Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen! :biggrin: Jeg sov så godt at jeg ikke kom meg opp før nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

note to self. kan De, hr WT, kutte ut å sovne med vinduet igjen? på forhånd takk.

Jasså? hvofor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lærer jeg aldri? Handletur på Lagunen med min mor og søster = hat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det er vel rundt 9 millioner folk der også på en søndag

Nettopp. Det sjokkerende er at blant de 9 millionene er det bare JEG som kan parkere! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

hell on earth. ALT skal jo kikkes på og shoppes.

Huff!

Er en grunn til at jeg foretrekker å handle alene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk genialt, applecore! jeg tror jeg hadde smilt fra øre til øre om jeg var der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

fantastisk genialt, applecore! jeg tror jeg hadde smilt fra øre til øre om jeg var der!

Jeg også!

Fikk litt klump i halsen jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også!

Fikk litt klump i halsen jeg :sjenert:

Grieg kan ha den effekten ;)

denne sommeren skal jeg ha med meg en av morgenkonsertene på trollhaugen. banna bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hihi. :) Hva drømte du da? I natt drømte jeg at jeg hadde fått A på alle eksamene, at jeg hadde fått sommerjobb hvor jeg tjente 3000 kroner i timen og at det var sommerferie helt til november. Tror jeg må huske at jeg har det bra selv om jeg er sliten i eksamenstida.

neeeeii...veeell... :sjenert:

hehee...

jeg drømte at jeg tilfeldigvis møtte deg ute på gata, så kjente du meg igjen å sa du var Hannee.. meeen jeg hadde på meg parfyme, og det merket du med en gang, så ble du sikkelig sint og sa "f*** ass Nozze, du VEIT jo at jeg ikke tåler parfyme! nå kommer jeg til å dåne!" , så så du akkuratt ut som denne smailyen ---> :daane:

så reiste du deg opp igjen fra bakken og sa

"ja, det var det jeg sa! Jeg dåna!"

plutselig så var vi her på nettet igjen, og da hadde jeg så dårlig samvittighet, så jeg spurte om du villle være nettkjæresten min :ler:

og det villle du jo gjerne, så da ble vi nettkjærester.. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer er rare.

Jeg drømte at jeg skjød en hudlege jeg kjender. Og det er en som jeg absoludt ikke er sint på, eller har noe uoppgjort med. Merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lyst til å lave middag, men jeg er sulten.

Jeg tror jeg skal klaske ud en liden chickencurry, selv om jeg mangler en masse ingredienser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den var meget fin Applecore :rodmer:

Jeg drikker nå en kopp kaffe og spiser resten av mine havre kjeks med maple syrup og pecan :spise::pls: Tror det må være de beste kjeksene i hele verden :jepp:

Ikke noe lyst å lage middag jeg heller i dag så det blir nok noe enkelt med ost på :fnise:

Har faktisk vært litt flink i dag med husarbeid litt her og der. Vet ikke om naboene helt liker det siden det har vært litt blues på høytalerene med vinduer åpne på begge sider men :sjenert:

Ooo Nozze og Hannee sitting in a tree altså :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ja, men drømmer er veldig fascinerende også!

weeee.... nå skal nozzen ut å kjøre motorsykkel i stooooor fart!

:hoppendeglad:

håper alle fine kg`ere også får en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nammenam couscous- og kyllingsalat!

Nå skal FruN ut på kjøkkenet straks og lage gomme og muffins/cupcakes. Og tenkte at det faktisk kunne være muffins Roflen kunne tålt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...