Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

ikke rar, men den har fått mange (for eeen gangs skyld) fine nye funksjoner :jepp: hvordan rar er din?

Det har dukka opp masse tråder jeg ikke har sett på lenge lenge i mine innlegg nå :klo: Også er mappene litt rare ut..

Man kan da spise biff og pasta? Same same. :)

Ja hehe, hun sa bare at jeg vet hvem noz er, og mynona. At hun hadde møtt dere. Jeg har liksom ventet på dagen jeg skulle bli gjenkjent hehe.

Meg?? Hvem i all verden er dette?? Tror ikke jeg kjenner noen som gårpå sykepleien nå... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... jeg husker ikke hva nicket hennes er. Men tror hun er ca like gammel som deg mynona. (Molde).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg husker ikke hva nicket hennes er. Men tror hun er ca like gammel som deg mynona. (Molde).

:klo: :klo: :klo: hmm.. tenker så det knaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte: Kanskje!

Men uansett alle sammen :skaal: SKÅL!

(lønningspilsen slutta tidlig, men 4 vinglass uten å spise middag kjennes veldig godt likevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Man kan da spise biff og pasta? Same same. :)

Ja hehe, hun sa bare at jeg vet hvem noz er, og mynona. At hun hadde møtt dere. Jeg har liksom ventet på dagen jeg skulle bli gjenkjent hehe.

aah..har aldri smakt biff jeg, så jeg skal vel ikke si så mye..

synes det bare hørtes rart ut...

mynona- du møtte henne da du var med meg på fåsh- på det strippestangfåsh`et :ler: hun ble med oss ut også, på andy`s ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:skratte: Kanskje!

Men uansett alle sammen :skaal: SKÅL!

(lønningspilsen slutta tidlig, men 4 vinglass uten å spise middag kjennes veldig godt likevel)

weeeeeeeeeee! gleder meg til kg-nash :ler:

hva er planene for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah hvor kjenner du henen fra Noz?

aldri smakt biff? Ikke så glad i kjøtt? Spiser ikke kjøtt? (Jeg spiser veldig lite kjøtt, men om jeg føler meg litt blodfattig kan biff være godt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa... det var det jeg mistenkte Noz. Hun med lyst hår sant? Som ble veldig full?

Men altså! Jeg er hjemme allerede jeg... Vi var bare 5 på lønningspils og de andre måtte hjem til barna og sånt. Så jeg sitter full og alene i sofaen og ser på the voice :fnise:

SÅ for meg er det KG nash allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ah hvor kjenner du henen fra Noz?

aldri smakt biff? Ikke så glad i kjøtt? Spiser ikke kjøtt? (Jeg spiser veldig lite kjøtt, men om jeg føler meg litt blodfattig kan biff være godt).

vi er en gjeng herfra som møtes i ny og ne. noen oftere enn andre! enkelte henger jeg med jevnlig, men med denne piken så møtes vi stort sett bare igjennom de jeg henger med, og de hun henger med :)

neeeh, ikke så glad i kjøtt. ihvertfall ikke i rent kjøtt.

jeg er også blodfattig... ferritrin-greia mi er på 4 :overrasket:

og den skal være mellom 11-200, skal den ikke?

Jaa... det var det jeg mistenkte Noz. Hun med lyst hår sant? Som ble veldig full?

Men altså! Jeg er hjemme allerede jeg... Vi var bare 5 på lønningspils og de andre måtte hjem til barna og sånt. Så jeg sitter full og alene i sofaen og ser på the voice :fnise:

SÅ for meg er det KG nash allerede!

der har du henne My! ganske så full, og gaaanske så danseglad på andys :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg føler det er tabu å si at jeg ikke liker lammekjøtt. Og lignende. Får i kål og den slags.

Liker ikke taco heller.

Men jeg elsker fiskeboller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sauekjøtt er faktisk lett å få mer enn nok av. jeg liker ku og gris. og fuggel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...