Mynona Skrevet 16. mai 2012 #77161 Del Skrevet 16. mai 2012 Hørte nettopp på radio at det er noe som heter RUMLEFELT!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #77162 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg er helt fersk på dette forumet. næmmen hei på du ser du skriver ditt aller første innlegg på kg her inne i tråden- nå kommer du aldri vekk herfra igjen you get hooked! hvem er så du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #77163 Del Skrevet 16. mai 2012 Hørte nettopp på radio at det er noe som heter RUMLEFELT!! hehehehe ikke lov til å skrive på dialekt her inne My? det synes jeg nesten er litt "rasistisk" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. mai 2012 #77164 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg er helt fersk på dette forumet. Hallo og velkommen MAX den husker jeg, syntes ikke den var noe særlig, men det var vel fordi det var lite sjokolade og mye kjeks Nå har jeg begynt på morgendagens frokost, quiche i ovnen, nå står marengsbunnen til Pavlova klar for tur :gjeiper: Så tar jeg den matematikken en annen dag. Helst ett annet år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. mai 2012 #77165 Del Skrevet 16. mai 2012 Max? hmm..husker ikke den jeg.. hvilket år snakker vi om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2012 #77166 Del Skrevet 16. mai 2012 MAX!!!! Den savner jeg! Men jeg har ikke smakt disse chokoladesmil-kjeksene. Kanskje må jeg kjøbe sånne idag? Godt det ikke bare var meg som husket de! Angående de nye sjokoladene, så heter de visst Sjokoklem, ikke Sjokoladesmil, aner ikke hvor det kom fra! Det er 6 stk runde kjeks som er pakket inn hver for seg i en avlang pakke. Håper du finner den, blir artig å høre om jeg husker rett, for jeg er absolutt ikke sikker altså! Gode er de uansett! Jeg er helt fersk på dette forumet. Velkommen til deg! Hørte nettopp på radio at det er noe som heter RUMLEFELT!! Så morsomt! Det måtte jeg google; Rumlefelt Rumlefelt kan gi en fartsreduksjon på ca. 5 km/t der farten på forhånd er høy (60 km/t). Tiltaket egner seg for å varsle at farten må senkes. Tiltaket er mindre egnet til å holde farten nede. Rumlefelt kan utformes som tverrgående plaststriper i vegbanen med høyde 5-10 mm og bredde 5-10 cm. Hmmmm Hallo og velkommen MAX den husker jeg, syntes ikke den var noe særlig, men det var vel fordi det var lite sjokolade og mye kjeks Nå har jeg begynt på morgendagens frokost, quiche i ovnen, nå står marengsbunnen til Pavlova klar for tur :gjeiper: Så tar jeg den matematikken en annen dag. Helst ett annet år Jeg husker den kjeksen som meget god! Max? hmm..husker ikke den jeg.. hvilket år snakker vi om? Veldig usikker, tidlig 90-tall kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. mai 2012 #77167 Del Skrevet 16. mai 2012 max var en genial sjokolade. noen som husker relax fra 90-tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mai 2012 #77168 Del Skrevet 16. mai 2012 Kjenner du deg igjen i rumlefeltbeskrivelsen? Har alltid kalt de for bremsespor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mai 2012 #77169 Del Skrevet 16. mai 2012 max var en genial sjokolade. noen som husker relax fra 90-tallet? Jeg husker vagt logoen, men ikke sjokoladen Kjenner du deg igjen i rumlefeltbeskrivelsen? Har alltid kalt de for bremsespor jeg Kan ikke akkurat si det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. mai 2012 #77170 Del Skrevet 16. mai 2012 Noen ganger lurer jeg virkelig hva sjefene tenker på men så kommer jeg på at de sikkert ikke tenker! Kanskje jeg må finne meg en ny jobb snart jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. mai 2012 #77171 Del Skrevet 16. mai 2012 du kan begynne jobbe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. mai 2012 #77172 Del Skrevet 16. mai 2012 Som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. mai 2012 #77173 Del Skrevet 16. mai 2012 Du kan jobbe som undercover Mynona og ta studiene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. mai 2012 #77174 Del Skrevet 16. mai 2012 hva kan du om slike? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. mai 2012 #77175 Del Skrevet 16. mai 2012 De har mange gir. En del av mine fettere kjører slike. Man kan innrede de som en leilighet og jeg har ikke lov å kjøre den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. mai 2012 #77176 Del Skrevet 16. mai 2012 WT kan jeg få jobb hos deg? Som salgssekretær/pr ansvarlig? evt. kaffekoker, jeg har ikke lappen på sånne store biler jeg Men det er bra for alle andre på veien, for jeg kjører fryktelig stygt -også er jeg for feit til å stille som bikinidame men jeg har masse sjarm altså Siden de studiene mine ser ut til å gå i dass mener jeg. Og har du funnet på navn enda? Ser at det er kommet opp en lapp med postkassene BO flytteservice, det var et litt dumt navn syntes jeg, du må ha noe mer fengende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. mai 2012 #77177 Del Skrevet 16. mai 2012 det er IKKE flytting jeg skal bedrive ansetter vel folk etter sommeren, når jeg er i gang. navnløs enda, begynner haste litt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 16. mai 2012 #77178 Del Skrevet 16. mai 2012 Denne var ikke feil altså! Den må jeg smake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. mai 2012 #77179 Del Skrevet 16. mai 2012 min far; verdens mest svidde mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. mai 2012 #77180 Del Skrevet 16. mai 2012 Nehei skjønnte jo det at du ikke skal bedrive flytting (men jeg skal ikke fortelle noen at det er menneskesmugling ) -Det var bare det navnet som var dumt. Men hva med Contracar Den Nationale Snegle (DNS) Den Snåle Bilen, Den Blide Bil, MES- med et smil, kommer jeg med min bil (eller semitrailer) NTL- Norsk Transport Leguage, BT- Bergen Transport, BWT- Bergen Wild Transport/ Bergen Wild Thing FF- Futt og fres Kan du bruke navnet eller initialene til mini WT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg