Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

God morgon alle saman :):kaffekopp: Vuderar å ete frukost og så gå meg ein tur om forma tilseier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Hun går i klassen minnig visste hvem du er og noz :)

aaahhh ;) denne personen har ikke et ekte navn i virkeligheten som begynner på i vel? ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

God morgen Daybreak og Nozzingen :goodbye:

pikkabøøøø roflen og bulben og breaken og aplecoren neddi her! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, i dag har jeg lyst på sjokolade :daane:

Man kan vel unne seg lidt en sjelden gang.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola people!! :hallo: I dag er det det drittvêret ute :regn: Passar meg eigentleg ganske bra, sidan eg er stuck i oppgåveh******. Det nærmar seg innlevering, og her sitte eg; på KG, av alle ting. Eg er liksom blitt heilt hekta (men for all del ikkje sei det til nokon...! :flau: )

Håpar alle har ein fin dag!! - og at sola skin litt meir på dåkke enn den gjer her for øyeblikket :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Eplekjernen har nettopp kommet hjem fra skolen og regnvær, og nyter varm pizza og sjokolademelk! *kose seg*

Hvordan står det til med dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb jeg. Nå har jeg fått lunsj og har blues på høytalerene her så ikke så gale dag selv om det er et heidundrandes regnvær ute :) Lurer på om jeg skal klippe meg i dag også. Var en som mente jeg burde ha en liten hanekam :fnise: Tror det kan være litt funky på jobb men hadde vært litt morsomt tror jeg :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og regnar det,Mezzo,men så er vi jo ikkje så langt frå kvarandre heller då :fnise:

Eg skal for så vidt ut og bli klisjblaut ved å gå ein lang tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hola people!! :hallo: I dag er det det drittvêret ute :regn: Passar meg eigentleg ganske bra, sidan eg er stuck i oppgåveh******. Det nærmar seg innlevering, og her sitte eg; på KG, av alle ting. Eg er liksom blitt heilt hekta (men for all del ikkje sei det til nokon...! :flau: )

Håpar alle har ein fin dag!! - og at sola skin litt meir på dåkke enn den gjer her for øyeblikket :sol:

samma her! drittvær, støkk inne med eksamenslesning! siste dag jeg får lest idag før eksamen, meeeeen, akkuratt som deg- jeg er litt for avhengig av kg :sukk: du trenger foresten ikke være flau over det, jeg har sett en del tråder om dette temaet, og det viser seg at veeeldig mange er avhengige her inne ;)

Eplekjernen har nettopp kommet hjem fra skolen og regnvær, og nyter varm pizza og sjokolademelk! *kose seg*

Hvordan står det til med dere? :)

naaaaaam! det høres godt ut! ju løkky løkky thing! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Hallo Daybreak! :goodbye:

Man kan vel unne seg lidt en sjelden gang.....?

Nei, ikke nå når jeg har vært så flink. 5 mnd uten sjokolade og annen snop :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo Daybreak! :goodbye:

Nei, ikke nå når jeg har vært så flink. 5 mnd uten sjokolade og annen snop :jepp:

Så lenge uten sjokolade??? Hvorfor en slik horribel selv tortur?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Så lenge uten sjokolade??? Hvorfor en slik horribel selv tortur?

:fnise:

For å bli sunnere :) Etter at jeg sluttet med snop og brus har jeg mindre vondt i hodet, mindre vondt i magen, sover bedre og mer energi :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din jernvilje bør hedres og salutteres.

Jeg tilforordner herved Giacomokors med ekeløv og tre stjerner for "heltemodig indsats i felt"!

Ceremoni og overlevering vil finde sted bak Odisi brønd på Rumlepladsen ved nærmere angitt tidspunkt.

Hans Majestet Kong Harald den 5. vil forestå overrekkelsen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...