelle oss det hvis han greier å finne mammaen din :jepp:

jupp, i willl! mamma må jo være vanskelig for adam! for hun har helt angst for å oppgi noe som helst info om seg selv! (på nettet vel og merke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

herregud! fru! du er flink til å tegne! jeg liker deM!

edit: hehee...aaahhh, flink til å fargelegge da :fnise:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...