Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Selv har jeg en egendisiplin som er misundelsesverdig, og oppsummeres enkelt med Oscar Wildes bevingede ord:

I can resist anything but temptations!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men sjokolade er din venn :jepp::sjenert:

Om det var masse slik syntetisk snop og brus kan jeg forstå at det hjelper men sjokolade er bare sunt! :snurt:

Du har vært meget flink frøken LB. Tror det lengste jeg har gått uten sjokolade er en uke :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtanke og varme skal du få i tusinde fold. Men det superlimet du efterspør, er lidt vanskeligere å få fatt i, er jeg redd....

Takk takk!

Det var synd, jeg som så inderlig håpet på litt superlim...

Rett å slett en quick fix..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samma her! drittvær, støkk inne med eksamenslesning! siste dag jeg får lest idag før eksamen, meeeeen, akkuratt som deg- jeg er litt for avhengig av kg :sukk: du trenger foresten ikke være flau over det, jeg har sett en del tråder om dette temaet, og det viser seg at veeeldig mange er avhengige her inne ;)

Litt greitt å vite at det er fleire KG-avhengige sjeler som skal ta eksamen om ikkje lenge. Men du, detta klarar vi! Og berre tenk så utrulig godt det blir når det er overstått :) Lykke til med din/e eksamen/ar!! U CAN DO IT!! :Nikke::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Det var synd, jeg som så inderlig håpet på litt superlim...

Rett å slett en quick fix..

En quick fix indebærer sterke receptbelagte substanser, og har bivirkninger som ødelegger livet ditt. Sorgprocesser tar forferdelig lang tid, men de går over.

Om du trenger det, findes det en indboks som neppe returnerer avviser en PM om du skulde ha behov for å sende en!

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

God ettermiddag :) I dag har jeg fri, sov lenge, og skal nå lese til kommende eksamen.

Sjokolade spises flittig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En quick fix indebærer sterke receptbelagte substanser, og har bivirkninger som ødelegger livet ditt. Sorgprocesser tar forferdelig lang tid, men de går over.

Om du trenger det, findes det en indboks som neppe returnerer avviser en PM om du skulde ha behov for å sende en!

Vel litt sterke substanser hadde ikke vært å forakte i disse dager....

Jeg vil ikke bruke så mye tid på dette fordi det gjør så vondt...

Spørs om det ikke kommer noe i innboksen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Din jernvilje bør hedres og salutteres.

Jeg tilforordner herved Giacomokors med ekeløv og tre stjerner for "heltemodig indsats i felt"!

Ceremoni og overlevering vil finde sted bak Odisi brønd på Rumlepladsen ved nærmere angitt tidspunkt.

Hans Majestet Kong Harald den 5. vil forestå overrekkelsen.

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rom om du vil ha det Knudz3n. En trygg og god substans :) Superlim skulle nok jeg hatt et par ganger jeg også men man blir sterkere av det selv om det ikke virker slik nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rom om du vil ha det Knudz3n. En trygg og god substans :) Superlim skulle nok jeg hatt et par ganger jeg også men man blir sterkere av det selv om det ikke virker slik nå.

Vel jeg skulle gjerne hatt store mengder vin, øl, rom, vodka ja you name it.. Men så har jeg ansvar for et barn alene da..... Så jeg må prøve å holde meg oppe uten..

Hadde vært deilig å slippe å tenke for en stund iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg må prøve på det ;-)

Spørs hvor bra en drikkekveld er når man er nedenfor, ikke bestandig like bra for omverden :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Spørs hvor bra en drikkekveld er når man er nedenfor, ikke bestandig like bra for omverden :gjeiper:

Personlig ville jeg ikke anbefalt det, i min erfaring gjør det bare ting verre.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til glasset med din glede - ikke til flasken med din sorg!

Nu skal Giacomo ud i verden. Jeg ønsker alle en vidunderlig eftermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i ærede Giacomo. Så lenge folkene du er med er folk som du stoler på og er hyggelig går det fint å drikke litt selv om man er nedfor :) Om mulig ville jeg tatt med en finmarking på en slik drikke kveld siden det er ganske så mye liv i slike :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LightBulb

Må si meg enig i ærede Giacomo. Så lenge folkene du er med er folk som du stoler på og er hyggelig går det fint å drikke litt selv om man er nedfor :) Om mulig ville jeg tatt med en finmarking på en slik drikke kveld siden det er ganske så mye liv i slike :sjenert::fnise:

Say when! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...