Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Ganske greitt,einaste eg trur eg byrja å bli sjuk :sjenert: Nokon gode råd mot sår hals? Drikk iskaldt vatn :gjeiper:

Skiv opp litt ingefær og kok det opp langsomt og drikke det som te. Press litt fersk sitron i, også kan du bruke honning som søtning hvis det er for sterkt.

Har ikke prøvd det selv, men alle kundene mine sa at jeg skulle gjøre det når jeg snakket med de i telefon når jeg var tilbake på jobb etter jeg var syk ved påsketider, så da må det jo ligge noe i det.

Noen som vet om man kan få kjøpt selvlysende maling? :klo:

Panduro?? Eller Ebay.

Hva skal du med det?

___

Ferdig med eksamen!! 35 spørsmål på 3 timer var litt vel drøyt synes jeg. 5,5 minutt på hver oppgave. Hui hvor det går. Rakk ikke alle oppg på slutten... :( Får se hvordan det gikk når fasiten kommer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiv opp litt ingefær og kok det opp langsomt og drikke det som te. Press litt fersk sitron i, også kan du bruke honning som søtning hvis det er for sterkt.

Har ikke prøvd det selv, men alle kundene mine sa at jeg skulle gjøre det når jeg snakket med de i telefon når jeg var tilbake på jobb etter jeg var syk ved påsketider, så da må det jo ligge noe i det.

Takk for godt råd :) Går det an å bruke sitronsaft istadenfor fersk sitron? Er allergisk mot sitrusfrukter,men kan drikke smått med sitronsaft utan å reagere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan bli noe forandret straks jeg får nevene i den ^^

2.jpg Slik feks?

Don't mind if i do! Meget nice den det.

Panduro?? Eller Ebay.

Hva skal du med det?

___

Ferdig med eksamen!! 35 spørsmål på 3 timer var litt vel drøyt synes jeg. 5,5 minutt på hver oppgave. Hui hvor det går. Rakk ikke alle oppg på slutten... :( Får se hvordan det gikk når fasiten kommer ut...

Flinke Mynona :) Gikk nok bra så mye som du har lest og forberedt deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for godt råd :) Går det an å bruke sitronsaft istadenfor fersk sitron? Er allergisk mot sitrusfrukter,men kan drikke smått med sitronsaft utan å reagere..

Aner ikke. Går sikkert fint. :)

Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke lagt ut enda.. Kommer sikkert i morgen. Men sitter å sammenligner med andre i klassen på facebookchatten. :fnise: Og vi får ikke vite karakterskalaen, så vet ikke hvor mange rette vi må ha for hvilke karakterer heller :(

Men jeg håper det holder til en C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

det var et veldig veldig veldig herlig vakkert nydelig sjriaffbilde rofl :rodmer:

så deilig å være ferdig My, har du flere eksamner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en til om 3 uker :( Burde (og hadde planer om å) lese nå, men er så sliten i hodet av de 3 intensive timene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var et veldig veldig veldig herlig vakkert nydelig sjriaffbilde rofl :rodmer:

så deilig å være ferdig My, har du flere eksamner?

Glad du likte det frøken :) Ene butikken utenfor jobb har et sjiraffbilde i vinduet. Skal se om jeg ikke husker å ta bilde av det i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Jaaah, nynorsktentamen er overstått.

Sliten nå....

Kan jo forresten nevne hvor jeg har fått nicket mitt fra:

Applecore er en liten, rappkjefta fe i en komediefantasyroman av Tad Williams som heter War of the Flowers.

Som i alle andre fe-familier, så blir alle barna oppkalt etter samme ting, i dette tilfellet eple, så alle barna heter ting som Appleblossom, Appleseed, Apple- ditt og datt, men etterhvert er det ikke så mange sjarmerende deler igjen av eplet, så som yngstemann i flokken har hun altså endt opp med å hete epleskrott, og er ikke spesielt fornøyd med saken :fnise:

Husker ikke helt når jeg byttet nick til Applecore, men så ikke noe særlig til noen andre epler her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OL-ringer og hakekors på en gang ja... :klo: Blir litt facinert av gamle bilde jeg.

Og noe annet jeg blir facinert over er at hvis jeg selger leilighetn min og flytter til Odda, kan jeg være gjeldfri og samtidig sitte med en enebolig på 192kvm med utleiedel!

For noen prisforskjeller!!

Man kan jo søren meg kjøpe en fruktgård med strandlinje til 4,5 mill jo!! Og for en utsikt! Kanskje man skal flytte til Odda?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig misunner jeg dere med eksamener litt, jeg angrer på en måte at jeg ga opp studie i vinter :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har eg vore å besøkt min tidlegare fôrhest,Sylvia :rodmer: Ho gjekk så bra,og det var utruleg trist å tenkje på at det var siste gongen eg sat på ryggen hennar :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Håper du får en fin dag, uten parfyme! på skolen, Hannee! :klemmer:

Var litt parfyme, og fant ikke hun jenta. Men har gått bra, og nå hviler jeg meg i sofaen med mannens deilige mat i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannee

Staakkars hannee :(

Day- drikk appelsinjuice.

Går bra nå :)

Her har det skjedd ting siden sist jeg tittet innom :sjokkert:

Velkommen "hjem" Hanne!

Lykke til med eksamener folkens.

Takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist da Daybreak! :tristbla:

Jaa :sukk:

Veit liksom ikkje heilt om eg skal smile for det gjekk så utruleg bra,eller om eg skal grine fordi det var siste gong,så resultatet er tårer i augo og eit smil om munnen :sjenert:

Har heldigvis nokre flotte bilete som minne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LightBulb

Here's to us.

Here's to love.

All the times that we've fucked up.

Here's to you.

Fill the glass.

Cuz the last few days have kicked my ass.

Oh Let's give 'em hell.

Wish everybody well.

Here's to us.

Here's to us.

:romeo:

Here's to us.

Here's to love.

All the times that we've messed up.

Here's to you.

Fill the glass.

Cuz the last few nights have kicked my ass!

If they give you hell,

Tell them Go fuck themselves.

Here's to us.

Here's to us.

Endret av LightBulb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...