Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

i knoooow! har du sendt melding å spurt hvem du selv er??? :redd:

jeg gjorde en gang! det var den gangen jeg trodde jeg var så hemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Eplingen :) Hvorfor kaller jeg mange for ingen på slutten? Rart det der.

Jeg gjør det samme, av og til med bare med ling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

i knoooow! har du sendt melding å spurt hvem du selv er??? :redd:

Ja, jeg prøvde det en gang, etter at en haug med facebook-venner la ut svarene sine.

Jeg var tydeligvis ikke helt lett å finne, for det tok tre uker, lang nok tid til at jeg hadde glemt hele greia, før jeg plutselig fikk en meldig ut av det blå: "***, det er jo DEG det! ...(oppramsing av diverse info som hårfarge, hobby og ektemann)"

Da skvatt jeg litt.... :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmmen hei på du :blomst:

ser du skriver ditt aller første innlegg på kg her inne i tråden- nå kommer du aldri vekk herfra igjen :ler:

you get hooked!

hvem er så du da? :skravle:

Heien på deigen. Gikk jeg rett i fella nå altså? Hvilke skumle anretninger er det som vil holde meg fanget her inne, mon tro? :o

Hvem jeg er? En kar som prøver å finne ut om dette forumet er noe for meg. Påstanden om at jeg blir hooked er jo relativt lovende! Skal innrømme det at jeg ikke hadde bevegd meg inn i dette terrenget om jeg ikke hadde visst på forhånd at også en del menn frekventerer her. Kvinneguiden.no er ikke noe jeg tar i bruk ellers for å si det sånn, heh. Hmjah.

Takk til alle som har ønsket meg velkommen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

grattis hanneeeeeeeee :strix: så deilig å være ferdig og sitte igjen med go`følelsen! en pluss midt på nesetippen din! :jepp:

Tuusen takk :) Du sprer så godt humør du! Flinke Nozzingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest + Carnage +

Heien på deigen. Gikk jeg rett i fella nå altså? Hvilke skumle anretninger er det som vil holde meg fanget her inne, mon tro? :o

Hvem jeg er? En kar som prøver å finne ut om dette forumet er noe for meg. Påstanden om at jeg blir hooked er jo relativt lovende! Skal innrømme det at jeg ikke hadde bevegd meg inn i dette terrenget om jeg ikke hadde visst på forhånd at også en del menn frekventerer her. Kvinneguiden.no er ikke noe jeg tar i bruk ellers for å si det sånn, heh. Hmjah.

Takk til alle som har ønsket meg velkommen.

Jeg børster velkomstmatta for deg min gode mann. :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn, da dro jeg på jobb! skal dere ut i kveld, kom og hils på meg på Calibar! bare å spørre etter villetingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Siden Eplingen er tatt, så må vel jeg være Skrottingen :fnise:

Det må bli eplingen, det funker liksom ikke helt med bitingen haha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villetingen var ganske så bra synes jeg!

villetingen er faktisk det kompisene mine kaller meg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...