Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

....og til almen opplysning, siden man har forklart hva en monokkel er, er det helt selvfølgelig at kykloper bruker den slags, eftersom de bare har ett øye. Den mest kjendte kyklopen er vel Polyphemos (tipptipptipptipptipptipptipptipptipptippoldefaren til Hogwash?) som Odysseus blindet med en glødende trestokk, slik at han kunde flykte, efter at nevnte Polyphemos hadde stengt ham og mennene hans inde i sin hule.

Kykloper er altså enøyde monstre fra gresk mytologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forrige katt var så generøs at man fikk kose ham både på snuden og halen. Han var en ekstraordinær gammel gentleman, som livet dessverre herjet temmelig hardt med.

Men han var veldig kosete og gemyttlig. Aldrig et bidt eller noen kloring.

Du burde få deg en ny katt, virkelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

....og til almen opplysning, siden man har forklart hva en monokkel er, er det helt selvfølgelig at kykloper bruker den slags, eftersom de bare har ett øye. Den mest kjendte kyklopen er vel Polyphemos (tipptipptipptipptipptipptipptipptipptippoldefaren til Hogwash?) som Odysseus blindet med en glødende trestokk, slik at han kunde flykte, efter at nevnte Polyphemos hadde stengt ham og mennene hans inde i sin hule.

Kykloper er altså enøyde monstre fra gresk mytologi.

Kanskje du kan hjelpe mitt forvirrede hode litt mer på vei i natten, jeg har for meg at de lagde lynene til Zevs, treforken til Poseidon og en tredje ting jeg ikke kan huske..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde få deg en ny katt, virkelig! :)

Ja! Men da tror jeg at jeg må gjøre noe med jobbsituasjonen min. Jeg er alt for lide hjemme. Katter skal ha selskab, kos og noen å manipulere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er en litt rar by, sånn sett. Det er torsdag og lørdag som er de store utedagene, fredag pleier alltid være stille. men dette er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Men da tror jeg at jeg må gjøre noe med jobbsituasjonen min. Jeg er alt for lide hjemme. Katter skal ha selskab, kos og noen å manipulere.

Jobb mindre - og få to katter som kan holde hverandre med selskap når du er på jobb :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan hjelpe mitt forvirrede hode litt mer på vei i natten, jeg har for meg at de lagde lynene til Zevs, treforken til Poseidon og en tredje ting jeg ikke kan huske..?

Hades' usynlighedshjelm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er en litt rar by, sånn sett. Det er torsdag og lørdag som er de store utedagene, fredag pleier alltid være stille. men dette er latterlig.

Ja, det der virka litt i tristeste laget. Hva kommer det av at torsdag er en såpass populær dag å gå ut på, da? Kan det ha noe med studentlivet å gjøre, kanskje? Mange studenter har fri på fredager, vet jeg, for jeg har det ofte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet ikke, egentlig - det har strengt tatt alltid vært sånn, så jeg antar det har noe med studentenes vaner. men dog, vi er norges nest største by, liksom. det burde være grunnlag for fler gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke, egentlig - det har strengt tatt alltid vært sånn, så jeg antar det har noe med studentenes vaner. men dog, vi er norges nest største by, liksom. det burde være grunnlag for fler gjester.

Ja, det er sant. Merkelige greier. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DSC04487.JPG

Mens vi er inne på pelsdrog. Min forrige og siste av typen mjauh. Claudia.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Er det lov å spørre om hvor lang tid du har igjen i utelivsbransjen WT?

Eller tenkte du å kjøre dobbelt en stund for å sikre deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...