Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2012 #76101 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Villsvin Edit: Og Elg! Rådyr! Rype! Tiur! osv. Endret 11. mai 2012 av hogwash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. mai 2012 #76102 Del Skrevet 11. mai 2012 sauekjøtt er faktisk lett å få mer enn nok av. jeg liker ku og gris. og fuggel. Ja enigg. Men ikke all fugl. Liker fisk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #76103 Del Skrevet 11. mai 2012 Hehe jeg føler det er tabu å si at jeg ikke liker lammekjøtt. Og lignende. Får i kål og den slags. Liker ikke taco heller. Men jeg elsker fiskeboller da. enig! - lam!- Naaai! kunne aldri falt meg inn å putta noe som helst av lam inn i min munn! fiskeboller er godt enig med du! Villsvin Edit: Og Elg! Rådyr! Rype! Tiur! osv. jeg hadde heller spist min egen arm enn noen av de dyrene du nevner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2012 #76104 Del Skrevet 11. mai 2012 ... jeg hadde heller spist min egen arm enn noen av de dyrene du nevner.. Jeg føler jeg må påpeke at kyllinger kan være ganske så søte de også Kan vi andre få smake på den armen og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mai 2012 #76105 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Never treat anyone differently just because they dont look or think like you ... we are all equal: Endret 11. mai 2012 av Mynona-83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #76106 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg føler jeg må påpeke at kyllinger kan være ganske så søte de også Kan vi andre få smake på den armen og? jupp ,alle dyr er like søte og fantastiske samme hvor stygge de er! ja, du kan få smake du også! jeg er ikke gjerrig jeg! du kan få bicepsen, siden det sannsynligvis er den største muskelen i armen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2012 #76107 Del Skrevet 11. mai 2012 ENDELIG klar for jobb, ha en flott aften, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 11. mai 2012 #76108 Del Skrevet 11. mai 2012 Eksamenslesning nok for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 11. mai 2012 #76109 Del Skrevet 11. mai 2012 jupp ,alle dyr er like søte og fantastiske samme hvor stygge de er! ja, du kan få smake du også! jeg er ikke gjerrig jeg! du kan få bicepsen, siden det sannsynligvis er den største muskelen i armen min! Pffffffft, triceps utgjør 2/3 av armen Jeg har nettopp trent - 2 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2012 #76110 Del Skrevet 11. mai 2012 Villsvin villsvin har jeg faktisk ikke prøvd enda, en kompis forsøker få meg med på jakt i bosnia. skryter av fantastisk store dyr og godt kjøtt :/ EN DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mai 2012 #76111 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har smakt villsvin.. synes ikke det var det helt store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2012 #76112 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har smakt villsvin.. synes ikke det var det helt store foreløpig tror jeg at jeg hører på hog, han har et så svinsk navn så han må jo vite ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2012 #76113 Del Skrevet 11. mai 2012 jupp ,alle dyr er like søte og fantastiske samme hvor stygge de er! ja, du kan få smake du også! jeg er ikke gjerrig jeg! du kan få bicepsen, siden det sannsynligvis er den største muskelen i armen min! Det var meget gavmildt av dem! *gnafse i seg* villsvin har jeg faktisk ikke prøvd enda, en kompis forsøker få meg med på jakt i bosnia. skryter av fantastisk store dyr og godt kjøtt :/ EN DAG! Jeg har smakt villsvin.. synes ikke det var det helt store Jeg har bare smakt det 3-4 ganger, så kan ha vært heldig men var fantastisk mørt og svinaktig godt (badam-pish) foreløpig tror jeg at jeg hører på hog, han har et så svinsk navn så han må jo vite ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #76114 Del Skrevet 11. mai 2012 Pffffffft, triceps utgjør 2/3 av armen Jeg har nettopp trent - 2 ganger men tricepsen høres lang og seig ut? my- det var et stilig bilde, den med fulgene som svømte på maten sin! og de tre golden retriver/labradorene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mai 2012 #76115 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg har bare smakt det 3-4 ganger, så kan ha vært heldig men var fantastisk mørt og svinaktig godt (badam-pish) Har bare smakt det en gang, så kan hende jeg var uheldig og. my- det var et stilig bilde, den med fulgene som svømte på maten sin! og de tre golden retriver/labradorene! Jeg likte den apen og fuglen som koser jeg Sååå søt ape Men sånn brun labrador har jeg tenkt å kjøpe en gang i fremtiden. Men de er litt sjeldne da, så er ikke sikkert jeg får tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. mai 2012 #76116 Del Skrevet 11. mai 2012 Hvordan i all verden steker man biff da?? Dette er sjeldent jeg gjør skjønner jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. mai 2012 #76117 Del Skrevet 11. mai 2012 Hvordan i all verden steker man biff da?? Dette er sjeldent jeg gjør skjønner jeg... Ikke gjør det sånn som meg hvertfall. Da blir den ikkeno god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 11. mai 2012 #76118 Del Skrevet 11. mai 2012 Hehe altså jeg skjønner jo hvordan man steker, men er ikke helt rutinert på varme, tid osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #76119 Del Skrevet 11. mai 2012 Men sånn brun labrador har jeg tenkt å kjøpe en gang i fremtiden. Men de er litt sjeldne da, så er ikke sikkert jeg får tak i. vi stod mellom brun labrador og betty da vi skulle kjøpe hund. men betty vant fordi hun røyter ikke ja, de er sjeldne, men kanskje vi bare hadde flaks, for det ble var et helt kull klart til henting da vi begynte å undersøke "hunde-markedet" i området.. jarle er på tv myyyy nrk1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #76120 Del Skrevet 11. mai 2012 Hehe altså jeg skjønner jo hvordan man steker, men er ikke helt rutinert på varme, tid osv. roper vi høyt nok, så kanskje Gia dukker opp! Giiiiiiiiiiiiiiiiiiia!!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg