Daybreak Skrevet 11. mai 2012 #75981 Del Skrevet 11. mai 2012 God morgon alle saman Vuderar å ete frukost og så gå meg ein tur om forma tilseier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #75982 Del Skrevet 11. mai 2012 Hun går i klassen minnig visste hvem du er og noz aaahhh denne personen har ikke et ekte navn i virkeligheten som begynner på i vel? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. mai 2012 #75983 Del Skrevet 11. mai 2012 God morgen Daybreak og Nozzingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. mai 2012 #75984 Del Skrevet 11. mai 2012 Huff, i dag har jeg lyst på sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. mai 2012 #75985 Del Skrevet 11. mai 2012 Mornings Rofl,Nozze,LB og resten av gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #75986 Del Skrevet 11. mai 2012 God morgen Daybreak og Nozzingen pikkabøøøø roflen og bulben og breaken og aplecoren neddi her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 11. mai 2012 #75987 Del Skrevet 11. mai 2012 Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #75988 Del Skrevet 11. mai 2012 wild thing også ja hva driver denne eplekjernen med idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. mai 2012 #75989 Del Skrevet 11. mai 2012 Huff, i dag har jeg lyst på sjokolade Man kan vel unne seg lidt en sjelden gang.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 11. mai 2012 #75990 Del Skrevet 11. mai 2012 Hola people!! I dag er det det drittvêret ute Passar meg eigentleg ganske bra, sidan eg er stuck i oppgåveh******. Det nærmar seg innlevering, og her sitte eg; på KG, av alle ting. Eg er liksom blitt heilt hekta (men for all del ikkje sei det til nokon...! ) Håpar alle har ein fin dag!! - og at sola skin litt meir på dåkke enn den gjer her for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 11. mai 2012 #75991 Del Skrevet 11. mai 2012 Eplekjernen har nettopp kommet hjem fra skolen og regnvær, og nyter varm pizza og sjokolademelk! *kose seg* Hvordan står det til med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. mai 2012 #75992 Del Skrevet 11. mai 2012 Sitter på jobb jeg. Nå har jeg fått lunsj og har blues på høytalerene her så ikke så gale dag selv om det er et heidundrandes regnvær ute Lurer på om jeg skal klippe meg i dag også. Var en som mente jeg burde ha en liten hanekam Tror det kan være litt funky på jobb men hadde vært litt morsomt tror jeg :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. mai 2012 #75993 Del Skrevet 11. mai 2012 Her og regnar det,Mezzo,men så er vi jo ikkje så langt frå kvarandre heller då Eg skal for så vidt ut og bli klisjblaut ved å gå ein lang tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 11. mai 2012 #75994 Del Skrevet 11. mai 2012 Hola people!! I dag er det det drittvêret ute Passar meg eigentleg ganske bra, sidan eg er stuck i oppgåveh******. Det nærmar seg innlevering, og her sitte eg; på KG, av alle ting. Eg er liksom blitt heilt hekta (men for all del ikkje sei det til nokon...! ) Håpar alle har ein fin dag!! - og at sola skin litt meir på dåkke enn den gjer her for øyeblikket samma her! drittvær, støkk inne med eksamenslesning! siste dag jeg får lest idag før eksamen, meeeeen, akkuratt som deg- jeg er litt for avhengig av kg du trenger foresten ikke være flau over det, jeg har sett en del tråder om dette temaet, og det viser seg at veeeldig mange er avhengige her inne Eplekjernen har nettopp kommet hjem fra skolen og regnvær, og nyter varm pizza og sjokolademelk! *kose seg* Hvordan står det til med dere? naaaaaam! det høres godt ut! ju løkky løkky thing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. mai 2012 #75995 Del Skrevet 11. mai 2012 Hallo Daybreak! Man kan vel unne seg lidt en sjelden gang.....? Nei, ikke nå når jeg har vært så flink. 5 mnd uten sjokolade og annen snop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 11. mai 2012 #75996 Del Skrevet 11. mai 2012 Dette bare må bli en bra dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 11. mai 2012 #75997 Del Skrevet 11. mai 2012 Hallo Daybreak! Nei, ikke nå når jeg har vært så flink. 5 mnd uten sjokolade og annen snop Så lenge uten sjokolade??? Hvorfor en slik horribel selv tortur? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 11. mai 2012 #75998 Del Skrevet 11. mai 2012 Ha ein fin dag alle saman,no skal eg ut og drukne litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 11. mai 2012 #75999 Del Skrevet 11. mai 2012 Så lenge uten sjokolade??? Hvorfor en slik horribel selv tortur? For å bli sunnere Etter at jeg sluttet med snop og brus har jeg mindre vondt i hodet, mindre vondt i magen, sover bedre og mer energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 11. mai 2012 #76000 Del Skrevet 11. mai 2012 Nei, ikke nå når jeg har vært så flink. 5 mnd uten sjokolade og annen snop Din jernvilje bør hedres og salutteres. Jeg tilforordner herved Giacomokors med ekeløv og tre stjerner for "heltemodig indsats i felt"! Ceremoni og overlevering vil finde sted bak Odisi brønd på Rumlepladsen ved nærmere angitt tidspunkt. Hans Majestet Kong Harald den 5. vil forestå overrekkelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg