Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gå til glasset med din glede - ikke til flasken med din sorg!

Nu skal Giacomo ud i verden. Jeg ønsker alle en vidunderlig eftermiddag!

Ja det er noe i det.. Har dårlig erfaring med sorg og alkohol tidligere, så tror det blir Pepsi Max & Kleenx på meg i helgen..

Må si meg enig i ærede Giacomo. Så lenge folkene du er med er folk som du stoler på og er hyggelig går det fint å drikke litt selv om man er nedfor :) Om mulig ville jeg tatt med en finmarking på en slik drikke kveld siden det er ganske så mye liv i slike :sjenert::fnise:

Aner jeg at noen er finnmarking selv!

Jeg har bodd i Troms, men er fra Nordland, er vel litt liv i meg også da?

jeg har klart meg bra uten drikkekvelder hele livet ^^

Hvordan kurerer du hjertesorg da?

Say when! :fnise:

WHEN! Spørs om ikke avstanden er for stor. Ellers hadde jeg glatt tatt deg med på byen! *Savner livet i nord*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan kurerer du hjertesorg da?

Helt ærlig, jeg har aldri hatt det før nå i disse dager. Jeg sliter litt med det, men å drikke hadde neppe hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, jeg har aldri hatt det før nå i disse dager. Jeg sliter litt med det, men å drikke hadde neppe hjulpet.

Neida, du har rett i det. Det hjelper ikke, men jeg føler det lar meg hvile litt fra de 1000 tankene som kverner dag og natt..

Vet ikke om du har det på samme måte, du er jo mann :P

blir rimelig sliten av å tenke hele tiden, over analysere alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du har rett i det. Det hjelper ikke, men jeg føler det lar meg hvile litt fra de 1000 tankene som kverner dag og natt..

Vet ikke om du har det på samme måte, du er jo mann :P

blir rimelig sliten av å tenke hele tiden, over analysere alt..

Har aldri drukket, så vet ikke hvordan det funker. Men tankene kommer jo på et tidspunkt tilbake?

Jeg tror ikke følelser tar hensyn til kjønn. Det som har skjedd her føles fullstendig jævlig, og jeg føler meg både forrådt og mindreverdig.

I dag fant jeg ut at han jeg er byttet ut for også har en narko-dom. Dette er altså mye mer verd enn det jeg kunne stille opp med. Gjett om jeg overanalyserer :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

WHEN! Spørs om ikke avstanden er for stor. Ellers hadde jeg glatt tatt deg med på byen! *Savner livet i nord*

Jeg er tvers igjennom finnmarking, born and raised! Men jeg bor nok ikke der lenger, bor i det glade forblåste vestland :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LightBulb

Hvis jeg blander usunn iste oppi en flaske som en gang inneholdt sunn iste, vil den da bli sunn? :jepp:

Nei? :sjenert:

Damn.. :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

du får lov av meg til å være litt usunn ^^

Woho! Det er bra for jeg har allerede drukket 1 liter med usunn iste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Bur både WT og LB på Vestlandet? :sjokkert:

Det har ikkje eg fått med meg :sjenert:

:fnise: Jeg bor på en liten øy sør for bergen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sover rett sør for bergen, men "bor" jo nærmest midt i byen. sammen med alle neonlysene og tappetårnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå klippet meg meget funky i forhold til hvordan jeg vanligvis har det :fnise:

Mener ikke at drikke hjelper mot alt men det kan kanskje gjøre livet litt lettere og lysere for noen en liten stund. Ikke at jeg akkurat kan uttale meg så mye siden jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg drikker i løpet av 2 år men :fnise:

Ikke like mye finnmarking som LB men halve meg er ganske så forblåst finnmarking :fnise:

Bare gi en tid du LB så kan vi drikke oss tullat sammen :jepp: Burde ha oss et KG møte syntes jeg :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg inviterer til KG grillparty, avdeling vestlandet, straks jeg er flyttet inn i nye kåken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...