Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Husk å ikke ta det personlig da :)

Ganske bra liste i forhold til antall innlegg forøvrig!

Hehe det der var den korte utgaven! Neida tar det ikke personlig. Tenker at jeg uansett er smartere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhh DEN var gøy! :hoho:

:rodmer:

Jeg blir alltid like rørt av slike Flash-mob videoer, jeg. Denne va rjo bare nydelig :grine::rodmer:

Jeg er i ferd med å gå i oppløsning :grine:

Og jeg MÅ skrape meg sammen og rette opp ryggen, for jeg har folk rundt meg som trenger meg.

:troest::klemmer: :klemmer: :klemmer:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og Grrrrrrrrrratulerer med dagen til grønnogskjønn!!!!!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Gratulerer med dagen, Grønnogskjønn! (Surfet her på mobilen i stad, og det er forresten forskjell på avatar og profilbilde, hvis du vil ha den heite dama som avatar også :fnise: )

minions_avengers_by_suryasoo-d4zarzr.png

Minion-Avengers!

Nå skal jeg spise litt frokost og dra på jobb. Blir vel en lang og koselig lunsjpause på Hjerkinn i dag med moskuskikking. Buss for tog er ikke så ille alltid, altså :rodmer:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Åh kjære Surringen min! :klemmer: Slik som jeg kjenner deg er du ei fantastisk mor og samboer, og ikke minst ei fantastisk hundeier og matmor! Det er forferdelig å ha så mange høye krav, og det er viktig at de rundt deg vet at de er for høye. Du må få lov til å være sliten og ha mye på engang, og det mener jeg at det skal tas hensyn til!

det var det jeg også ville skrive! ..jeg kan virkelig ikke forstå hva samboedren din driver med :klo:

etter de inntrykkene jeg har fått av deg Surre, så er jeg overbevist at du er et bra catch på alle mulige måter...

og om samboeren din ikke kan se det, så fortjener han deg virkelig ikke! Vi har alle mange roller vi skal være om hverandre, men rollen som god mor samtidig som en skal ha rollen som student- det tror jeg må være en av de vanskeligste kombinasjonene som finnes!

Tenk på deg selv surre- les til eksamen og bare prioriter deg selv, og etter endt eksamen så kan du heller gjøre noe koselig for samboeren din og gi han den oppmerksomheten han trenger? :klemmer:

Jeg er ikke så veldig glad i gamle damer med dårlig syn i kveld ass..

Var i familieselskap (på typens side) og der snakket jeg med en gammal dame jeg ikke kjente som først lurte på hva jeg jobbet med eller om jeg var ute i permisjon, og så lente hun seg fram å spurte om det var gutt eller jente jeg skulle ha :sjenert:

Er det mulig? Jeg har jo ikke stor mage heller, så den kjolen jeg hadde på meg i selskapet i dag ligger nå i søpla. Og jeg tror det er lenge siden jeg har tatt i like hardt som jeg akkurat gjorde i dagens treningsøkt.

whaaaaaat?? jeg har da sett bilde av deg husky, og jeg synes å huske at du er veldig slank jeg :klo: ? hun damen må jo hatt halliser? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

god morgen hannee :kaffekopp:

me2! burde enkli lese! har eksamen i morgen..

men jeg skal dra til eidsvoll idag og pynte på bestemor og bestefar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Jeg tror kona til naboen er gravid.............eller så har hun bare lakt kraftig på seg

Men er ikke hun og naboen din da :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

:klemmer:

Takk for oppmuntrende ord dere her inne. Dere er fantastiske :hjerte:

Gratulerer med dagen SkjønneGrønne :blåse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Algebraen fikk jeg tak på i natt. Nå er det % som gjelder.

Så bra :) Da får du nok til %'en også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

I natt drømte jeg at jeg tok av meg hodet mitt og tok ut hjernen for og opperere på skallen. Og når jeg skulle sette på hodet igjen på kroppen så mistet jeg den og så knusten skallen min i tusen biter...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...