Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker meg en skinnjakke jeg.. En feminin, men tøff skinnjakke.. Men jeg har aversjoner mot å gå inn i klesbuttikker om dagen... Noen som har sett noen i noen spesifikke butikker, så man slipper å gå inn i tonnevis av buikker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har vasket badet og kjøkkenet i dag.

Flink du :). Det er de rommene som tar lengst tid, etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omnomnom, maiskolbe med smør og trocomare! :sikle:

*lister seg inn i rekka med nysgjerrige, uinteressante folk*

Fysj, fikk jeg og lurt på (trocomare vet jeg ikke hva er, men maiskolbe med smør og salt :sikle:

)

Lurer jeg på også.

Meh, login serverne til D3 er tullat :(

Det synes HerrN og, til en viss grad. Mange som skal på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Trocomare er et urtesalt som jeg bruker på alt fra popcorn til maiskolber. Superdigg! :rodmer:

Her sitter mannen og spiller Diablo 3 og jeg prøver å være flink med eksamensoppgaven imens jeg laster det ned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Blizzard har da aldri hatt loginservere som har vært dimensjonert for den syke belastningen ved slipp av storspill :) Går seg til om noen dager!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trocomare må kjøpes inn og prøves :opplyser::jepp:

HerrN spiller og Diablo, mens potetene koker ferdig. Sen middag idag, gitt...

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ønsker meg en skinnjakke jeg.. En feminin, men tøff skinnjakke.. Men jeg har aversjoner mot å gå inn i klesbuttikker om dagen... Noen som har sett noen i noen spesifikke butikker, så man slipper å gå inn i tonnevis av buikker??

sliter med det samme! ønsker med skikkelig en rød deilig snasen skinnjakke :rodmer:

det florerer ikke av skinnjakker i år, så jeg har gitt opp håpet (jeg også)...

Jeg har vasket badet og kjøkkenet i dag.

:opplyser: det gjør jeg også hver dag(..jævla "tvangstanke" :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Trocomare er et urtesalt som jeg bruker på alt fra popcorn til maiskolber. Superdigg! :rodmer:

den er veldig god til knekkebrød, smør og/eller majones, utesaltet og gulost også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

den er veldig god til knekkebrød, smør og/eller majones, utesaltet og gulost også :jepp:

Prøvde det på rekeloffen i fjor sommer også (altså, loff med reker, majones og litt sitron), det var himmelsk!

Og til steking av poteter. Og, og, og, ja, nam! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke logget ut av diablo tidligere ser jeg :sukk:

Liker bilen din WT. Den nye din på vei til landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Trocomare må kjøpes inn og prøves :opplyser::jepp:

HerrN spiller og Diablo, mens potetene koker ferdig. Sen middag idag, gitt...

Du må prøve Herbamare også. Jeg synes det er mer smak i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker bilen din WT. Den nye din på vei til landet?

Jeg elsker denne klossen selv, vært litt trøbbel med henne - men alt er jo enkelt å fikse, og delen er billige!

Siste anskaffelse har vært i landet en liten stund allerede, hun. Gale Cadillacen min <3

Vi bare venter på å få råd til engangsavgiften :P 970.000,- rett til staten, jeg ser for meg at hun er registrert i 2013 - da sparer vi litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HOLY HELL. Så mye i engangsavgift på den gamle bilen???

åh, nei - trodde du mente den nye. fikk ny cadillac for kun kort tid siden. NY cadillac. syke avgifter.

Men ikke for det, jeg satt og regnet på hva det ville koste å ta inn en 1989 Bronco fra USA. staten skal ha 80.000 i avgift. For en bil som koster 10.000 å kjøpe i statene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. På den nye da forstår jeg at det var dyrt. Trudde det var så mye på den du viste fra ebay :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh. På den nye da forstår jeg at det var dyrt. Trudde det var så mye på den du viste fra ebay :fnise:

åh, den! gikk ikke for den, budet kom opp i litt for mye dollar for meg. de bilene får du avgiftsfritt inn i landet, alt du må betale er vrakpant, registrering og 25% moms på bilens verdi.

men jeg er på jakt etter en slik 59 coronet/royal, har klare planer om bygging.

eller hva sies om å parre en 59modell med en 96 viper? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...