TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2012 #76341 Del Skrevet 12. mai 2012 vel, intet å gjøre med nå om morgenen. jeg tar liket mitt med til sengs og foretar en vareopptelling på sagbruket, se hvor mange zzz jeg har. ha en flott dag, gia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76342 Del Skrevet 12. mai 2012 Ditto! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 12. mai 2012 #76343 Del Skrevet 12. mai 2012 God morgen alle sammen Håper det blir en bra lørdag for alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76344 Del Skrevet 12. mai 2012 God morgen, Hannee! Jeg ønsker deg en vidunderlig lørdag, og spreder rosenblader for dine føtter hvorend du går på denne solfyldte maidag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 12. mai 2012 #76345 Del Skrevet 12. mai 2012 Oi, det var da veldig så flott da Gia! Tar imot den og skal oppleve en majestetisk dag Jeg ønsker deg en dag hvor du har det flott, er glad, spiser god mat, har en god lur eller to og får nytt solskinnet hvis du har sol Og kanskje en liten dans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76346 Del Skrevet 12. mai 2012 Takk, takk! Jeg skal nok sove først, tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 12. mai 2012 #76347 Del Skrevet 12. mai 2012 Ja, sov godt og drøm behagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 12. mai 2012 #76348 Del Skrevet 12. mai 2012 Rise and Shine ...faens til bråk på disse jævlene i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mai 2012 #76349 Del Skrevet 12. mai 2012 God morgen! Når sover dere nattugler egentlig?? Og hvorfor ringer selgere/spørreundersøkelse på lørdags morgen?? Dårlig taktikk å vekke folk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mai 2012 #76350 Del Skrevet 12. mai 2012 Haha. Kan du komme på besøk til meg med slik energi? Kan lage mat til deg Glemte si at du er meget flink og du sikkert har det reneste huset av alle her på kg jupp, du får hente meg med et jetfly, så skal jeg vaske for deg jeg! vil heller ha et par dobble latter med lettmelk og et kaneldryss på toppen som belønning har det ikke såå rent her altså, det ser ihvertfall ikke sånn ut fordi jeg har noen forbaska stygge gamle tepper på gulvet det ødelegger mye! Og at hun ikke var alt for mange mil unna Like greit tror jeg jeg skjønte vitsen din, og synes den var morsom jeg vet ikke, egentlig - det har strengt tatt alltid vært sånn, så jeg antar det har noe med studentenes vaner. men dog, vi er norges nest største by, liksom. det burde være grunnlag for fler gjester. kanskje fordi det er eksamenstid?? God morgen alle sammen Håper det blir en bra lørdag for alle sammen det var koselig å lese din standar-koselige-morgenmelding Jeg drømte om deg i natt Hannee ...tror kanskje det er et tegn på at jeg er for mye på kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2012 #76351 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) note to self. kan De, hr WT, kutte ut å sovne med vinduet igjen? på forhånd takk. Endret 12. mai 2012 av WildThing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mai 2012 #76352 Del Skrevet 12. mai 2012 Hva skal man ha på seg i 70 års lag?? Et uformelt 70års lag tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 12. mai 2012 #76353 Del Skrevet 12. mai 2012 Stemmer for noe snasent og sexy...gjerne med dyp utringning! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2012 #76354 Del Skrevet 12. mai 2012 og, husk å gi oss pics! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mai 2012 #76355 Del Skrevet 12. mai 2012 Mitt forige innlegg var mitt 10.000`ende innlegg!! og nå har jeg blitt A-kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 12. mai 2012 #76356 Del Skrevet 12. mai 2012 Hva skal man ha på seg i 70 års lag?? Et uformelt 70års lag tror jeg. tjaa...si det? en fin bluse og skjørt og pumps? en halvenkel kjole og pumps? nå må jeg nesten ta en tur ut i sola! det er jo nesten 30 grader på trappa mi nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2012 #76357 Del Skrevet 12. mai 2012 velkommen i klubben, noz! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. mai 2012 #76358 Del Skrevet 12. mai 2012 Ooo, snakket nettopp med mamma, og vi skal være ute i partytelt! Da blir det hvertfall ikke hæler på skoene, for det setter seg bare fast i gresset (som er vått pga regn i går). Sola skinner jo da, så dette blir vanskelig. Hvor varmt/kaldt kan jeg ha på meg. Mor klagde på at det blåste så fælt og! Kanskje det blir bilde i "dagens outfit" tråden.. Får se om jeg rekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 12. mai 2012 #76359 Del Skrevet 12. mai 2012 God morgen Vært litt flink i dag jeg. opp klokken 10, kost litt med pus, fått på meg noen slaskeklær, kjørt til flygemaskinplassen, plukket opp en kamerat, kjørt han hjem og innom meg for å hente noe, handlet og nå drukket litt kaffe og spist 2 doughnuts fra rema 1k mens jeg har lest i tråden. Og med det tror jeg at det blir en tur i dusjen Ser ut som at jeg skal til tusenfryd i sommer med min søster. Tror kanskje jeg må si hei til alle dere Oslo folk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 12. mai 2012 #76360 Del Skrevet 12. mai 2012 det var koselig å lese din standar-koselige-morgenmelding Jeg drømte om deg i natt Hannee ...tror kanskje det er et tegn på at jeg er for mye på kg.. Hihi. Hva drømte du da? I natt drømte jeg at jeg hadde fått A på alle eksamene, at jeg hadde fått sommerjobb hvor jeg tjente 3000 kroner i timen og at det var sommerferie helt til november. Tror jeg må huske at jeg har det bra selv om jeg er sliten i eksamenstida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg