Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76221 Del Skrevet 12. mai 2012 Å,merkelig at jeg ikke har sett den enda pleier å se alle nyheter etterhvert som de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76222 Del Skrevet 12. mai 2012 I valget mellom kokos og hjertesorg, vilde jeg alltid velge kokos! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #76223 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg velger nå å skrive noe helt uinteressant, fordi jeg holder på å gå fra vettet... På kveldene så føler jeg meg alltid kosesyk, men typen er for opptatt med å sitte og se filmer på dataen (med headsettet på og greier) og dermed sitter jeg her med en syk trang til å få kos og klemmer, som slettes ikke innfris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2012 #76224 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvis han ikke er av den veldig sjalu typen vil jeg tro du kan høste ganske mange klemmer her inne frk. Grønnogskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76225 Del Skrevet 12. mai 2012 http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6121237 Til tross for at noen av melonene er ganske søte, er de kalorifattige og sunne. •Ikke mange desserter kan skimte med kun 32 kalorier per 100 gram. •I tillegg består de av 91 prosent vann •Inneholder også A- og C-vitamin i tillegg til kalsium. – Det er veldig sunt å kunne spise vann. i tillegg bidrar den til at man får i seg bra med væske på varme sommerdager, sier Britt Kåsin ved Opplysningskontoret for frukt og grønnsaker (OFG). Det var bra å lese,så vet jeg det. Men syns alle sier til meg at det er ingenting i det der,det er bare vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #76226 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvis han ikke er av den veldig sjalu typen vil jeg tro du kan høste ganske mange klemmer her inne frk. Grønnogskjønn Takk! Neida, han er ikke av den sjalu typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76227 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg velger nå å skrive noe helt uinteressant, fordi jeg holder på å gå fra vettet... På kveldene så føler jeg meg alltid kosesyk, men typen er for opptatt med å sitte og se filmer på dataen (med headsettet på og greier) og dermed sitter jeg her med en syk trang til å få kos og klemmer, som slettes ikke innfris. For en utakknemlig kjæreste du har. Ingen film eller datamaskin kan konkurrere med en kosesyk kvinne. Kan du ikke tvangskose med ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76228 Del Skrevet 12. mai 2012 Heisan i natten Grønnogskjønn! Har du forklart typen hvordan du har det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76229 Del Skrevet 12. mai 2012 Grønnogskjønn må jo nødt for å være en blomsterdekoratør Hei Grønnogskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #76230 Del Skrevet 12. mai 2012 For en utakknemlig kjæreste du har. Ingen film eller datamaskin kan konkurrere med en kosesyk kvinne. Kan du ikke tvangskose med ham? Jeg prøver til tider. En gang presterte vi å ha en diskusjon om dette "behovet" mitt, og da kom vi frem til at jeg er en person som får kosekick hele tiden, mens han ikke får slike kick. Tror han blir litt småirritert hvis jeg hopper på han, for han ser så sykt konsentrert ut der han sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76231 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg tvangskoser pusene innimellom og det ser ut som det går greit . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #76232 Del Skrevet 12. mai 2012 Ååå, folk legger merke til meg og sier hei! Nå ble jeg kjempeglad! Dere er søte! Jeg er nok ikke noen blomsterdekoratør, men jeg liker blomster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76233 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvordan går det an å elske en kvinne uden å vilde kose masse? Ungdommen nåtildags!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #76234 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg tvangskoser pusene innimellom og det ser ut som det går greit . Jeg har en pusekatt, men desverre er den på ferie nå så jeg får ikke kosa med den. Nå skal det sies at den HATER å bli kosa med da Men tvangskosing funker så klart til en viss grad. Hun klorer meg aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76235 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Ååå, folk legger merke til meg og sier hei! Nå ble jeg kjempeglad! Dere er søte! Jeg er nok ikke noen blomsterdekoratør, men jeg liker blomster? Da passer du godt inn her! For her er vi mange som elsker blomster! Og kaker! og mat og mye mer ... Endret 12. mai 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2012 #76236 Del Skrevet 12. mai 2012 ... Ingen film eller datamaskin kan konkurrere med en kosesyk kvinne. Kan du ikke tvangskose med ham? Kloke ord som vanlig GP (Er ikke GP en vanlig forkortelse for allmennpraktiserende leger på andre siden av dammen..?) Ååå, folk legger merke til meg og sier hei! Nå ble jeg kjempeglad! Dere er søte! ... Skal det virkelig ikke mer til? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76237 Del Skrevet 12. mai 2012 Selvfølgelig legger vi merke til deg, grønnogskjønn! Dette er nemlig en hyggelig tråd, og du er hjertelig velkommen! Du får syv klemmer i velkomstpresang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76238 Del Skrevet 12. mai 2012 Du har katt også, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjønningen Skrevet 12. mai 2012 #76239 Del Skrevet 12. mai 2012 Hvordan går det an å elske en kvinne uden å vilde kose masse? Ungdommen nåtildags!!!! Han vet ikke hva han går glipp av... eller, han vet faktisk hva han går glipp av, og han velger å gå glipp av det... Han skulle bare tenkt over hvor mange gutter der ute som kunne ønske de hadde noen som ville kose med dem og som var tilgjengelig for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76240 Del Skrevet 12. mai 2012 Kloke ord som vanlig GP (Er ikke GP en vanlig forkortelse for allmennpraktiserende leger på andre siden av dammen..?) Joda - General Practician. Men jeg er stadig ikke lege, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg