Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noko seint,men gratulerer mykje med dagen din :hoppendeglad::flagg::gave::danser:

Håper du har hatt ein flott dag :)

Hihi, absolutt ikke for sent! Og tusen takk skal du ha for det! :takke: Stod opp så sent i dag at jeg ikke har rukket å gjøre så mye ennå, men en bedre middag venter meg om en times tid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen, Noz!

Håper du gjør det bedre enn jeg vil gjøre det på min eksamen om litt over to uker. :O Huff, gruer meg allerde!

Har du mye nerver nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke dere forstår hvor ondskapsfulle ekorn egentlig er.

Ikke la deg lure. Det er bare en avledningsmaneuver fra fuglemafiaen....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

tusen takk begge 2! ...nå får det bare gå som det går..

når har du eksamen surre?

25. Men jeg lurer på om jeg bare skal feire bursdagen min og heller drite i hele eksamen. Så får jeg finne på noe annet å bli når jeg blir stor. For en treer i matte ser ut til å henge litt for høyt.

Her er en :blomst:

du kan ta med deg imorgen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Noz!!

Neinei Surre! Ikke gi deg! Du klarer det! Jobb målrettet fremover, ikke stress med at det er dårlig tid. Det er bedre å prøve enn å gi opp før du har forsøkt :) Jeg har trua!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surre, gi det ditt beste og så får du ta ting derfra. Ikke lurt å gi opp! :D Jeg har lyst til å gi opp, men det gjør ikke akkurat underverker for selvfølelsen... STÅ PÅ! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

tusen takk for så mange fine lykktilønskner :rodmer:

dere er litt av noen skjønninger!

har ikke så mye nerver nei grønnogskjønn- eller, jeg later ihvertfall som jeg ikke har det :tunge1: ignorerer dem ganske så bra :)

kjære surre- det er så trist at du har det slik som du har det for tiden :sukk: om det viser seg at eksamen ikke går så bra, så er det ikke verdens undergang! har du ikke mulighet til å ta den opp til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke så mye nerver nei grønnogskjønn- eller, jeg later ihvertfall som jeg ikke har det :tunge1: ignorerer dem ganske så bra :)

Ja, det er greit å prøve å ignorere dem så godt som det lar seg gjøre. Jeg tenker alltid at det går bra helt til jeg plutselig sitter der med oppgava i hendene og tenker "Hvorfor meg?!" :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hogwash

Hihi, selvsagt. 5. juni! :D

Skal prøve å huske det, anbefaler dog å minne meg på det når det nærmer seg :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke betal, Rumle!

Agent Felix rapporterer at vi kanskje får et gjennombrudd snart. Han har vært efter Don Flamingo lenge.....

Lysegrønt flagg. Kode gul. Die Vögelein schweigen im Walde.

ref. "instruks for ornitocid", seksjon VIIIb, i hht. cirkulære 01/115.9 s. 1752, tredje avsnitt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...