Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Lilleaker er i Oslo Husky, men om du plutselig havner på Lysaker, som er ved siden av Lilleaker, så er du i Bærum :) hva gjør du her på mine trakter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Hihi, jeg elsker brød så lenge det er varmt og skorpa er sprø og deilig. Det brødet vi har nå er nesten en uke gammelt... snufs :(

Hatting er absolutt godt, ja, men det dumme er at jeg har blitt så glad i kaviar og ost i det siste og det synes jeg ikke passer på rundstykka deres.. de blir på en måte for tykke for det pålegget. :roll:

Vil lage middag! Men jeg kan jo ikke det så tidlig på dagen! :kokk:

endelig fant jeg min soulmate :strix:

:fnise:

hva slags ost og hva slags kaviar snakker vi om? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Dilemma:

nabo pus har gått inn i leiligheten min, og min katt er ute men vil inn. Hvordan få smuglet ut nabopus uten at min katt klikker i vinkler?

Hmm.

Pus reagerer sånn her når hun ser nabopus ---> :kjempesinna:

drittkatt! :kjefte:

ring eieren å be h*n komme å hente den! at h*n må smugle den under jakka ut eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig fant jeg min soulmate :strix:

:fnise:

hva slags ost og hva slags kaviar snakker vi om? :skravle:

hvitost og kaviar er jo helt normalt, vel? eller har jeg vært sær der og? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge siden man har gått gjennom papirhaugen når man finner selvangivelsen fra 2001, og betalte regninger fra 2005.... :sjenert: Blir spent på å se hvor mange kilo papirer det er snakk om etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe fikk ordent, nabo kom hjem og jeg bærte pus opp, for så gå å lukke opp dør for pus.

Kaviar??? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå får jeg også Timeline på face... :( Vilikke!

Men må si min bruk av FB har endret seg noe siden april 2007. Haha for noen teite statuser jeg har lagt ut.. Sånne som jeg hater at andre legger ut nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, nå får jeg også Timeline på face... :( Vilikke!

Men må si min bruk av FB har endret seg noe siden april 2007. Haha for noen teite statuser jeg har lagt ut.. Sånne som jeg hater at andre legger ut nå :fnise:

Heldigvis lærer man av sine feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hvitost og kaviar er jo helt normalt, vel? eller har jeg vært sær der og? :/

neinei, det er så abolutt ikke sært det.. men har aldri truffet eller hørt om noen som er så glad i det som meg :fnise:

har aldri vært glad i norvegia i det heeele tatt, helt til jeg oppdaget denne: http://www.tine.no/produkter/ost/gulost/norvegia-fyldig

og med denne kaviaren her, så blir det bedre enn toppen av kransekaka :fnise:http://www.mills.no/konkurranser/Se+hvor+lett+det+er+%C3%A5+lage+br%C3%B8dskivekunst+med+Krusedullkaviar.49605.cms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

timeline er jo sjenialt! loves mine. legger stor ære i å skifte ut toppbildet regelmessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...