Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76201 Del Skrevet 12. mai 2012 Leste forresten nettopp om denne: Noen som har smakt den?!!! Hun som skriver om den sier at den smaker akkurat som twist-bitene! Hmmm ser ikke ut som den selges i Norge ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2012 #76202 Del Skrevet 12. mai 2012 ... Hva er din Twist-favoritt da? Kanskje vi kan bytte! Jeg er stor fan av de "klossene" med nøtt i midten Blir fort mektig med mange da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76203 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg er stor fan av de "klossene" med nøtt i midten Blir fort mektig med mange da Åhja, de er ganske gode, ja! Men, det er alltid så få av de i posen, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2012 #76204 Del Skrevet 12. mai 2012 Du kan få kokosbitene uansett Det er et eller annet med konsistens og smak på kokos generelt som irriterer vettet av meg. Noen besudler jo til og med nydelige sjokoladekaker med sånt makkverk på toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 12. mai 2012 #76205 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg er stor fan av de "klossene" med nøtt i midten Blir fort mektig med mange da Da kan ikke vi dele pose,for de bitene deler jeg ikke! Eller, jeg har jo sluttet med snop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2012 #76206 Del Skrevet 12. mai 2012 ... Eller, jeg har jo sluttet med snop Jeg tror jeg må bli bestevenn med deg og Mynona Og forøvrig, telles banana eller papple som snop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 12. mai 2012 #76207 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg tror jeg må bli bestevenn med deg og Mynona Og forøvrig, telles banana eller papple som snop? Banana og papple er lovlig snop ilag med poteto-o-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76208 Del Skrevet 12. mai 2012 Ærligtalt så er vi 7 stk som sloss om kokkos sjokoladen i vår familie Rumlevennen ,jeg elsker kokkus eller hvordan man skriver det. Banansjokoladen er også en favoritt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76209 Del Skrevet 12. mai 2012 Kokos er verdens åttende underverk. Jeg forsøkte for mange år siden å få fatt i en kokospalme til stuen - men ingen havecentre klarte å skaffe en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76210 Del Skrevet 12. mai 2012 Hei Light og Hog,håper dere koser dere med resten av twisten for nå har Rumle og Odi stukket av med godbitene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76211 Del Skrevet 12. mai 2012 Kokos er helt nydelig! Jeg har (som jeg sikkert har nevnt utallige ganger før!) enda ikke kommet over de fantastisk koksmakronene jeg kjøpte på Rema1000 til jul!!!! Det er noen av de beste og mest saftige julekakene jeg noensinne har smakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2012 #76212 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg har et eple i skuffen odisi Klarer meg bra med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76213 Del Skrevet 12. mai 2012 Kokos er verdens åttende underverk. Jeg forsøkte for mange år siden å få fatt i en kokospalme til stuen - men ingen havecentre klarte å skaffe en.... Hei Gia du sier noe der kjenner du noen som har en kokkuspalme mon tro? Har ikke sett det hoss noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76214 Del Skrevet 12. mai 2012 Ærligtalt så er vi 7 stk som sloss om kokkos sjokoladen i vår familie Rumlevennen ,jeg elsker kokkus eller hvordan man skriver det.Banansjokoladen er også en favoritt da 7 stykker som alle liker den samme?!!!!! Det høres vilt ut! Kokos er verdens åttende underverk.Jeg forsøkte for mange år siden å få fatt i en kokospalme til stuen - men ingen havecentre klarte å skaffe en.... Jeg MÅ bare: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76215 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Har du smakt den kokos-kubben da, odisi? hvis ikke MÅ du bareeeeeeeeee! Den er nydelig Blanding av Bounty og toppris! Endret 12. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 12. mai 2012 #76216 Del Skrevet 12. mai 2012 Jeg tror ikke norge er klar for kokospalmer enda. Jeg skal slippe ud en masse karbondioksid, så det bliver varmt nok til at jeg kan plante kokospalmer i haven. Det er vidst helt umulig å skafe okkospalmer her i landet. Det gjør meg mismodig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76217 Del Skrevet 12. mai 2012 Eple er godt Hog,men i dag har jeg vært flink å spise Honningmelon hver gang jeg har lyst på noe søtt,men er det egentlig sunt for noe? Føler det består av nesten bare vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 12. mai 2012 #76218 Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Leste forresten nettopp om denne: Noen som har smakt den?!!! Hun som skriver om den sier at den smaker akkurat som twist-bitene! Hmmm ser ikke ut som den selges i Norge ... Oooooo så ikke denne før nå,må til butikken i morgen å teste ut,er sikker på at jeg liker den Må bare finne den en plass Endret 12. mai 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2012 #76219 Del Skrevet 12. mai 2012 Oooooo så ikke denne før nå,må til butikken i morgen å teste ut,er sikker på at jeg liker den Nei, du må se etter denne: Den andre selges visst ikke i Norge ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2012 #76220 Del Skrevet 12. mai 2012 Eple er godt Hog,men i dag har jeg vært flink å spise Honningmelon hver gang jeg har lyst på noe søtt,men er det egentlig sunt for noe? Føler det består av nesten bare vann. http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.6121237 Til tross for at noen av melonene er ganske søte, er de kalorifattige og sunne. •Ikke mange desserter kan skimte med kun 32 kalorier per 100 gram. •I tillegg består de av 91 prosent vann •Inneholder også A- og C-vitamin i tillegg til kalsium. – Det er veldig sunt å kunne spise vann. i tillegg bidrar den til at man får i seg bra med væske på varme sommerdager, sier Britt Kåsin ved Opplysningskontoret for frukt og grønnsaker (OFG). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg