Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Nei, nå skal jeg faktisk spise noen nudler. Har ikke spist det på flere måneder og fikk en craving i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sov underskjøndt på ditt myke leie, Rumle.

Drøm om tulipaner og kirsebærblomstring!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre om hvor lang tid du har igjen i utelivsbransjen WT?

Eller tenkte du å kjøre dobbelt en stund for å sikre deg?

Jeg er ferdig denne sommeren. Da er det noen uker for staten i juli, så er det full rulle med firma og musikk. Og etterhvert forsøke å bygge opp en litt "roligere" hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får se om jeg finner noe morsomt å se på mens jeg spiser nudler. :) Ha en hyggelig kveld videre, folkens! Kjekt å prate med dere alle sammen! :takke:

Edit: Natt, ikke kveld. ;)

Endret av Grønnogskjønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Jeg er ferdig denne sommeren. Da er det noen uker for staten i juli, så er det full rulle med firma og musikk. Og etterhvert forsøke å bygge opp en litt "roligere" hverdag.

Høres fornuftig ut :)

God natt Rumle og Grønnogskjønn!

Endret av hogwash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal rive av meg denne dressen, se om kjøleskapet vil dele noen av sine innerste hemmeligheter med meg, og jah.. så vet jeg ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får se om jeg finner noe morsomt å se på mens jeg spiser nudler. :) Ha en hyggelig kveld videre, folkens! Kjekt å prate med dere alle sammen! :takke:

Edit: Natt, ikke kveld. ;)

Velkommen tilbake!

Jeg har konferert med det Høie Raad, og du er anmodet om å komme tilbake ved første anledning!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste kjøleskab har avlagt taushedsløfte, Wildthing.

Men mitt er fryktelig dyktig på å gjemme bort skjulte skatter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men mitt er fryktelig dyktig på å gjemme bort skjulte skatter ;)

Så lenge det ikke forsøker å gjemme dem bort under et tykt lag med grønn pels, må det vel være greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke forsøker å gjemme dem bort under et tykt lag med grønn pels, må det vel være greit?

Det har dessverre hendt, men jeg satser på at jeg finner noe der inne som ikke er skolemodent ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm...

Det har nok hendt også hos meg, at kjøleskabet har behøvd en udskrabning. Og jeg hader å kaste mad....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plikten kaller, hell og lykke videre til nattens riddere.

"Plikten framför allt!"

Sov godt - eller hva du nå skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh. jeg har feilet. mitt kjøleskap var like tomt som hvelvet i den greske nasjonalbanken.

jeg suger bigtime på å handle sånn hverdagsmessig. mitt hjem trenger nok en vesentlig oppgradering i form av et vesen som kan sparke meg i baken og minne meg på at jeg faktisk skal eksistere utenom jobb også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...