Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

DSC3324-M.jpg

skjulte talenter :P

edit: mitt verk til venstre, jeg aner ikke åssn muffins funker.

Ble han glad? Og ble kaken god? Og fikk hunden under bordet smake? Og hva ble gaven til slutt? :ler:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ser bakeferdighetene dine, Wildthing, så får jeg lyst til å synge den der sangen:

Wild thing, I think I love ya... I WANNA KNOW FOR SURE!! :D Haha.

...men så er jeg opptatt! ;)

det går bra, jeg blir sjeldent sjalu! bare å komme! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle! :) Jeg trodde nesten at du hadde tatt kvelden.

Neida :nigo: Har du hatt en fin bursdag? Leste om gavene du fikk, det var veldig søtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :nigo: Har du hatt en fin bursdag? Leste om gavene du fikk, det var veldig søtt! :)

Åjada, har fråtset i god mat og fine ord i hele dag! :) Jeg er absolutt fornøyd med dagen! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble han glad? Og ble kaken god? Og fikk hunden under bordet smake? Og hva ble gaven til slutt? :ler:

kaken var ikke så aller verst, jeg klapper meg på min skulder for den der.

hund får ikke kake, alt for mye sukker. sånt er fyfy. han fikk ørret-rester, though. lykken var stor.

gaven ble et kamerastativ. vi er begge noen store kamera-nerder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hund får ikke kake, alt for mye sukker. sånt er fyfy. han fikk ørret-rester, though. lykken var stor.

Så fint at du tenker på hundens beste, WT :D

Inntrykket av deg blir stadig bedre! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du tenker på hundens beste, WT :D

Inntrykket av deg blir stadig bedre! :fnise:

må jo ta vare på sånne hengivne skapninger. vel, jeg kan vel bare ønske at jeg var halvparten så godt menneske som hunden tydeligvis synes jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, har fråtset i god mat og fine ord i hele dag! :) Jeg er absolutt fornøyd med dagen! :rodmer:

Høres bra ut! :)

Høres bra ut dette også, og jeg er jammen glad jeg ikke er hund! Hadde blitt riiiiiiiiiiiiiimelig skuffa om jeg fikk ørret i stedet for kaker! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra kudos for seigmenn og ikke kokos eller annen styggedom på toppen :opplyser:

Det hete harstadværinga, ikkje seigmenn! Hør ætter nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra kudos for seigmenn og ikke kokos eller annen styggedom på toppen :opplyser:

Seigmenn er en sikker vinner! :) Selv liker jeg kokos også, da. Gjør det meg teit? :sjenert:

må jo ta vare på sånne hengivne skapninger. vel, jeg kan vel bare ønske at jeg var halvparten så godt menneske som hunden tydeligvis synes jeg er.

Du er god mot hunden og hunden er god mot deg. :) Jeg tror ikke du er noe dårlig menneske i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seigmenn er en sikker vinner! :) Selv liker jeg kokos også, da. Gjør det meg teit? :sjenert:

Kokos er fantastisk! :rodmer:

*ignorerer kommentar fra kokoshateren Hog* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut dette også, og jeg er jammen glad jeg ikke er hund! Hadde blitt riiiiiiiiiiiiiimelig skuffa om jeg fikk ørret i stedet for kaker! :fnise:

det er fordi du ikke har smakt min ørret! selvplukket, selvkryddret og selvtilberedt. den var langt bedre enn kaken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er fordi du ikke har smakt min ørret! selvplukket, selvkryddret og selvtilberedt. den var langt bedre enn kaken ;)

Jeg tror deg! :jepp: Men jeg liker ikke fisk ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Ja takk begge deler :opplyser:

Det hete harstadværinga, ikkje seigmenn! Hør ætter nu!

Er de dekket av sukker og slappe i fisken? :klo:

...

Mindre kokos på meg :5:

Kokos er fantastisk! :rodmer:

...

:nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke selvfisket? :) Jeg fisker min egen ørret, jeg! Og jeg skal love deg at den er verdens beste. Men jeg er sikker på at din også var god, da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke selvfisket? :) Jeg fisker min egen ørret, jeg! Og jeg skal love deg at den er verdens beste. Men jeg er sikker på at din også var god, da. :fnise:

joda, plukket rett fra fjellvann, harr harr

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...