Giacomo_P Skrevet 11. mai 2012 #76001 Del Skrevet 11. mai 2012 Selv har jeg en egendisiplin som er misundelsesverdig, og oppsummeres enkelt med Oscar Wildes bevingede ord: I can resist anything but temptations! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. mai 2012 #76002 Del Skrevet 11. mai 2012 Men sjokolade er din venn Om det var masse slik syntetisk snop og brus kan jeg forstå at det hjelper men sjokolade er bare sunt! Du har vært meget flink frøken LB. Tror det lengste jeg har gått uten sjokolade er en uke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 11. mai 2012 #76003 Del Skrevet 11. mai 2012 Omtanke og varme skal du få i tusinde fold. Men det superlimet du efterspør, er lidt vanskeligere å få fatt i, er jeg redd.... Takk takk! Det var synd, jeg som så inderlig håpet på litt superlim... Rett å slett en quick fix.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2012 #76004 Del Skrevet 11. mai 2012 JEG ER VÅKEN JEG ER VÅKEN JEG ER VÅzzzzzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 11. mai 2012 #76005 Del Skrevet 11. mai 2012 samma her! drittvær, støkk inne med eksamenslesning! siste dag jeg får lest idag før eksamen, meeeeen, akkuratt som deg- jeg er litt for avhengig av kg du trenger foresten ikke være flau over det, jeg har sett en del tråder om dette temaet, og det viser seg at veeeldig mange er avhengige her inne Litt greitt å vite at det er fleire KG-avhengige sjeler som skal ta eksamen om ikkje lenge. Men du, detta klarar vi! Og berre tenk så utrulig godt det blir når det er overstått Lykke til med din/e eksamen/ar!! U CAN DO IT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. mai 2012 #76006 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Takk takk! Det var synd, jeg som så inderlig håpet på litt superlim... Rett å slett en quick fix.. En quick fix indebærer sterke receptbelagte substanser, og har bivirkninger som ødelegger livet ditt. Sorgprocesser tar forferdelig lang tid, men de går over. Om du trenger det, findes det en indboks som neppe returnerer avviser en PM om du skulde ha behov for å sende en! Endret 11. mai 2012 av Giacomo_P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 11. mai 2012 #76007 Del Skrevet 11. mai 2012 God ettermiddag I dag har jeg fri, sov lenge, og skal nå lese til kommende eksamen. Sjokolade spises flittig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 11. mai 2012 #76008 Del Skrevet 11. mai 2012 En quick fix indebærer sterke receptbelagte substanser, og har bivirkninger som ødelegger livet ditt. Sorgprocesser tar forferdelig lang tid, men de går over. Om du trenger det, findes det en indboks som neppe returnerer avviser en PM om du skulde ha behov for å sende en! Vel litt sterke substanser hadde ikke vært å forakte i disse dager.... Jeg vil ikke bruke så mye tid på dette fordi det gjør så vondt... Spørs om det ikke kommer noe i innboksen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. mai 2012 #76009 Del Skrevet 11. mai 2012 Din jernvilje bør hedres og salutteres. Jeg tilforordner herved Giacomokors med ekeløv og tre stjerner for "heltemodig indsats i felt"! Ceremoni og overlevering vil finde sted bak Odisi brønd på Rumlepladsen ved nærmere angitt tidspunkt. Hans Majestet Kong Harald den 5. vil forestå overrekkelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. mai 2012 #76010 Del Skrevet 11. mai 2012 Har rom om du vil ha det Knudz3n. En trygg og god substans Superlim skulle nok jeg hatt et par ganger jeg også men man blir sterkere av det selv om det ikke virker slik nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 11. mai 2012 #76011 Del Skrevet 11. mai 2012 Har rom om du vil ha det Knudz3n. En trygg og god substans Superlim skulle nok jeg hatt et par ganger jeg også men man blir sterkere av det selv om det ikke virker slik nå. Vel jeg skulle gjerne hatt store mengder vin, øl, rom, vodka ja you name it.. Men så har jeg ansvar for et barn alene da..... Så jeg må prøve å holde meg oppe uten.. Hadde vært deilig å slippe å tenke for en stund iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. mai 2012 #76012 Del Skrevet 11. mai 2012 En barnevakt for en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 11. mai 2012 #76013 Del Skrevet 11. mai 2012 Ja jeg må prøve på det ;-) Spørs hvor bra en drikkekveld er når man er nedenfor, ikke bestandig like bra for omverden :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2012 #76014 Del Skrevet 11. mai 2012 Ja jeg må prøve på det ;-) Spørs hvor bra en drikkekveld er når man er nedenfor, ikke bestandig like bra for omverden :gjeiper: Personlig ville jeg ikke anbefalt det, i min erfaring gjør det bare ting verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. mai 2012 #76015 Del Skrevet 11. mai 2012 Ja jeg må prøve på det ;-) Spørs hvor bra en drikkekveld er når man er nedenfor, ikke bestandig like bra for omverden :gjeiper: Gå til glasset med din glede - ikke til flasken med din sorg! Nu skal Giacomo ud i verden. Jeg ønsker alle en vidunderlig eftermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. mai 2012 #76016 Del Skrevet 11. mai 2012 Må si meg enig i ærede Giacomo. Så lenge folkene du er med er folk som du stoler på og er hyggelig går det fint å drikke litt selv om man er nedfor Om mulig ville jeg tatt med en finmarking på en slik drikke kveld siden det er ganske så mye liv i slike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. mai 2012 #76017 Del Skrevet 11. mai 2012 Men da skal jeg klippe og barbere meg så vi snakkes om litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 11. mai 2012 #76018 Del Skrevet 11. mai 2012 jeg har klart meg bra uten drikkekvelder hele livet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. mai 2012 #76019 Del Skrevet 11. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=T3AxgwnABKI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. mai 2012 #76020 Del Skrevet 11. mai 2012 Må si meg enig i ærede Giacomo. Så lenge folkene du er med er folk som du stoler på og er hyggelig går det fint å drikke litt selv om man er nedfor Om mulig ville jeg tatt med en finmarking på en slik drikke kveld siden det er ganske så mye liv i slike Say when! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg