Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

for en mann så kanskje dette hjelper for å stå på eksamen?

http://trommelyd.no/

Nå er det riktig nok lenge siden jeg har hatt noen eksamen - men jeg mener å huske at å ha stå under eksamen egentlig bare er veldig frustrerende, og ødelegger konsentrasjonen....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

det tviler jeg ikke på fruN!

Du burde jo enkli ha vært en baker og en konditor og alle sånne ting du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok ikke å anbefale. Derfor bør man vel forberede seg godt.

Jeg er flink til å forberede meg - men den tybe forberedelser må man vel ha en kollokviegruppepartner for å få i stand?

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaaa Jelly, er ikke såå ofte i Oslo.. men de fleste vennene mine bor der, så det blir jo noen turer i uka!

Jeg bruker faktisk nesten en time hjemmefra inn til oslo sentrum!

tusen takk Eple- Kiwi`n skal jeg huske på :jepp:

det er en narvesen der? er det ikke? er kiwien forbi narvesen, eller er narvesen på feil side også`?

Det er en narvesen på begge sider. Men på Kiwi siden er den litt større, på feil side er det bare en sånn luke. Og en innvandrer butikk. :)

(Er heller ikke krise om du går på feil side, du kan gå derfra og men litt lenger og da må du over broen. lettere fra Kiwi siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ordningen har ikke jeg fått deltatt i Hannee.. Tror du det er noe slikt opplegg gjennom studentsamskipnaden? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det tviler jeg ikke på fruN!

Du burde jo enkli ha vært en baker og en konditor og alle sånne ting du!

Jeg gikk baker- og konditorlinja på vgs.. :sjenert: Men fikk ikke lærlingplass, så endte opp på påbygning, og da brukte jeg opp skoleretten min, noe som gjorde meg mer uattraktiv som lærling fordi de ville få mindre støtte av å ha meg fremfor en med skolerett..såååå...ti år har gått siden den gang. Kan holde det på hobby/familiebestillingsnivå nå.

La ut skrytebilde i dagboka mi forresten...

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ordningen har ikke jeg fått deltatt i Hannee.. Tror du det er noe slikt opplegg gjennom studentsamskipnaden? :gjeiper:

Eksamensforberedelser og juletradisjoner?

Dere er ikke helt gode i denne tråden, altså!

Jeg tror jeg skal blive student igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk baker- og konditorlinja på vgs.. :sjenert: Men fikk ikke lærlingplass, så endte opp på påbygning, og da brukte jeg opp skoleretten min, noe som gjorde meg mer uattraktiv som lærling fordi de ville få mindre støtte av å ha meg fremfor en med skolerett..såååå...ti år har gått siden den gang. Kan holde det på hobby/familiebestillingsnivå nå.

La ut skrytebilde i dagboka mi forresten...

....du leverer jo også til Oslo Universitetssykehus om natten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har lurt litt på. På store flyplasser, som feks Heathrow. Etter at du har levert fra deg bagasje og kommet til boarding-sonen hvor de har butikker etc... Hvorfor er det butikker der som selger kofferter? Burde du ikke ha ordnet fra deg bagasjen FØR du kommer dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Tro det eller ei vi sier faktisk her oppe :fnise:

Gjør vi..? :klo:

....(jeg vet hvor alt i Trondheim befinner seg til sammenligning) :gjeiper:

Virkelig? Hvor er jeg? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....du leverer jo også til Oslo Universitetssykehus om natten....

Ssssssshhh! Pass på så kollegaene dine ikke hører deg! For da må tvinger de deg til å dele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamensforberedelser og juletradisjoner?

Dere er ikke helt gode i denne tråden, altså!

Jeg tror jeg skal blive student igjen....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg har lurt litt på. På store flyplasser, som feks Heathrow. Etter at du har levert fra deg bagasje og kommet til boarding-sonen hvor de har butikker etc... Hvorfor er det butikker der som selger kofferter? Burde du ikke ha ordnet fra deg bagasjen FØR du kommer dit?

Man trenger jo noe å ha all spriten i, ditt fordervede avholdsmonster!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo noe å ha all spriten i, ditt fordervede avholdsmonster!

SÅKLART! men det får man jo ikke med seg inn i flyet, det blir jo fort mer enn så og så mange cl :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

WildThing = Trond Martin?? *gjetter*

FruN - den dagboka di har forsvunnet fra jordens overflate. Hvertfall fra Mine Innlegg. Etter de la om ble det litt rot i det der - så nå finner jeg den ikke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅKLART! men det får man jo ikke med seg inn i flyet, det blir jo fort mer enn så og så mange cl :/

Jammen dette kjøper man jo på innsiden!! Da kan man ha det med seg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WildThing = Trond Martin?? *gjetter*

Tør jeg si dette? Du bommet med EN bokstav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg si dette? Du bommet med EN bokstav.

Oi!! Sååå nærme! :klo: Tron Martin? Hahaha... kom ikke på noe annet som lignet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...