Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

er det noen her som er kjent rundt helsfyr??

imorgen tidlig skal jeg gå fra t-banen til valhall....finner jeg frem? :lete: for det er en grei løsning det? - å ta banen sant?

Da jeg var på konsert på Valle Hovin i 2010 så hadde jeg ikke peiling på hvordan jeg

skulle finne frem til arenaen (dro alene dengang),visste bare at jeg skulle av

banen på Helsfyr,viste seg ikke å være ett problem i det hele tatt,det var jo en strøm

med folk som skulle samme veien,alt jeg gjorde var å følge den...du kan sikkert gjøre

det samme (hvis det er en konsert du skal på).

Håper du setter pris på ironien her Noz, at du som bor nede i Oslo får hjelp til å finne

frem der nede av en trønder som sjelden setter sin fot der... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Da jeg var på konsert på Valle Hovin i 2010 så hadde jeg ikke peiling på hvordan jeg

skulle finne frem til arenaen (dro alene dengang),visste bare at jeg skulle av

banen på Helsfyr,viste seg ikke å være ett problem i det hele tatt,det var jo en strøm

med folk som skulle samme veien,alt jeg gjorde var å følge den...du kan sikkert gjøre

det samme (hvis det er en konsert du skal på).

Håper du setter pris på ironien her Noz, at du som bor nede i Oslo får hjelp til å finne

frem der nede av en trønder som sjelden setter sin fot der... :gjeiper:

Tviler på at hun skal på konsert imorgen tidlig :sjenert:

Ja du kan ta banen til Helsfyr, og om du skal ta en eksamen er det garantert flere som skal. Eventuelt spør om veien :)

(Noz bor ikke i Oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at hun skal på konsert imorgen tidlig :sjenert:

Ja du kan ta banen til Helsfyr, og om du skal ta en eksamen er det garantert flere som skal. Eventuelt spør om veien :)

(Noz bor ikke i Oslo).

Å ja,hahaha...som du sier sikkert mange andre som skal i samma retning,mente jeg gikk

forbi Valhall da jeg var der sist,det er såpass stort at det er vanskelig å ta feil av...

Bor ikke Noz på Bærum? Er ikke det en del av Oslo? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja,hahaha...som du sier sikkert mange andre som skal i samma retning,mente jeg gikk

forbi Valhall da jeg var der sist,det er såpass stort at det er vanskelig å ta feil av...

Nei det er en del av Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

riktig av eplebit- skal ha eksamen..konsert så tidlig ja :ler:

på bærum?? pååå? :ler:

jelly da....bærum er da virkelig ikke i oslo...det er en egon stor kommune som my sa...med 120 000 innbyggere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...