Minya Skrevet 12. mai 2012 #76421 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg har vondt i fingeren min fordi neglen skulle være så teit og hekte seg fast i noe når jeg vasket over komfyren, slik at neglen ble revet av laaaangt innpå neglesengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. mai 2012 #76422 Del Skrevet 12. mai 2012 Stakkars deg frøken Surre. Jammen ikke mye hjelp i han der fyren. Spørs på hvilken matte du har om jeg kunne ha hjulpet deg men kan tilby deg et meget rolig sted hvor du får lese i fred om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. mai 2012 #76423 Del Skrevet 12. mai 2012 Ooo, de lagd av ubehandlet ku melk? Nei, de er (potensielt) melkefrie! Jeg er i ferd med å gå i oppløsning Og jeg MÅ skrape meg sammen og rette opp ryggen, for jeg har folk rundt meg som trenger meg. :klemmer: :klemmer: Massekjempelykketil på eksamen, håper det plutselig blir forståelig nok til å få karakteren du behøver, og litt til. til samboeren din. Rapporterer herved fra FruNs Bakeri at siste brett med muffins står i ovnen, og antallet er så megen som 60 stk. Nå må de bare avkjøles litt, før kremen skal på. Alle "N"ene kommer på imorgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. mai 2012 #76424 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg er ikke så veldig glad i gamle damer med dårlig syn i kveld ass.. Var i familieselskap (på typens side) og der snakket jeg med en gammal dame jeg ikke kjente som først lurte på hva jeg jobbet med eller om jeg var ute i permisjon, og så lente hun seg fram å spurte om det var gutt eller jente jeg skulle ha Er det mulig? Jeg har jo ikke stor mage heller, så den kjolen jeg hadde på meg i selskapet i dag ligger nå i søpla. Og jeg tror det er lenge siden jeg har tatt i like hardt som jeg akkurat gjorde i dagens treningsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 12. mai 2012 #76425 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg er ikke så veldig glad i gamle damer med dårlig syn i kveld ass.. Var i familieselskap (på typens side) og der snakket jeg med en gammal dame jeg ikke kjente som først lurte på hva jeg jobbet med eller om jeg var ute i permisjon, og så lente hun seg fram å spurte om det var gutt eller jente jeg skulle ha Er det mulig? Jeg har jo ikke stor mage heller, så den kjolen jeg hadde på meg i selskapet i dag ligger nå i søpla. Og jeg tror det er lenge siden jeg har tatt i like hardt som jeg akkurat gjorde i dagens treningsøkt. :klemmer: Dumme gamle dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. mai 2012 #76426 Del Skrevet 12. mai 2012 Lykke til på eksamen Surrehodet (skal du inn på lærerskolen eller noe siden du må ha 3?) Si i fra om det er noe jeg kan hjelpe deg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2012 #76427 Del Skrevet 12. mai 2012 God aften Spesielt god aften til alle som sliter med eksamener, samboere, "graviditet" osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 12. mai 2012 #76428 Del Skrevet 12. mai 2012 Sliter personlig med en XXL Kebab...*slafs*,*gomle,gomle*,*tygg* AAAAHHH...BUUUUURRRPP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 12. mai 2012 #76429 Del Skrevet 12. mai 2012 Her er det straks skive med roastbiff på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mai 2012 #76430 Del Skrevet 12. mai 2012 Bursdagsbarnet på 70 år satt seg i en campingstol i stad. Med kransekakesmellbongbong-krone på hodet, også revnet hele stofftrekket i stolen, så han satt fast nedi ramma på stolen Med krona på snei, og beina stikkendes rett opp!! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. mai 2012 #76431 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg satt akkurat og så for meg Mynonas bursdagsbarn på 70 år i campingstolen og tenkte at 70 år er jo fryktelig gammalt... Også kom jeg på nå at pappa faktisk blir 70 år i morra... Nesten litt sånn ahaopplevelse.. han blir jo kjempegammal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. mai 2012 #76432 Del Skrevet 12. mai 2012 Oooooo! Huske å finne frem flagget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 12. mai 2012 #76433 Del Skrevet 12. mai 2012 Lykke til på eksamen Surrehodet (skal du inn på lærerskolen eller noe siden du må ha 3?) Si i fra om det er noe jeg kan hjelpe deg med Praktisk pedagogikk.. Og det er dritt jeg har kun 5 & 6 i alle fag men 2 i matte. Det må være minimum 3 i matte. Skjønner det ikke, jeg skal jo ikke undervise i det dustefaget. Men du Rofle, om det ikke roer seg her og siden biblioteket ikke er åpent i morgen, kanskje jeg sender deg en PM Men nå skal jeg lese litt igjen, stebarna har lagt seg-slutt på krangling om russekort og fargeblyanter. Og gubben ser på film, sp jeg kommer kanskje gjennom en av eksamenene jeg har printet ut. Ha en strålende aften alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. mai 2012 #76434 Del Skrevet 12. mai 2012 Stor klem til Surrehodet! Matte er og blir en bitch. Og jeg innså nettopp at jeg er usikker på om jeg kommer inn på noen av de to tingene jeg har søkt på til høsten. Lurer på hva jeg skal gjøre da i så fall. Burde ha søkt på noe helt safe også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2012 #76435 Del Skrevet 12. mai 2012 dressen er på, rett til jobb! ha en flott kveld, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minien Skrevet 12. mai 2012 #76436 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg er møkkete på føttene fordi jeg har gått i gjørme. Også kjøpte jeg meg en kebab i dag som ikke var noe god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 12. mai 2012 #76437 Del Skrevet 12. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 12. mai 2012 #76438 Del Skrevet 12. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #76439 Del Skrevet 12. mai 2012 Nå er det snart kun en time til jeg fyller 23! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. mai 2012 #76440 Del Skrevet 12. mai 2012 OO, grønne skjønne er bursdagsbarn? Det er nevøen min og, han blir 6 år!! Herreguuud, han begynner på skolen til høsten!!! (hvor gikk årene?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg