Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Haha! Det er litt irriterende å lese dialekt, men ikke høre syns jeg.

enig!

men for min del så gjelder det ikke alle dialekter..

har aldri tenkt over det, men jeg blir mer "irritert" av å chatte med tromsø-kompisen min fremfor å prate med han irl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, leter etter bilde. problemet er at det er jo faen meg ikke et eneste bilde av meg alene i den - alltid med masse folk på samme bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Ikke begynn å skriv på dialekt a WT! Det er så slitsomt å lese. Da kommer jeg til å hoppe over innleggene dine.

Når jeg tenker meg om, tror jeg det er mot reglene til KG og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

De e iche låv å skriva på dialektå di her inne.

Eller en annens dialekt heller :gjeiper:

Ha en trivelig dag folkens, jeg er på vei til å finne bøkene mine.

For det er vel ikke håp om at det blir operert inn en bit i hjernen min som gjør meg til matte geni, I have to learn the hard way :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med matteforståelsen, Surre - skulle gjerne tilbudt deg hjelp, men her er det dessverre ikke mye hjelp å hente når det kommer til den slags :fnise: Men, jeg heier på deg! :duskedame:

Og masse lykke til med eksamen i dag, Hannee!!!!!!!!!!!!!! :blomst:

Heier på deg også! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sjokoladeentusiaster her inne som er så eldgamle at de kan huske den sjokoladen som het Max? (er nesten helt sikker på at den het det i alle fall). Litt stor og flat, avlang greie? Jeg synes de nye sjokoladesmil-kjeksene fra Freia minner så utrolig om den, altså :rodmer: Men, jeg er litt i tvil om jeg husker rett. Noen?

:kaffekopp::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen sjokoladeentusiaster her inne som er så eldgamle at de kan huske den sjokoladen som het Max? (er nesten helt sikker på at den het det i alle fall). Litt stor og flat, avlang greie? Jeg synes de nye sjokoladesmil-kjeksene fra Freia minner så utrolig om den, altså :rodmer: Men, jeg er litt i tvil om jeg husker rett. Noen?

:kaffekopp::goodbye:

MAX!!!!

Den savner jeg! Men jeg har ikke smakt disse chokoladesmil-kjeksene. Kanskje må jeg kjøbe sånne idag?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...